Tak for dit besøg, det er vi rigtigt glade for!

Vi er dog knap så glade for at se, at du blokerer for annoncer, som gør det muligt for os at tilbyde vores indhold – helt GRATIS. Hvis du tillader annoncer fra Feltet.dk, kan vi blive ved med at servere dig gratis nyheder. Måske værd at overveje en ekstra gang?

På forhånd tak!
Feltet.dk

Fjern min adblock - og støt Feltet.dk
Fortsæt uden at deaktivere

Specialized tester lokalt Pop-Up koncept
04. maj 2017 10:35 af Jesper Johannesen

Specialized afprøver et nyt koncept i Düsseldorf i Tyskland, hvor de har lavet et lokalt Pop-Up koncept for at øge brand kendskab og salg for lokale detail-partnere.

Specialized Bicycles Components annoncerede i dag udviklingen af et kortvarigt alene stående detailkoncept i hjertet af Düsseldorf (Tyskland).

"Faciliteterne vil blive brugt til lancering af produktnyheder, presseevents og aktivering af det lokale ryttermiljø," lyder meldingen fra cykelgiganten. 

 

Pop-Up detail miljøet vil blive strategisk placeret nær Königsallee, mode og teknologi-centrum i byen. Königsallee tiltrækker mere end 10.000 besøgende hver eneste dag og vil blive et epicenter under de første to etaper af 2017 udgaven af Tour de France.

“Cykelsporten er i Düsseldorf eksploderet de seneste år, at have Tour starten her vil bringe endnu mere fokus og passion til sporten." fprlæarer Donny Perry, Sr. Manager of Retail Development ved Specialized.

“Vi vil imødekomme denne øgede interesse ved at bygge et miljø, hvor alle kan lære mere om Specialized, vores historie og produkter.”

 

Fra den 5. maj vil Pop-Up miljøet åbne dørene for offentligheden, hvor fokus vil være på urban cykling og pedal-assisterede Turbo teknologier. Sidst i juni vil miljøet transformeres til et race depot i forbindelse med Touren. Besøgende vil i den forbindelse have muligheden for at få et unikt indblik ind i ”Specialized Verdenen”.

Dette arbejde bliver gjort i samarbejde med topryttere og teams, såsom BORA-hansgrohe, Quick-Step Floors og Boels-Dolmans. Over hele konceptets levetid vil slutforbrugere have adgang til test af produkter, samtaler med eksperter og ikke mindst muligheden for at se eksklusive, limiterede og custom produkter.

 

Konceptet vil føre alle involverede gennem et stort læringsforløb, hvor målet er at bygge en succesfuld fremtid for både forhandlere og Specialized selv, som ” the riders brand of choice”.

Feltet.dk vil naturligvis være til stede i Düsseldorf, nrå Tour de France starten går. 


AG2R La Mondiale

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Astana Pro Team

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bahrain Merida

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

BMC Racing Team

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bora-Hansgrohe

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Cannondale-Drapac Pro Cycling Team

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

FDJ

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Lotto Soudal

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Movistar Team

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

ORICA-Scott

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Quick-Step Floors

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Dimension Data

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Katusha Alpecin

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Lotto NL - Jumbo

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Sky

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Sunweb

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Trek - Segafredo

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

UAE Team Emirates

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »