Velkommen! Log ind Nyeste indlæg Opret en ny profil Regler

Avanceret

Re: Reynolds slg strike 62mm carbon clincher

Reynolds slg strike 62mm carbon clincher
10. januar 2017 kl. 21:54
Er Reynolds slg strike 62mm carbon clincher mest til TT eller passer de fint til almindelig racercykel? Har en canyon cf slx 9.0

På forhånd tak
11. januar 2017 kl. 07:23
Har dem selv på min landevejscykel. Kørt med dem hele 2016 til landevejsløb og når vejret er godt. Som træningshjul - når det blæser +10 m/s eller regner, så syntes jeg ikke at de er gode at køre med. Her skifter jeg til et hjulsæt med 40-50mm profil istedet. Dermed siger jeg også, at til danske forhold er det ikke et ideelt hjulsæt.
11. januar 2017 kl. 09:20
Jeg er enig med Jstorm ang de fælge slg strike 62mm.....jeg ville også vælge nogle med en lidt mindre profil til det danske vejr.....selv har jeg et par reynolds assult slg clincher i disc brake udgaven....de er en fornøjelse at køre med, mærker ikke noget til sidevind
11. januar 2017 kl. 10:13
Jeg har også et sæt Assault og mærker også minimalt til sidevind og vil mene den dybde (40mm) er perfekt som all-round hjulsæt til danske forhold).

Må dog indrømme at jeg også har overvejet om jeg skulle have købt lidt højere profil (jeg har alligevel et sæt klatrehjul til bjergkørsel), men ud fra hvad jeg har hørt fra dem med 60 mm. fælge så er de blevet lidt overraskede over sidevindsfølsomheden.
11. januar 2017 kl. 16:40
Du kan evt. købe mix-hjulsættet med et Assault forhjul og et Strike baghjul.

https://www.bike24.com/p227802.html
Beklager, kun registrerede brugere må skrive i dette forum.

Klik her for at logge ind