Velkommen! Log ind Nyeste indlæg Opret en ny profil Regler

Avanceret

ideal onroad 2005

ideal onroad 2005
11. oktober 2005 kl. 16:28
Hej det er ligemeget med den esperia, der var ikke flere alligevel Sur

Har kigget lidt på en anden. en ideal onroad 2005

[www.fswebpages.co.uk]

Cykelhandleren vil have 6000,- for den.

den er dog kun udstyret med tiagra over det hele.

Nogle der kender cyklen? og er det en rimelig pris eller kan jeg presse den ned til 5500,- ?

tak på forhånd

~~~~~~~~~~~~~~~~~
jeg er aldrig testet positiv
Re: ideal onroad 2005
11. oktober 2005 kl. 16:48
hej jeg synes at du skulle ofra 1500 kr. mere, og få en cykel med ultegra fra en tysk netshop... Tiagra er noget crap!

balletoft
11. oktober 2005 kl. 18:14
Joh, det kan man da godt sige. Den er ikke ligefrem overlæsset med lækkerier. Stellet er nok det bedste på den cykel. Hvis du kan få noget udstyr for mindst 500 kr med i prisen kan det måske gå an - altså som absolut begyndercykel. Tiagra er acceptabelt, men du kan jo vælge at slide det ned på nogle år og så sætte noget bedre på efterhånden. Vigtigst i dette tilfælde er, at stellet danner en god basis. At det er let og stift nok med en god forgaffel og passer dig i strørrelse. Få evt. skiftet frempind u. beregning, så den passer. Et par pedaler kan måske også fedtes med i prisen. Ellers vent - de bedre tilbud ligger hen mod vinteren.
11. oktober 2005 kl. 19:11
ok tak for hjælpen,

hvor skal jeg eventuelt kigge efter tilbud? jeg tænkte at du måske kender nogle gode cykelhandlere/forhandlere der hvert år har vinterudsalg på gode cykler??

mvh paslus

~~~~~~~~~~~~~~~~~
jeg er aldrig testet positiv
11. oktober 2005 kl. 19:42
Jan-marts hvert år er der altid udgåede modeller fra året før. D.v.s. at farve, design, størrelser el. udstyr har gjort disse cykler svære at sælge og skal væk for at give plads til mere "salgbare" nye (06 modeller), så det er med at holde sig up to date med priser og udstyr, så man kan se om der er tale om en reel nedsættelse. De fleste cykelforr. (også netbutikker) har noget de skal af med, det er så bare lige om man er heldig at finde noget i rette størrelse, farve o.s.v. - men som med alt andet er man tit nødt til at tage nogle kompromisser. Men aldrig et sløvt, grimt stel og absolut aldrig for stort!
11. oktober 2005 kl. 19:57
tak for svar

kender du nogle gode 05-modeller jeg kan holde udkig efter til jan-marts? og dvs jeg skal minimum kigge efter camp.veloce/shim.105 på gear siden på disse modeller?

mvh paslus
11. oktober 2005 kl. 21:40
Der er mange steder, hvor de allerede nu kører 05 ud til ingen penge i stedet for at vente til januar. Riis Cykler i Nørresundby har sat det meste af deres race rimeligt ned.

Jeg skal derover i løbet af ugen, så jeg kan da godt lige lure, om de har noget i din str.. Hvor høj er du?
11. oktober 2005 kl. 22:01
det ville jeg da være meget glad forSmiler

jeg er 1.78 og jeg tror nok jeg skal have en størrelse i omegnen af 54-56"

Jeg er sgu snart overbevist om at jeg bare køber den radon boa ltd med fuld ultegra. Det er jo bare det at der er langt hvis der opstår problemer med en cykel købt over nettet i tyskland

Endnu engang tak, og jeg håber du finder noget til migSmiler

paslus
11. oktober 2005 kl. 22:04
Jeg kigger lige en tur. Hvad er prismax?

/Henrik
11. oktober 2005 kl. 22:14
oprindelig var det 5-5.500,- men jeg må nok krybe til korset hvis jeg skal have minimum camp.veloce eller shimano 105, så nu er min maximum 6.500-7.000. Men mindre end det er stadig varmt velkommen Blinker

Jeg har faktisk set en racer med shimano 105 til 6.500,-. Men det var en MBK FCR-2 og det er måske ikke lige det bedste stel.

mvh. paslus
11. oktober 2005 kl. 18:42
det er med tribbel kranksæt og det spiller ikke i det langeløb mit råd er at vente og se hvad efteråret bringer..
11. oktober 2005 kl. 19:12
Rammen som sådan er OK, godt stiv. Men på gearsiden..........................mindst en 105 ér
Beklager, kun registrerede brugere må skrive i dette forum.

Klik her for at logge ind