AsgerF Jeg ved ikke om dit spørgsmål er henvendt til mig, men dit link ser ud til at referere til en ældre version af clickboxen end min. Det burde dog ikke have noget at sige - systemet er det samme.
Jeg kan dog se, at manden i videoen "kun" laver én omgang på fjederen, og i mit tilfælde, resulterede det i, at fjederen ikke blev spændt nok, til at trække gearet fra 6. til 5., fra 5.-4. osv. Så hvis det også er dit problem, vil jeg give fjederen en omgang mere, forudsat at længden på dit kabel er korrekt ud til klemskruen - på den nye clickbox er det 90 mm (fandt en guide fra SRAM på nettet). Det ser ud til at være kortere på de ældre versioner (68,5 mm jf. side 38 på følgende link: https://www.sram.com/sites/default/files/techdocs/dtm_ghs_dk_99.pdf).
Og så lige en slutnote til måden, som manden i videoen anvender. Han laver en løkke på kablet IMENS clickboxen sidder på. Herved får han snoet wiren, hvilket er no-go i min verden. Så 1. gear, af med clickboxen, hold wiren lige og drej clickboxen to gange, inden du monterer det klare plastiklåg og yderkablet igen. Stadig i 1. gear, tryk stifterne i clickboxen ind, montér clickboxen, skift til 5., herefter 4. gear og tjek at gearet er korrekt indstillet (kabellinje skal flugte med linje på det klare plastiklåg). Hvis ikke justerer du med justere- og låseskruerne (den nye model har kun én justereskrue) - herefter skulle du være good to go. Jeg giver ingen garantier, men det virkede for mig