Tak for dit besøg, det er vi rigtigt glade for!

Vi er dog knap så glade for at se, at du blokerer for annoncer, som gør det muligt for os at tilbyde vores indhold – helt GRATIS. Hvis du tillader annoncer fra Feltet.dk, kan vi blive ved med at servere dig gratis nyheder. Måske værd at overveje en ekstra gang?

På forhånd tak!
Feltet.dk

Fjern min adblock - og støt Feltet.dk
Fortsæt uden at deaktivere
Optakt: 4. etape af Tour of Britain

Optakt: 4. etape af Tour of Britain

08. september 2021 14:58Foto: Sirotti

Ineos levede op til favoritværdigheden og sendte Ethan Hayter i løbets førertrøje, men forspringet er ikke så stort, at han på nogen måde kan sove roligt. Onsdag får hans to største rivaler, Julian Alaphilippe og Wout van Aert, nemlig alletiders chance for at svare igen, når det gælder løbets kongeetape, der med mål på den korte, men meget stejle Great Orme-stigning i Wales, er skabt til eksplosive puncheurs og murspecialister.

Artiklen fortsætter efter videoen.

SE TOUR OF BRITAIN PÅ DISCOVERY+ UDEN AFBRYDELSER OG BINDING TIL KUN 99,-

 

Ruten

Storbritannien har ingen høje bjerge, og derfor er bjergetaper en by i Rusland. Selvom man i nogle udgaver har haft ret lette ruter helt uden mål på svære stigninger, har man dog som regel en kongeetape med mål på en af de bakker, det uvejsomme britiske terræn kan opbyde. Det gælder også i 2021-udgaven, hvor der venter en ny afslutning på den walisiske Great Orme-stigning, der nok er ganske kort, men med nogle brutale procenter kan betegnes som en rigtig walisisk mur. Efter en lang dag over 210 km ventes derfor her det andet af løbets to vigtigste slag, og da løbets sidste fire dage er betydeligt lettere, kan det være nu, der skal slås til, hvis man vil vinde løbet.

 

Med en distance på 210,0 km er der tale om en lang etape, der fører feltet rundt i Wales fra Aberaeron til toppen af Great Orme, der ligger nær byen Llandudno. Starten er ganske enkel, idet rytterne lægger ud med at kører mod nordøst op langs kysten, men kystvejen er slet ikke helt flad og byder på to mindre bakker. Efter 38,6 km når man frem til dagens første spurt, hvorefter man drejer skarpere mod nordøst for at forlade vandet. I starten er det forsat fladt, men kort efter begynde det stige, når man kører mod nord frem til kategori 2-stigningen Bwlch Llyn Back (2,9 km, 6,0%), der er en relativt jævn stigning med top efter 75,6 km.

 

Læs også
Pogacar fremhæver Skjelmose med glimt i øjet

 

Herfra bliver det meget let. En nedkørsel leder mod vest tilbage til kysten, og herfra kører man mod vest, nordvest og nord op ad den flade kystvej frem til dagens anden spurt, som kommer efter 123,9 km. Her forlader man atter vandet for at køre mod nordøst væk igennem fladt terræn, men kort efter fortsætter man mod nordvest op ad kategori 1-stigningen Eidda’s Well (9,5 km, 4,6%), der starter med 3 km med 6-9%, men derefter er ganske let frem mod toppen, som rundes efter 144,3 km. Nu falder det let mod nordøst, inden man kører mod nordvest op ad en lille bakke og derefter videre nordvest ud af bakkeområdet og ned i fladlandet, hvor det går fladt mod nord frem mod dagens sidste spurt, som kommer efter 180,1 km. Derfra er det kun let kuperet, mens man fortsætter mod nord ud til Llandudno, som ligger helt ude ved kysten.

 

Ud for Lladudno ligger en lille og meget kuperet halvø, hvor målstigningen er placeret. Man kører fladt mod nord op langs kysten frem til halvøen, hvor der går en vej hele vejen rundt langs vandet. Man kører således nu hele vejen rundt ad denne, og den er for det meste kun let kuperet, men undervejs skal man over kategori 2-stigningen Marine Drive (1,2 km, 6,0%), der stiger med 5,1% over de første 500 m og 6,7% over den sidste 700 m frem mod toppen, der kommer 204,0 km.

