Tak for dit besøg, det er vi rigtigt glade for!

Vi er dog knap så glade for at se, at du blokerer for annoncer, som gør det muligt for os at tilbyde vores indhold – helt GRATIS. Hvis du tillader annoncer fra Feltet.dk, kan vi blive ved med at servere dig gratis nyheder. Måske værd at overveje en ekstra gang?

På forhånd tak!
Feltet.dk

Fjern min adblock - og støt Feltet.dk
Fortsæt uden at deaktivere
Optakt: 5. etape af Volta a Catalunya

Optakt: 5. etape af Volta a Catalunya

25. marts 2022 14:40Foto: Getty Sport

Joao Almeida leverede en imponerende præstation, der blev belønnet med sejr på kongeetapen, men det lykkedes akkurat ikke at tage førertrøjen, som nu sidder på Nairo Quintanas skuldre. Inden det sidste oplagte klassementsslag i Barcelona på søndag skal de to duellanter sikkert igennem en meget lang og uhyre blæsende fredagsetape, hvor sprinterne kan øjne deres måske sidste chance, men hvor sidevind kan blive en udfordring, og hvor en udbrudssejr heller ikke kan udelukkes.

Artiklen fortsætter efter videoen.

 Livestream Volta a Catalunya og brostensklassikerne til halv pris

 

Ruten

Med undtagelse af i 2017-udgaven, hvor man havde en usædvanlig sen bjergetape nær Middelhavskysten, har de sidste tre etaper som regel været betydeligt lettere end de to store bjergetaper og i alt væsentligt ført feltet fra Pyrenæerne tilbage til Middelhavskysten, hvor søndagens store finale i Barcelona venter. Det vil også være tilfældet i år, hvor 5. og 6. etape har karakter af transportetaper uden store bjergfinaler. Fredag gælder det i hvert fald en helt klassisk transport fra højderne og ned mod kysten, og selvom den 206,3 km lange etape byder på næsten 2500 højdemeter, betyder en afslutning med mere end 80 hovedsageligt faldende kilometer, at en massespurt er det sandsynlige scenarium, hvis ikke vinden vil det anderledes.

 

Med en distance på 206,3 km er der tale om en lang sag, der fører feltet fra La Pobla de Segur til Vilanova i la Geltru. I alt væsentligt er der tale om en lang rejse med sydøst væk fra bjergene og med retning mod kysten, hvor målbyen ligger helt ud til vandet, og det betyder, at terrænet generelt er faldende. Man starter dog så langt syd for Pyrenæerne, at første del af etapen ikke er alt for vanskelig. Der køres mod sydvest og sydøst ad en relativt flad vej, inden man kører mod sydøst op ad kategori 3-stigningen Coll de Comiols (7,2 km, 5,2%), der er lidt ujævn med 3 km med 3-5% og derudover stiger med ca. 6%, inden man når toppen efter 37,0 km. En ikke alt for svær nedkørsel leder nu mod syd ned til byen Artesa da Segra, som passeres efter 60 km, hvorefter man følger en ganske lige vej, der hovedsageligt er let stigende.

 

Læs også
Pogacar fremhæver Skjelmose med glimt i øjet

 

Efter 95 km når man byen Cervera, og herfra begynder det at stige kraftigere, når man fortsætter mod sydøst. Kort efter drejer man mod syd ad en faldende vej, der dog efter ca. 135 km afbrydes af et længere stigende stykke, inden det igen falder ad en ret kringlet vej ned til el Pont d’Armentera, der passeres efter 152 km. Her drejer an mod syd for at fortsætte af en let faldende vej, inden man drejer mod øst for at køre op og ned ad en bakke, hvorefter man når frem til dagens første spurt, som kommer efter 176,5 km.

