Lige en tilbagemelding fra mig.
I onsdags modtog jeg en SMS hvori der stod at min cykel var klar til afhentning.
Om torsdagen (igår) tog jeg derhen. Jeg modtog den og fik fortalt at cykelsmeden havde justeret baghjulet og strammet kæden.
Jeg fortalte ekspedienten, at jeg ville prøve en tur på cyklen, før jeg kunne acceptere. Jeg hoppede op og trådte hårdt i pedalerne, først baglæns og dernæst baglæns - samme problem som før.
Jeg blev sgu' lettere irriteret, men sagde pænt til ekspedienten (det var jo trods alt heller ikke hans skyld), at jeg ville have pengene tilbage. Han foreslog at ringe til cykelsmeden og jeg kunne tale med ham og efter et par opkald kom han igennem og jeg blev spurgt om jeg var frisk på at køre hen til cykelsmeden, og det sagde jeg ja til.
Jeg ankom til et cykelværksted og jeg mødte en flink mand som vare særdeles venlig og hjælpsom. Han inviterede mig ind på sit værksted og jeg viste ham mit problem med cyklen. Efter et par runder på cyklen sagde han at det nok var "noget" (jeg kan ikke huske hvad han kaldte det) ved kransen som skulle spændes/strammes og det gjorde han og cyklen kører fint igen.
I øvrigt undskyldte han og fortalte at fejlbeskrivelserne/symptomerne var som regel meget kortfattet og generelt dårligt beskrevet/formuleret. Endvidere savnede han kundernes telefonnummer, så han kunne ringe til dem og høre nærmere om problemet - forstod godt hans frustration ... det er sgu' svært at udføre et ordentligt stykke arbejde hvis man ikke får præcist at vide hvad man skal lave.
Anyways - me happy ;-)
Knæk og bræk derude (har man et tilsvarende udtryk i cykelverdenen?)