 

De sidste 6,0 km indledes med en nedkørsel og et meget kort fladt stykke, når man afslutter turen rundt om halvøen, hvorefter man drejer mod nordvest for at køre op ad vejen, der leder op på toppen af ”bjerget” mig på halvøen, hvor målet er placeret. Det er kategori 1-stigningen Great Orme (1,9 km, 9,4%), der kan deles i to. Den første kilometer er brutal med to 500 m-segmenter på hhv. 10,0% og 14,6% - herunder med 200 m med 18,2% - men derefter følger 400 m med bare 3-4%. Slutteligt tager den fat med 400 m med 8%, inden den atter flader lidt ud med 5,7% over de sidste 100 m. Der er et skarpt sving i bunden, men derefter går det ad en vej, som kun bugter sig let.

 

Etapen byder på i alt 2756 højdemeter.

 

Great Orme er aldrig tidligere blevet brugt som mål for et stort cykelløb.

 

 

 

 

 

Læs også
Optakt: Liege-Bastogne-Liege

 

 

 

 

SE TOUR OF BRITAIN PÅ DISCOVERY+ UDEN AFBRYDELSER OG BINDING TIL KUN 99,-

 

Vejret

Efter tre dage med sommer melder det ”rigtige” britiske vejr sig nu, men rytterne synes formentlig at være så heldige, at de når at køre mod nord væk fra regnen, så de når tørskoede i land. Fra start vil det allerede være primært skyet, og der vil kun være solstrejf, inden det slutter med helt overskyet vejr. Nedbørsrisikoen vil fra start være 15%, og det ser ud til, at bygerne kommer så sent, at det vil være tilfældet gennem hele etapen. Koldt vil det ikke være, da temperaturen faktisk vil nå hele 26 grader, men det vil være mere blæsende end hidtil. Således vil der fra start være en jævn til frisk vind (20 km/t) fra sydøst, men den vil aftage i løbet af eftermiddagen til en styrke på 15 km/t i finalen. Det giver hovesageligt sidemedvind frem til dagens anden spurt og derefter sidevind på Eidda’s Well og nedkørslen. Herfra vil der være med og sidemedvind hele vejen ud til turen rundt om halvøen, hvor der vil være medvind på Marine Drive og modvind på nedkørslen, slutteligt vil der være direkte medvind hele vejen op ad målstigningen.

 

Favoritterne

Da arrangørerne designede ruten med de to nøgleetaper samlet tirsdag og onsdag, havde de nok håbet, at status efter dagens holdløb ville være noget i stil med det, vi har nu. Ethan Hayter, der blandt favoritterne trods alt må regnes som den ringeste klatrer, har sikret sig et forspring, som særligt Wout van Aert og Julian Alaphilippe skal forsøge at ”udslette”. Det kan for Van Aerts vedkommende også ske via bonussekunder over de sidste dage, men for Alaphilippes vedkommende bliver det som den langsomste af de tre svært at vinde, hvis ikke han fører løbet i morgen aften.

 

Han kunne da heller ikke have ønsket sig en meget bedre afslutning på kongeetapen. De britiske målstigninger er aldrig voldsomt lange, og stejlheden er varierende. Sammenligner man med de ”målbjerge”, vi har haft i de senere år, er det formentlig den nye afslutning på Great Orme, der passer ham bedst. For en murspecialist som ham er det en drøm, at de første 1000 m stiger med mere end 10% og endda byder på 200 m med 18,2%, men det er til gengæld en udfordring, at den fortsætter med 900 lettere meter. Var stregen kommet efter de første 1000 m, havde vi haft et lille Fleche Wallonne, der havde været skabt til Alaphilippe, men nu bliver det hele en anelse mere kompliceret.