 

En let faldende vej leder videre mod øst og sydøst frem til dagens anden spurt, som er placeret efter 189,7 km umiddelbart nord for kysten. Herfra falder det forsat let mod sydøst, inden man drejer mod øst for at køre op ad en lille bakke, inden det igen falder let mod sydøst det sidste stykke ned til målbyen. Med 3 km igen skal man over en ganske lille 500 m lang bakke, inden også de sidste 2,5 km er faldende, den sidste kilometer dog kun med 0,7%. I byen skal der drejes i rundkørsler inden 3 km-mærket og med 2300 m igen, inden der er et sidste skarpt venstresving med 1600 m igen, hvorefter man slutteligt skal igennem to rundkørsler med hhv. 1100 m og 400 m igen.

 

Etapen byder på i alt 2478 højdemeter.

 

Vilanova i al Geltru har været mål for et stort cykelløb fem gange siden 1999, herunder fire gange i dette løb. Det var senest i 2016, hvor Davide Cimolai vandt en massespurt foran Nikias Arndt og Tosh van der Sande. I 2014 kørte et udbrud til gengæld om sejren, og her kørte Stef Clement væk til en solosejr foran Rudy Molard og Pieter Serry. I år 2000 kom sprinterne til fadet, da Erik Zabel vandt foran Marcel Wüst og Zoran Klemencic, og det gjorde de også i 1999, hvor Mario Cipollini var hurtigere end Jeroen Blijlevens og George Hincapie. Vueltaen var forbi i 2010, hvor Imanol Erviti tog karrierens største sejr ved at køre alene hjem fra et udbrud og vinde foran Romain Zingle og grand tour-debutanten Greg van Avermaet.

 

 

 

 

 

 

Læs også
Van der Poel tvivler ikke, men foretog sen ændring efter skuffelse

 

 Livestream Volta a Catalunya og brostensklassikerne til halv pris

 

Vejret

Vejrudsigten snød os heldigvis, da den varslede dårligt vejr til kongeetapen, men den holder fast i, at vinden bliver et dominerende tema, også denne fredag. Det vil generelt være en overskyet dag med kun lidt sol og temperaturer på 16 grader, og ved starten i bjergene vil det være ganske stille med bare en let vind fra syd (8 km/t). Herefter vil den hurtigt tage til, og når man når Cervera efter knap 100 km vil det blæse med 26 km/t fra øst. Kort herefter vil den dreje til østnordøst og mod slutningen have en styrke på helt op til 30-31 km/t lidt inde i landet og 33-34 km/t ude ved kysten. I starten vil der primært være mod og sidemodvind frem til Cervera, men derefter følger et langt stykke med næsten ren sidevind. Med 43,8 km igen drejer man dog ind i næsten ren modvind, indtil der umiddelbart efter sidste spurt følger et kort sidevindsstykke. Slutteligt får man sidemodvind, indtil man inde i målbyen kortvarigt får sidemedvind, sidemodvind med 2,3 km igen og slutteligt modvind over de sidste 1,6 km.

 

Analyse af 4. etape

Her kan du læse min analyse af, hvordan Joao Almeidas magtdemonstration på kongeetapen skruede forventningerne til en kommende Giro-duel i vejret.

 

Favoritterne

Volta a Catalunya har altid været en sær størrelse. De fleste etapeløb sørger for at gemme de vigtigste etaper til sidst - og gerne lægge dem i weekenden - men sådan er det ikke i Spaniens ældste løb. Måske fordi Pyrenæerne ligger så langt fra Barcelona, afgøres løbet reelt altid om onsdagen og torsdagen, og selvom forventningerne til Barcelona-etapen altid skrues op, har førertrøjen endnu ikke skiftet ejermand i hovedstaden, siden etapen blev indført i 2013. Derfor får sidste del af løbet ofte et lidt specielt præg, hvor udbryderne plejer at komme til fadet, og sprinterne måske får endnu en chance, mens favoritterne drømmer om, at det måske er i år, at Barcelona gør forskellen.

 

På papiret følger årets udgave samme mønster med en fredagsetape, der kan vindes både fra udbrud og i en massespurt, og en lørdagsetape, der efter alt at dømme vil gå til et udbrud. Det er bare ikke helt så sikkert, at det bliver så ligetil denne gang.

