gaul Er det kun mig der synes at det er mærkeligt at Vingegaard ikke er kaptajn på Visma.
Nu er det jo lidt off-topic i forhold til at forudse årets resultater ... men anyway
Set med globale briller er jeg jet sikker på at WVA er en større stjerne end Vingegaard ... men i etapeløbene er der ikke tvivl om, at det er samlet sejer til Vingegaard der er førsteprioriteten ... og WVA har spillet en markant rolle i de to Toursejre som Vingegaard har kørt hjem ... og selv om der har været lidt øfferi i Danske medier over måden han kører på, så har han vist sig udmærket i stand til at multitaske og kører med flere agendaer ... jeg mener han er ganske loyal i forhold til Vingegaard ...
gaul Der skal ikke tages hensyn til ham, hvis man kører for Vingegaard.
Etapesejre + en grøn trøje er jo ikke en uvæsentlig ting for et hold, specielt hvis man ender nr. 2 på podiet i Paris ...
gaul Mener at Jonas bør skifte hold, da det er utroligt at verdens næst bedste rytter ikke bliver støttet af hele holdet.
Hvilket hold skulle det være? ... kan du nævne bare et hold der er tilnærmelsesvis i nærheden af at kunne yde ham samme støtte? ...