 

Inden vi kommer så langt, er der dog 208,1 km, der skal overstås på denne lange etape, men der bør ikke være alt for meget hokuspokus over dem. De er nemlig ikke alt for svære, og selvom vi i går atter fik bekræftet, at Tour of Britain med det uvejsomme terræn og de små hold kan være et mareridt at kontrollere, bør der ikke vente overraskelser i morgen. Onsdagens etape er nemlig nærmest selve formålet med deltagelsen af Alaphilippe, Michael Woods og Dan Martin, og det synes derfor helt udelukket, at Deceuninck og Israel SUN vil lade et udbrud sejle hjem.

 

Måske vil udbrudssejren i går anspore til lidt mere kamp om at komme afsted, men de fleste vil vide, at gruppen ikke har en chance, og derfor går det nok igen ret smertefrit. Herefter vil Ineos tage kontrol, men de har al mulig interesse i, at udbruddet stjæler bonussekunderne. Det har Jumbo i en vis forstand også, og de er formentlig også ”sure” over, at de ikke fik hjælp i går. Det bliver derfor næppe de to hold, der henter udbruddet. Det gør Israel SUN og Deceuninck derimod nok, og jeg regner med, at de hurtigt tager kontrol og kører med en elastik, der ikke giver risici.

 

Læs også
Van der Poel tvivler ikke, men foretog sen ændring efter skuffelse

 

Morgendagen vil starte ret blæsende, og med sidemedvind fra start kan man ikke udelukke, at der vil være hold, der vil forsøge at splitte det, som Israel SUN gjorde i går. Vinden aftager dog i løbet af dagen, og jeg regner derfor ikke med, at vinden vil spille en rolle udover at skabe nervøsitet. I stedet bliver det formentlig relativt kontrolleret, indtil vi skal rundt om halvøen til sidst.

 

Her bliver det interessant at se, om der er nogen, der vil udnytte den første stigning til et angreb. Deceuninck og Israel SUN har en interesse i et hårdt løb. Det kan de få ved at sætte tempo, men ingen af dem har det bedste hold til det formål. Jeg kunne derfor godt forestille mig, at de ville spille hhv. Mikkel Honoré og Dan Martin ud allerede her. Det kunne skabe en ret interessant situation.

 

En sådan offensiv vil have en chance, men nok alligevel får det svært. Ineos er brølstærke, og de vil kunne holde snoren meget stram - også med hjælp af modvinden mellem de to stigninger - inden de rammer selve muren. Her vil der nok være en regning at betale, og så kan det blive svært at holde sig fri, når murspecialisterne åbner. Jeg udelukker ikke en sådan succesfuld offensiv, men mest sandsynligt er det, at det skal afgøres på Great Orme.

 

Her burde scenariet være meget enkelt. Alaphilippe og Woods - løbets to førende murspecialister - skal forsøge at slå hullet på den stejle første kilometer og herefter holde særligt Hayter og Van Aert bag sig på de 900 lettere meter til sidst. Det kan give et ganske herligt forfølgelsesløb, hvor den direkte og ikke helt ubetydelige medvind vil øge sandsynligheden for, at de to superpuncheurs kan udnytte deres styrke på stejle procenter.

 

Duellen synes at kunne gå begge veje. Normalt ville jeg på en mur som denne - særligt med medvind - pege på Alaphilippe eller Woods, men under de givne omstændigheder går jeg med Wout van Aert. Al logik siger, at han ikke har antrittet til på så stejle procenter at gå med to af verdens mest eksplosive murspecialister, men han synes at være i skræmmende god form efter sin højdetræning. Han var uhyre overlegen på 1. etape, og i dag må han have kørt som en motorcykel, når Jumbo - uden Pascal Eenkhoorns punktering - stort set kørte lige op med Ineos, særligt på bakken til sidst. Han skulle have trænet masser af eksplosivitet frem mod VM, og det vil hjælpe ham, når han skal holde eller begrænse tabet til de lettere folk på de stejle procenter. Efter den vanskelige del har han et betydeligt lettere stykke, hvor hans power vil kunne bringe ham tilbage, og selvom den sidste del af stigningen er stejl nok til, at han ikke nødvendigvis er den store favorit i en spurt, vil jeg tro, at han med sin nuværende form har overhånden, hvis de kommer samlet til stregen. Det bliver en stor test af hans VM-form, men min fornemmelse er, at han er god nok til at holde sig til murspecialisterne og vinde etapen.