 

Årsagen er selvfølgelig den meget kraftige vind, der lægger sig konstant over den catalanske kyst i disse dage. Igen i morgen bliver den uhyre kraftig med en styrke, der så rigeligt kan skabe splittelse, hvis terrænet er åbent. Jeg er bare ikke sikker på, at retningen er helt rigtig. Over de sidste 43,8 km er vi tær på at have ren modvind, og derfor skal splittelsen formentlig ske på det lange sidevindsstykke inden da. Der kommer ganske vist et kort sidevindsstykke lige efter den anden spurt, men på kortet ser det ud til at gå gennem et højdedrag og naturområde, hvorfor der næsten med sikkerhed er for megen læ.

 

I Pyrenæerne vil det slet ikke være blæsende, og derfor vil første del af etapen handle om udbruddet. Et udbrud har altid gode chancer på disse catalanske etaper. Sprinterholdene er få, og etaperne har så mange højdemeter, at de er meget svære at kontrollere. Det gælder også for denne, der endda også er meget lang, og der er derfor lagt op til endnu en hård kamp om at ramme udbruddet

 

Jeg vil tro, at BikeExchange og Bahrain vil gå ret målrettet efter en massespurt, men de får svært ved bare at lirke et ufarligt udbrud afsted. Der er en vis sandsynlighed for, at udbruddet igen i dag først kører sent, dvs. på stigningen. Sker det kan vi få et udbrud af samme tårnhøje klasse som i dag. Dertil skal lægges, at sprinterne kan blive sat af, og derfor kan der gå noget tid, inden jagten kan iværksættes.

 

Selvom jeg altså tro, at BikeExchange og Bahrain vil jagte hårdt og gøre deres bedste for at få en spurt, er det ikke sikkert, at det vil lykkes. Udbruddet kan sagtens blive for stærkt, når man husker på, at begge hold kun har fem mand. På den baggrund er chancerne for en udbrudssejr ganske gode.

 

Læs også
Formand for DCU trækker sig

 

Alligevel hælder jeg mest til en spurt. Jeg vil tro, at de kan få hjælp af Quick-Step og måske også Burgos, hvis de misser udbruddet. Mest af alt er UAE og måske også Bora dog interessante. De to indlagte spurter ligger sent, og derfor kunne der være masser af ide i at gå efter de bonussekunder, der er realistiske at gå efter for både Joao Almeida og Sergio Higuita. Begge hold har endda også en sprinter, og derfor er der endnu mere incitament til at jagte. Kaster det stærke UAE-hold sig ind i arbejdet, bliver det svært for et udbrud.

 

Derudover kommer vinden i spil. Med 96,7 km igen drejer man ind i sidevind, og den vil vare ved, indtil der resterer 43,8 km. Om terrænet er åbent nok, kan vi aldrig være sikre på i Catalonien, men der er mere end 50 km, hvor det formentlig vil være ekstremt nervøst. Det burde gøre det svært for udbruddet at holde. Mit bedste bud er derfor, at vi får en spurt, selvom jeg ikke kan udelukke, at et udbrud holder.

 

Bliver det så i et fuldt felt? Det er det store spørgsmål. Min erfaring med det catalanske terræn er, at det sjældent er åbent nok, men vi har to gange set, at det er muligt at splitte feltet. Med 43,8 km med modvind til sidst er der dog også stor sandsynlighed for en regruppering. Skal det holde hele vejen, skal vi formentlig opleve, at Joao Almeida, Nairo Quintana eller Sergio Higuita er sat af.

 

Quintana er en ørn i sidevind og bliver næppe sat. UAE har ikke noget stort sidevindshold og kan være mere sårbare, men de er så brølstærke, at de burde have poweren - også med Sebastian Molano, der vel skal ofre sig trods udsigten til en spurt - til, at Almeida bør kunne holde sig til. Der er nemlig nu også færre klassementshold, der satser liv og lemmer forrest i feltet. Bora og Higuita ser meget mere sårbare ud, men frygter UAE og Arkea ham så meget, at de vil holde den gående hele vejen?

