Velkommen! Log ind Nyeste indlæg Opret en ny profil Regler

Avanceret

Cykeltræner i Netto

tbc
Cykeltræner i Netto
06. september 2006 kl. 14:41
Fra i morgen har Netto en cykeltrainer på tilbud til 499 kr.

Er den overhovedet værd at gå efter?
Mit behov er begrænset idet jeg så vidt muligt træner udendørs.

Nogen erfaringer / meninger?

Mvh.
/Thomas
Re: Cykeltræner i Netto
06. september 2006 kl. 22:05
For mig at se ser den udemærket ud. Den er endda magnet-styret, hvilket overrasker mig meget til 500 kroner! - Havde jeg lige 500 kroner til at bruge frit, så havde jeg sgu lagt vejen forbi Netto!
07. september 2006 kl. 09:45
07. september 2006 kl. 09:49
ehh hvad med at prøve www.netto.dk? Blinker
07. september 2006 kl. 15:48
Ups heh. Nogle der har tænkt sig at købe den? Eller har købt den?
07. september 2006 kl. 20:08
Var lige i Netto inden de lukkede her til aften, de havde ikke solgt nogen overhovedet.
Jeg ved ikke hvordan de "dyrere" modeller ser ud rent kvlitetsmæssigt, men nettos er ikke noget at råde hurra for, bare det at når cyklen var fastspændt skulle man ned under og stramme en skrue for at få rullen ind til dækket fik mig til ikke at købe en ( men måske skal man det på andre trænere også ? )
Min dom.....Bilka kvalitet..........
07. september 2006 kl. 20:21
Jeg var også nede at se på den. Min vurdering er at selvom den selvfølgelig ikke er noget at råbe højt hurra for kvalitetsmæssigt, så er det ellers et fremragende køb, når man tænker på prisen. Den kan hvad en basic hometrainer skal kunne, intet mere, intet ekstraordinært, men også kun til det halve af, hvad andre koster.
07. september 2006 kl. 21:13
Nej, nej, nej. Min fra har købt en i dag. Der gik 20 min så var den retuneret igen. Det kan godt være den er ok kvali osv., men en hometrainer uden justerbar belastning går altså ikke. Så bliver timerme i garagen/kælderen/altanen i vintermånederne for alvor meget lange!!!
07. september 2006 kl. 23:22
Der er jo også rigtig mange, der gerne vil af med deres mærkevaretrænere til priser, der ikke ligger langt fra Nettos. Er det mon ikke et lige så godt eller bedre alternativ?
Beklager, kun registrerede brugere må skrive i dette forum.

Klik her for at logge ind