 

Den største trussel må være Julian Alaphilippe, men jeg er ikke overbevist om hans form. Han var ganske vist udmærket i Bretagne, men selvom han var ramt af krampe i spurten, var han synligt ringere end Benoit Cosnefroy. Heller ikke i dette løb har han vist skræmmende styrke med sine forceringer i finalerne på 1. og 2. etape, og spørgsmålet er, om han efter et år, hvor han kun i Ardennerne fandt sin bedste form, har niveauet til at sætte Van Aert af. Det tvivler jeg på, men jeg udelukker det ikke - slet ikke fordi han må være bedre, end han var i Bretagne. Den sidste del af stigningen er også stejl nok til, at han ville kunne slå en Van Aert med syre til halsen, og derfor kan han vinde etapen på to måder. Det helt store spørgsmål er, hvor højt niveauet er lige nu. Det finder vi ud af i morgen.

 

Den anden murspecialist er Michael Woods, der vil elske den første kilometer af denne stigning, men hvis der er usikkerhed om Alaphilippes form, er det for intet at regne mod det, der gælder for Woods. Hans primære mål er VM og særligt de italienske klassikere, og derfor må han formodes at mangle lidt i sit første løb siden OL. Han har dog gjort det klart, at han er i Storbritannien for at køre klassement, og der er ingen tvivl om, at han har ambitioner på denne etape. Har han sine bedste ben, er han stærk nok til at køre fra alt og alle på den stejle del, men det er nok også her, forskellen skal gøres. Selvom spurten er stejl nok til, at han vil være god, vil jeg tro, at han får svært ved at slå Alaphilippe og Van Aert på de sidste meter. Med sin bedste form vil han heldigvis kunne føre det færdigt inden da.

 

Israel SUN har et alternativ i Dan Martin. Ireren, der har 117 podiepladser i Fleche Wallonne, er også skabt til denne finale, men han er ikke helt så god i disse afslutninger, som han tidligere var. Også han har haft pause, og det er endda efter en vild sæson, hvor han har kørt både Giro og Tour. Han imponerende heller ikke i Bretagne, men det var omvendt heller ikke et ideelt løb, der mest handlede om at komme i gang igen. Faktisk meldte han ud, at hans ben føltes gode, og han er helt sikkert topmotiveret efter at slutte karrieren godt af. Jeg tvivler på, at han kører fra alt og alle, men hvis ikke han angriber tidligt som foreslået ovenfor, kan man sagtens forestille sig, at vi på toppen af den stejle del har alle de fire hidtil nævnte. Her kan den meget vel gå i stå, og så er Martin manden, der har bedst chance for at snige sig væk, som han så ofte har gjort det - blandt andet da han vandt Il Lombardia og på Mur-de-Bretagne i Touren. Holdet har også unge Mason Hollyman, der dog er ren hjælper.

 

Der burde ikke være tvivl om, at Mikkel Honoré kommer til kort mod de bedste på de stejleste procenter. Selvom han gjorde det flot, så vi i både San Sebastian og Polen, at det her vil være for stejlt for ham. Til gengæld ved vi også, at han lige nu synes i sit livs form, og vi så på muren i Polen, at han ikke tabte meget til de bedste. Kan han begrænse tabet her, er hans store chance, at den som nævnt ovenfor vil gå i stå, når det flader ud. Herefter vil det være Honorés store chance, at han kan lave ”en Champoussin” og komme blæsende forbi på de sidste meter. Han synes at have formen til det - og så vil han som nævnt ovenfor også have en chance for at angribe allerede på næstsidste stigning.

 

Læs også
Optakt: Presidential Tour of Türkiye

 

Samme rolle kan George Bennett spille, og i virkeligheden passer han bedre til denne stigning end Honoré, der er en anelse for tung til disse procenter. Det er Bennett bestemt ikke, og han har også forbedret sit punch ganske gevaldigt. Han har dog næppe antrittet til at gå med de bedste, og derfor skal også han komme op i forbindelse med en stilstand. I den situation vil jeg tro, at han vil tage fronten for at sætte Van Aert i scene til en spurt, og derfor er det tvivlsomt, om han har friheden, men hvis Jumbo kører den mere kreativt, har han en chance. Formen så i hvert fald fin ud i Norge, hvor han lignede bedste mand, men led under, at stigningerne var for lette.