 

Jeg tror, at chancen for en fuld massespurt er størst. Der er for meget modvind til sidst, og terrænet er sjældent alt for åbent. Jeg kan imidlertid ikke udelukke, at vi får det herligste forfølgelsesløb i op til næsten 100 km til sidst, men det er kun mit andet scenarium. Et udbrud er det sidste og mindst sandsynlige af slagsen.

 

Uanset hvad bør det ende i en spurt, og jeg tror altså mest på et stort felt. Finalen er ikke specielt kringlet. Over de sidste 1600 m er der ingen sving, og den største udfordring er den sene rundkørsel. Da der generelt er meget få sprintere, er positionskampen i dette løb sjældent specielt stor, og det bør derfor blive en spurt, hvor farten primært taler, særligt hvis feltet er reduceret. Spurten i den benhårde modvind skal dog times rigtigt, og risikoen for at åbne for tidligt er meget stor. Derudover skal man have en vis robusthed for at være frisk efter 206 km, næsten 2500 højdemeter og 50 km potentiel sidevindskørsel.

 

Som vi så forleden, er der to sprintere, der er hurtigere end alle andre, men de er til gengæld også uhyggeligt jævnbyrdige. Det er derfor på marginaler, at jeg peger på Kaden Groves . Vi har set ham og Phil Bauhaus spurte mod hinanden direkte to gange i de seneste uger, og begge gange har de set stort set lige hurtige ud. Både på 7. etape i Tirreno og i tirsdags syntes Groves dog at have en ganske marginalt højere fart, også selvom Bauhaus vandt den første af etaperne. Ingen af dem har noget stort hold, men Bauhaus er helt alene, og Groves har pæn støtte fra særligt Callum Scotson og Michael Hepburn. Sidstnævnte burde være en af de bedste lead-out men her, og selvom jeg regner med, at de som i tirsdags begge vil sidde godt, kan det give Groves yderligere en fordel. Den benhårde modvind er næppe heller til fordel for Bauhaus, der har et større frontareal, når han spurter. Endelig har BikeExchange det bedste hold i sidevinden, og splitter den op, er det formentlig Bauhaus, der falder fra. Med andre peger de små marginaler umiddelbart mod Groves, som jeg derfor giver en lille overhånd.

 

Det kan dog sagtens blive Phil Bauhaus. Som sagt er jævnbyrdigheden ufatteligt stor, og en lang powerspurt som denne, passer på papiret tyskeren storartet. I deres seneste to spurtopgør kan forskellen også sagtens forklares med, at Bauhaus i begge tilfælde lå længst i vinden, og derfor er det langt fra givet, at Groves vitterligt har en lille overhånd. Endelig har tyskeren efterhånden opnået en ret stor robusthed, mens vi ofte har set Groves have nogle meget svære dage i bjergene. Kommer friskheden en rytter til gode, er det formentlig Bauhaus, der har overhånden. Uanset hvad bliver det formentlig uhyggeligt tæt, hvis de begge er med hjem til sidst.

 

Den værste rival er formentlig igen Hugo Hofstetter, men den seneste spurt viste igen, at han ikke kan matche de to favoritter på ren fart. Til gengæld er han og Arkea formentlig stærkest i sidevinden, og det kan måske være hans store chance. Derudover er en modvindsspurt som denne altid tricky, når det handler om timing, og derfor er det ikke umuligt for franskmanden at slå hurtigere folk. Jeg kan dog være lidt bekymret for de indlagte spurter. Hvis Almeida og Higuita har tænkt sig at spurte, er Hofstetter nødt til at spurt af hensyn til Quintana. Det kan koste de sidste kræfter, han skal bruge i finalen. Til gengæld er han utvivlsomt kommet bedre gennem bjergene end sine to rivaler, og det kan måske give ham en friskhed, der kan gøre en forskel. Et sidevindsræs uden Bauhaus og Groves ligner dog hans bedste chance.

