Styr
Den "value or shite" synes jeg ikke gør det bedre... Alene disse kommentarer får det til at løbe koldt ned ad ryggen på mig:
Product quality is very hit and miss. Like Ribble, they don't really do customer service either, so if you want to return something or exchange it, prepare for weeks of emails and phone calls before they get their arses in gear.
They do plenty of rebranded quality Taiwanese goods.
Jeg tror denne kommentar siger det meget godt:
I ask myself 3 questions before I buy their stuff - 1) does it seem "cheap for a good reason" 2) what's the worst that can happen 3) and can I send it back?
Hvis man føler sig i humør skal man vel bare handle, hvis man er til det sikre, så bør man måske tænke sig om.
Hvad angår anmeldelserne på Trustpilot, og tanken om at det er kun de sure der brokker sig, så er jeg absolut enig... Men jeg synes de negative anmeldelser fortæller om detaljer der vil gøre mig meget nervøs for at handle der. Det drejer sig åbenbart ikke så meget om kvaliteten er i orden (selv om det også er nævnt), men mere om fejl-leverancer og dårlig, nærmest manglende, respons. Har man lyst til at tage chancen skal man da bare gøre det.