Trist. Og god bedring og god vind fremover!
Du skal da være velkommen til at kigge ind, hvis du på et tidspunkt får det bedre og får lidt overskud til at snakke cykling igen. Men hvis ikke, så tak for dit bidrag til debatten. Jeg husker dine indlæg som oftest saglige og velskrevne.
P.S.: Som udgangspunkt tror jeg, at det er sundt at cykle. Men alt med måde og hvis man har problemer med tikketøjet, kan jeg godt se, at cykling kan være en farlig sportsgren. Jeg cykler også selv mest for helbredets skyld, da jeg har for mange kilo på sidebenene. Men det er en svær balance, nogle gange. Fordi man vil gerne presse sig selv lidt og samtidig skal man passe på ikke at presse sig selv for meget. Når man som jeg er 50 og har for mange kg. - for så ved man, at kroppen også kan komme i problemer, hvis man presser sig selv for meget. I går kørte jeg op ad en af Aalborgs hårde bakker og da jeg nåede toppen, kneb det med luften. Så tænkte jeg kort, om jeg presser mig selv for meget og om det egentlig er sundt. Men det er en svær balance, som sagt.
Nu kender jeg ikke til dit konkrete tilfælde, men hvis du nu bare cykler med en puls på 80 uden at presse dig, er det måske alligevel ikke så skadeligt. Men det må du jo snakke med lægen om. Men jeg håber som sagt, at du får det bedre og alligevel får lidt mere overskud på et tidspunkt...