 

Læs også
Lidl-Trek overlever utallige angreb og vinder bjergløb

 

Det er det nok også chancen for Ethan Vernon. Briten har skuffet i sine første spurter i år, men vi så dog i tirsdags, at han i dette felt er konkurrencedygtig. Vi så også i tirsdags, at Quick-Step selv i denne formation var blandt de stærkeste i sidevinden, og Vernons drøm må være, at han kan nå mål uden de to store favoritter. Det ser svært ud, men helt umuligt er det ikke. I en større spurt kan han måske også lukrere på, at Dries Devenyns og Andrea Bagioli kan udgøre et af de bedste tog, og det kan måske give ham en lille fordel, selvom det næppe kompenserer for den manglende fart.

 

Det har været sløjt med farten i år for Sebastian Molano, som vi senest så det i tirsdags. Normalt burde han ellers ikke være så langt fra at kunne matche de to favoritter, men i tirsdags sad han også langt tilbage. Lykkes det ham at få Ivo Oliveira med hjem, har han bedre støtte end de fleste - også med mulighed for at blive sat op fra spids. Sker det, burde han - måske særligt i kraft af den friskhed, hans superform kan bibringe ham - have en reel chance for at vinde. I sidevinden tror jeg som sagt også meget på UAE, men jeg er bekymret for, hvor meget han må spare sig. Han er holdets bedste mand i vind, og derfor skal han formentlig arbejde for holdet undervejs, ligesom han meget vel kan ende med at køre lead-outs for Almeida i de indlagte spurter. Skal han vinde, skal det derfor formentlig være i et reduceret felt eller i en situation, hvor han får lob at spare sig mere end antaget.

 

Løbet her har bekræftet, at David Dekker er milevidt fra formen, og derfor er det svært at være meget optimistisk. Det er i hvert fald svært at se ham klare sidevinden, men heldigvis kan han blive reddet af modvinden. Formentlig får vi en stor spurt, og så burde han endelig kunne vise sin fart. Den er som bekendt tårnhøj, som vi så i UAE Tour sidste år, hvor han sidst var i fornuftig form, men spørgsmålet er hans friskhed, når formen er, som den er. Til gengæld kan han have et våben i Rohan Dennis, der burde kunne køre et stærkt lead-out, nu hvor klassementet næppe er alt for vigtigt for Jumbo.

 

I spurten forleden gik det slet ikke for Daryl Impey, men da var han også helt alene, da Michael Woods var sat i sidevinden. Nu er Woods helt ligegyldig, og dermed kan han regne med støtte fra Mads Würtz og Guillaume Boivin. Det ligner et af de allerbedste tog, og derfor burde han ende ganske langt fremme. Det er dog umuligt at se ham overspurte Groves og Bauhaus, men til gengæld har han et andet våben. Det gik galt med Woods i tirsdags, men forinden viste Würtz og Boivin, hvor stærke de er i sidevind. Israel-PT kan meget vel vise sig som hørende til blandt de bedste, og kan de komme af med de rigtige sprintere, er Impey ikke uden chance. Derudover er Würtz og Boivin gode bud på ryttere, der kan lave et sent angreb fra et decimeret felt.

 

Jeg var overrasket over at se Manuel Penalver fremme i vinden den anden dag, men han synes at have opnået en helt ny holdbarhed i nogen tid. Burgos er stadig så svage, at han meget vel kan ryge fra undervejs, men uden chance er han ikke. Han viste også i Valencia, at han er en af de hurtigste i dette felt, men i tirsdags så vi også, at der er flere, der er hurtigere end ham. Heldigvis skal han i dette felt næppe slås alt for meget med den positionering, der er hans svaghed, men lige nu synes farten ikke at række.