 

Selvfølgelig er der også Ethan Hayter, men jeg har lidt svært ved at se ham vinde etapen. Vi så både i Norge og Algarve, at der er bedre klatrere end ham, og hans måde at køre stigningerne på handler som regel om at holde et jævnt tempo og satse på, at han kan komme tilbage. Derfor vil han formentlig blive sat af på den stejleste del, og jeg vil tro, at han får svært ved at komme tilbage. Omvendt kan den som nævnt sagtens gå i stå, og er han først med på den lette del, er han ikke uden chance. Det er klart, at han ikke har en chance for at snige sig væk, men i en spurt vil han kunne begå sig. Jeg har dog svært ved at se ham slå Van Aert, som han næppe kan sætte undervejs, og derfor ligner det mere et topresultat end en sejr.

 

Et af løbets spørgsmålstegn er Ben Tulett. Briten smed nemlig syv minutter på 1. etape, og det er ikke forklaret hvorfor. Det er dog meget sandsynligt, at han blev fanget i det styrt, som involverede flere af de ryttere, der sad i hans gruppe, og derfor vil jeg tro, at formen er fin. Han sad da også med holdet hjem i dag, og han så glimrende ud, da han endte som nr. 9 samlet i Polen. Dette løb er formentlig et stort mål for den lokale rytter, og ruten burde passe fint til en mand, der blev nr. 12 i Fleche Wallonne. Murfinalen i Polen viste hans begrænsninger, men formen kan sagtens være bedre nu. Han vil ikke være stærkeste mand, men han er en underdog, der kan snige sig væk, hvis den går i stå efter det stejle.

 

Jeg kan ikke helt finde ud af, hvad jeg skal mene om Gonzalo Serrano. Umiddelbart vil jeg tro, at muren er for stejl, men den er så kort, at en puncheur som ham burde have en chance. Han kørte trods alt med favoritterne i San Sebastian, men på den anden side virkede han ikke alt for overbevisende på stigningerne i Burgos. Han satte heller ikke verden i brand i Bretagne, og der er således også lidt usikkerhed om hans form. Den gode spurt på 1. etape var dog lovende, og kan han komme tilbage efter det stejle, burde han både kunne køre en fremragende spurt og forsøge at snige sig væk til sidst. Movistar har også Matteo Jorgenson, der burde passe fint til afslutningen, men som har været helt væk i lang tid, senest i Polen. Han ser bedre ud nu, men det er svært at være meget optimistisk. Marc Soler arbejder stadig på formen efter skaden og synes at være her som ren hjælper, som det også gælder for formsvage Dario Cataldo.

 

Her kan Alpecin også bruge Xandro Meurisse, men der er store spørgsmål ved belgieren. Han har i år været temmelig langt fra sit niveau, men heldigvis lignede han sig selv igen i Touren. Efterfølgende var han alt andet end imponerende i Polen, og det er derfor nok tvivlsomt, om han er på toppen, men hans kørsel de første dage viser, at han har ambitioner. Han elsker da også dette løb, hvor han for første gang gav prøver på sit potentiale, og han har kørt det hvert år, siden han blev nr. 10 i sin debut i 2015 - altid med top 20-placeringer i de udgaver, han har gennemført. Om niveauet rækker denne gang, tvivler jeg på, men finalen burde passe en puncheur som ham, og kan han komme tilbage efter det stejle, vil han have frihed. Holdets tredje kort er Kristian Sbaragli, men selvom han af og til imponerer stort med sine klatreevner, så vi i Polen, at dette bliver for svært.