 

 

 

Ligesom Dekker virker Martin Laas meget formsvag, og da Bora tillige er svage i sidevinden, regner jeg med, at han vil være temmelig træt, hvis han sidder med hjem. Han skal formentlig arbejde benhårdt i vinden, og derfor regner jeg ham kun som kandidat, hvis vi får en regruppering til sidst. I en stor spurt burde han kunne tage sin chance, selvom det også her er vigtigt at tage sig af Higuita. Vi ved fra hans spurter i Norge og Saudi Tour, at han er en af de hurtigste i dette felt, men med sin nuværende form og mange arbejdsopgaver tror jeg ikke, at han vil være frisk nok til at vinde uden støtte.

 

Jeg håber også, at Marc Brustenga kan blande sig i spurten. Han har kørt meget få UCI-løb og endnu ikke haft lejlighed til at spurte på dette niveau, og derfor er det ret svært at fornemme, hvor hurtig han faktisk er. Hvor god han er i sidevinden, er også ret uafklaret, men i hvert fald har han den fordel, at hans hold er ude af klassementet. Derfor kan han nu tage sin chance, og måske kan han også då Dario Cataldo og Mattias Skjelmose til at støtte sig. Så må det komme an på en prøve, hvis vi skal finde ud af, hvor hurtig han faktisk er.

 

Læs også
Optakt: Liege-Bastogne-Liege

 

Det burde også være en chance for Casper Pedersen. Danskeren virker langt fra på toppen, men han og Jonas Hvideberg burde være ganske stærke i vinden. I dette felt burde hans fart også føre ham et stykke, men det er klart, at han ikke slår hverken Bauhaus eller Groves. Drømmen må være, at de kan sætte nogle hurtige folk af i vinden. Så burde det med god, norsk støtte være muligt at lave et godt resultat - eller måske prøve et sent angreb fra et lille felt.

 

Sidevind skal Alexandr Riabushenko til gengæld ikke håbe på. Så er han definitivt ude af billedet, men får vi som forventet en større spurt, er det vel værd at give den et skud, selvom han i dag sjældent spurter. Han er før blevet nr. 2 i en massespurt i Baskerlandet, ligesom han har været med fremme i massespurter i Italien og Kina. Han vinder ikke - støtten er også svag - men hans fart burde føre til et resultat i et stort felt.

 

Dorian Godon skuffer meget med sin form i år, og hans primære opgave i morgen bliver at passe på Ben O’Connor. Med sin nuværende form får han nok også svært ved at sidde med på første vifte, da Ag2r er sårbare i vinden, men får vi den store spurt, burde han tage sin chance. Han er bestemt ikke en klassisk sprinter, men han har flere gange vist sin hurtighed, blandt andet da han vandt i Limousin sidste år. Han burde kunne gøre det hæderligt her.

 

Kern Pharma har Kiko Galvan, men for ham er terrænet lidt for fladt. Han skal helst bruge en bakke, og da holdet er svagt i vinden, kan han kun deltage i en fuld spurt. Her mangler han den fornødne fart til at være med helt fremme, og hans støtte er også begrænset. Han viste i Marseille dog mere hurtighed, end vi har set tidligere, og det er måske hans chance.

 

Endelig er der Carlos Canal. Euskaltel-rytteren havde ikke vist megen hurtighed før i år, men han deltog i massespurterne i Oman. Her så vi, at han bestemt ikke er noget lyn, men i dette felt burde han kunne lave et resultat. Det skyldes også, at Euskaltel har et par hurtige folk i Antonio Soto og Gotzon Martin, som faktisk giver ham mere støtte end de fleste andre. Til gengæld er han sårbar i vinden, ligesom det også er muligt, at Soto og Martin selv spurter, som vi før har set det. Martin har nok en bedre chance for at klare vinden. I hvert fald sad han med hjem forleden, og han synes i ganske glimrende form.

 

For de øvrige hold er det muligt, at Fernando Barcelo, Eduard Prades, Jan Bakelants, Quentin Pacher og Albert Torres deltager i spurten, men de burde ikke være med helt fremme.

 

Som sagt er et udbrud heller ikke en umulighed, men så skal det formentlig køre på stigningen. Derfor skal det være en klatrestærk fyr, men han skal formentlig også være hurtig. En udbrudsfinale er altid taktisk, men med så hård modvind taler mere for, at der vil skulle bruges en eller anden form for spurt. Derfor er mit bedste bud den i år så velkørende Simon Clarke, men også Andrea Bagioli, Dries Devenyns, Daryl Impey, Quentin Pacher, Rohan Dennis, Simone Velasco, Eduard Prades, Mads Würtz, Gotzon Martin, og hvorfor ikke Alejandro Valverde ?

 

Feltet.dks vinderbud: Kaden Groves

Øvrige vinderkandidater: Phil Bauhaus, Hugo Hofstetter

Outsidere: Ethan Vernon, Sebastian Molano, David Dekker, Daryl Impey, Manuel Penalver

Jokers: Martin Laas, Marc Brustenga, Casper Pedersen, Alexandr Riabushenko, Dorian Godon, Kiko Galvan, Carlos Canal

 

Kandidater til et udbrud: Simon Clarke, Andrea Bagioli, Dries Devenyns, Daryl Impey, Quentin Pacher, Rohan Dennis, Simone Velasco, Eduard Prades, Mads Würtz, Gotzon Martin, Alejandro Valverde

 

 Livestream Volta a Catalunya og brostensklassikerne til halv pris

Kaden Groves
Phil Bauhaus, Hugo Hofstetter
Ethan Vernon, Sebastian Molano, David Dekker, Daryl Impey, Manuel Penalver
Martin Laas, Marc Brustenga, Casper Pedersen, Alexandr Riabushenko, Dorian Godon, Kiko Galvan, Carlos Canal
Simon Clarke, Andrea Bagioli, Dries Devenyns, Quentin Pacher, Rohan Dennis, Simone Velasco, Eduard Prades, Mads Würtz, Gotzon Martin, Alejandro Valverde, Albert Torres, Fernando Barcelo, Jan Bakelants
DEL
INFO
Optakter
Nyheder
Volta a Catalunya
Nyheder Profil Resultater
DELTAG I DEBATTEN

Annonce

KOM FORREST I FELTET - FÅ NYHEDERNE FØRST:

Annonce

Annonce

/var/www/vhosts/feltet.dk/httpdocs/octo_data/Feltet/layouts/default_front/data/boxes/box_417.data.json

Liège-Bastogne-Liège Fe...(1.WWT) 21/04

EPZ Omloop van Borsele(2.NCUPJW) 19/04-21/04

Liège-Bastogne-Liège(1.UWT) 21/04

Giro della Romagna(1.1) 21/04

Liège-Bastogne-Liège Fe...(1.WWT) 21/04

Liège-Bastogne-Liège(1.UWT) 21/04

Giro della Romagna(1.1) 21/04

Tour de Romandie(2.UWT) 23/04-28/04

Vuelta Asturias Julio Alv...(2.1) 26/04-28/04

Lotto Famenne Ardenne Cla...(1.1) 28/04

La Vuelta Femenina(2.WWT) 29/04-05/05

Annonce

Annonce

Alpecin-Deceuninck

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Arkéa - B&B Hotels

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Astana Qazaqstan

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bahrain Victorious

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bora-Hansgrohe

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Cofidis

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Decathlon AG2R La Mondiale

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

EF Education - EasyPost

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Groupama-FDJ

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

INEOS Grenadiers

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Intermarché - Wanty

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Lidl - Trek

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Movistar Team

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Soudal - Quick Step

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team DSM-Firmenich PostNL

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Jayco AlUla

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Visma | Lease a Bike

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

UAE Team Emirates

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Annonce

Log ind

Husk mig. Glemt kodeord?

Har du ikke en bruger?

Opret bruger

VIL DU HJÆLPE OS MED AT LAVE DANMARKS BEDSTE CYKELMAGASIN?