 

Stigningen bliver nok for stejl for James Shaw, men samme logik brugte jeg i Slovenien. Her endte han alligevel på nogle brutale procenter med at sikre sig en samlet 5. plads i Pogacar-showet, og han viste med sin 5. plads i Norge, at formen stadig er god. Dette er sæsonens store mål, og han burde derfor være endnu bedre nu. Finalen her vil være for svær til, at han kan gå med de bedste, men kommer han tilbage, kan både spurte og angribe.

 

Ineos har også Rohan Dennis , der må formodes at være i fornuftig form frem mod VM, men når han satser på enkeltstarter, plejer han ikke at flyve i linjeløb. Omvendt har han holdt sig til hidtil, og efter at Michal Kwiatkowski i dag kollapsede og reducerede til ren hjælper, er det ham, der er plan B. Han er helt sikkert ikke stærk nok på en mur til at følge de bedste, men kommer han op, kan han snige sig væk, som da han gjorde, da han i sin tid vandt i Tour Down Under. Jeg tvivler dog på, at det vil ske. Først og fremmest tror jeg, at det er alle mand for Hayter, og for det andet tvivler jeg på, at formen rækker. Både Richie Porte og Carlos Rodriguez burde være logiske vinderbud, men alt peger på, at de vil være rene hjælpere for Hayter.

 

DSM skal nok satse på Mark Donovan, men der er store spørgsmål ved hans form. Han har på intet tidspunkt imponeret i år, men han fandt dog et rimeligt niveau i Touren. Desværre kom vi ned på jorden igen i Norge, hvor han ikke vist meget, og i forvejen er dette en finale, der er for eksplosiv for ham. De stejle procenter burde dog passe en ren klatrer som ham, og kommer han tilbage, vil han have frihed. Spurte kan han imidlertid ikke. DSM har også erfarne Nicolas Roche, men der er intet, der tyder på, at han efter en sløj indsats i Polen, vil være i stand til at vinde, og Romain Combaud synes ikke at have samme ben som i Norge, hvor han også kom til kort.

 

Jeg er lidt spændt på at se, hvor Connor Swift står. Der er ingen tvivl om, at han er overmatchet af de lettere folk på disse stejle procenter, men han synes at komme til løbet i fremragende form. En 5. plads i Bretagne, hvor han angreb i finalen, var imponerende, men det var også et løb, der passede ham. Nu er spørgsmålet, hvor langt en stor fyr som ham kan komme i denne finale i kraft af god form. Arkea har også Maxime Bouet, men han er her som hjælper og har ikke vist storform i optakten.

 

Læs også
Evenepoel giver opdatering på skader: Touren er ikke i fare

 

Qhubeka stiller med Simon Clarke¸ men han er en skygge af den rytter, han var engang. Senest var han så langt væk i Polen, at det er svært at tro på noget stort, men han må dog formodes at have forbedret sig, da han dengang var på vej tilbage efter den skade, der forfulgte ham i Touren. Han er i hvert fald kommet til løbet for at køre klassement, og selvom finalen er for stejl for ham, passer den ham ikke helt dårligt. Det er bare tvivlsomt om niveauet rækker. Qhubeka har også Mauro Schmid, men han har ikke vist noget, der minder om form siden Giro-etapesejren.

 

Det skal blive spændende at følge Thomas Gloag. Den unge brite blev nr. 4 i Baby-Giroen og har dermed dokumenteret sine klatreevner, som han også gjorde det i Tour de l’Aevnir, indtil han udgik efter styrt på sidste etape. Desværre betyder styrtet nok, at han ikke er på toppen, for han mistede lidt tid på 1. etape. Det kan dog også skyldes, at han ikke er specielt eksplosiv - det har han stadig til gode at bevise - og derfor skal han blive spændende at følge. Hos sig har han Ben Healy, der blev nr. 12 i Baby-Giroen, men han klatrede ikke godt i hverken Tour de l’Avenir eller Alsace.

 

Endelig er der Gavin Mannion. Amerikaneren er kommet til løbet for at køre klassement, men han har ikke vist meget i år. Senest var han milevidt fra de bedste i et svagt besat Volta a Portugal, og i forvejen er det en eksplosiv finale, der ikke passer ham. På den anden side har hans form for vane at komme ud af det blå, som da han blev nr. 19 på sidste etape i Tour de Suisse, og derfor kan man aldrig vide om 10 ugers lidelser i Portugal har givet ham et boost. Mindre tror jeg på Kyle Murphy, der slet ikke synes at have ambitioner om at køre finale.

 

Hos landsholdet skal det blive interessant at følge den temmelig ubeskrevne Robert Donaldson. Caja Rural har Jokin Murguilday og Sergio Martin, men de synes slet ikke at være i form, og det samme gælder for Nicolas Sessler hos Global 6, hos hvem finalen må være for svært for Michal Paluta. Canyon har Maximilian Stedman, men han har intet vist i år og har allerede mistet tid i dette løb. Endelig er der hos SwiftCarbon Alex Peters, men den tidligere Sky-rytter har trods en god spurt i går været langt fra noget som helst i sit comeback i Portugal forleden.

 

Feltet.dks vinderbud: Wout van Aert

Øvrige vinderkandidater: Julian Alaphilippe, Michael Woods

Outsidere: Dan Martin, Mikkel Honoré, George Bennett, Ethan Hayter, Ben Tulett

Jokers: Gonzalo Serrano, Xandro Meurisse, James Shaw, Rohan Dennis, Mark Donovan, Connor Swift, Simon Clarke, Thomas Gloag, Gavin Mannion

 

SE TOUR OF BRITAIN PÅ DISCOVERY+ UDEN AFBRYDELSER OG BINDING TIL KUN 99,-

Wout van Aert
Julian Alaphilippe, Michael Woods
Dan Martin, Mikkel Honoré, George Bennett, Ethan Hayter, Ben Tulett
Gonzalo Serrano, Xandro Meurisse, James Shaw, Rohan Dennis, Mark Donovan, Connor Swift, Simon Clarke, Thomas Gloag, Gavin Mannion
Nicolas Roche, Kristian Sbaragli, Matteo Jorgenson, Maxime Bouet, Alex Peters, Michal Kwiatkowski, Richie Porte, Carlos Rodriguez, Marc Soler, Romain Combaud, Kyle Murphy, Mauro Schmid, Mason Hollyman, Maximilian Stedman, Ben Healy, Robert Donaldson, Michal Paluta, Nicolas Sessler
DEL
INFO
Optakter
Nyheder
Tour of Britain
Nyheder Profil Resultater
DELTAG I DEBATTEN

Annonce

KOM FORREST I FELTET - FÅ NYHEDERNE FØRST:

Annonce

Annonce

/var/www/vhosts/feltet.dk/httpdocs/octo_data/Feltet/layouts/default_front/data/boxes/box_417.data.json

Liège-Bastogne-Liège Fe...(1.WWT) 21/04

EPZ Omloop van Borsele(2.NCUPJW) 19/04-21/04

Liège-Bastogne-Liège(1.UWT) 21/04

Giro della Romagna(1.1) 21/04

Liège-Bastogne-Liège Fe...(1.WWT) 21/04

Liège-Bastogne-Liège(1.UWT) 21/04

Giro della Romagna(1.1) 21/04

Tour de Romandie(2.UWT) 23/04-28/04

Vuelta Asturias Julio Alv...(2.1) 26/04-28/04

Lotto Famenne Ardenne Cla...(1.1) 28/04

La Vuelta Femenina(2.WWT) 29/04-05/05

Annonce

Annonce

Alpecin-Deceuninck

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Arkéa - B&B Hotels

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Astana Qazaqstan

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bahrain Victorious

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bora-Hansgrohe

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Cofidis

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Decathlon AG2R La Mondiale

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

EF Education - EasyPost

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Groupama-FDJ

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

INEOS Grenadiers

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Intermarché - Wanty

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Lidl - Trek

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Movistar Team

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Soudal - Quick Step

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team DSM-Firmenich PostNL

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Jayco AlUla

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Visma | Lease a Bike

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

UAE Team Emirates

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Annonce

Log ind

Husk mig. Glemt kodeord?

Har du ikke en bruger?

Opret bruger

VIL DU HJÆLPE OS MED AT LAVE DANMARKS BEDSTE CYKELMAGASIN?