Tak for dit besøg, det er vi rigtigt glade for!

Vi er dog knap så glade for at se, at du blokerer for annoncer, som gør det muligt for os at tilbyde vores indhold – helt GRATIS. Hvis du tillader annoncer fra Feltet.dk, kan vi blive ved med at servere dig gratis nyheder. Måske værd at overveje en ekstra gang?

På forhånd tak!
Feltet.dk

Fjern min adblock - og støt Feltet.dk
Fortsæt uden at deaktivere
Optakt: 6. etape af Giro d’Italia

Optakt: 6. etape af Giro d’Italia

12. maj 2022 12:59Foto: Sirotti

Arnaud Demare udnyttede Alpecins massakre og ”mord” på Caleb Ewan og Mark Cavendish til at bryde halvandet års sejrstørke på WorldTouren, og nu drømmer han om at gøre det igen. Sprinterne ventes nemlig igen at komme til fadet torsdag, men her bydes der på en af årets letteste etaper, hvor han må ventes at skulle slås med alle de tilbageværende sprintere i feltet.

Artiklen fortsætter efter videoen.

EKSKLUSIVT: STREAM GIRO D'ITALIA TIL HALV PRIS

SE ALT OM GIROEN: FELTET.DK/GIRO

 

Ruten                                                         

Den første del af løbet var ikke rar ved sprinterne, men i den sidste del af første uge ligner løbet igen mere en normal åbning på en grand tour. Bare 24 timer efter afslutningen på den anden sprinteretape venter nemlig nr. 3 i rækken, når feltet rammer den italienske støvleland. Her indledes rejsen mod bjergene i nord nemlig med en rute, der er næsten identisk med den foregående, idet man kun tidligt på etapen forlader vandet for at køre op ad en lille stigning, og derudover er der bare tale om en flad tur mod nord op langs kysten - alt sammen guf for sprinterne, hvis ikke vinden mod forventning skaber drama.

 

I alt skal der tilbagelægges 192,0 km, der fører feltet fra Palmi til Scalea. Startbyen ligger næsten helt nede i spidsen af den italienske støvle umiddelbart nord for Messina-strædet, og herfra kører man kortvarigt mod nordøst igennem fladt terræn væk fra vandet og frem til byen Rosarno, der nås efter 10,6 km. Her begynder det at stige let, mens man fortsætter mod nordøst fem til byen Mileto, der passeres efter 28,9 km. Her flader det kortvarigt ud, mens mans kører mod nord, inden man kører mod nordvest op ad kategori 4-stigningen Aeroporto L. Razza (3,8 km, 4,2%, max. 9%), der siger med 5-6% over de første to kilometer, men derefter er ganske let frem til toppen, som rundes efter 34,5 km.

 

Læs også
Mexicansk kæmpetalent har fremtiden på plads: Skriver uhørt lang kontrakt

 

Stigningen leder op til et fladt plateau, som kortvarigt følges mod nordøst frem til den første spurt, der er placeret efter 40,5 km, inden en let nedkørsel leder videre mod nordøst tilbage til kysten, der nås efter 57,1 km. Herfra bliver det meget let, når man følger den helt flade kystvej mod nordøst, nord, nordvest og igen nord over ca. 70 km, inden man rammer en lille bakke, der leder op til byen Paolo, som passeres efter 133,4 km. Efter nedkørslen går det videre ad den flade kystvej mod nordvest frem til den anden spurt, som kommer efter 147,9 km, inden kystvejen herefter bliver en smule mere kuperet med to ganske små bakker, den sidste med top efter 168,6 km. Herfra bliver kystvejen igen helt flad og endda stort set helt lige, og den leder direkte ind til målet i Scalea, hvor den sidste udfordring er en rundkørsel med 4600 m igen. Også de sidste 5 km er helt, helt flade.

 

Etapen byder på i alt 1458 højdemeter.

 

Scalea har kun én gang tidligere i dette årtusinde været mål for et stort cykelløb. Det var i Giroen i 2000, hvor Jan Svorada spurtsejrede foran Guido Trenti og Miguel Angel Martin Perdiguero.

 

 

 

 

 

 

EKSKLUSIVT: STREAM GIRO D'ITALIA TIL HALV PRIS

SE ALT OM GIROEN: FELTET.DK/GIRO

 

Læs også
To danskere indgår: Se Uno-X Tour de France-bruttotrup

 

Vejret

Det italienske fastland møder Giroen med det smukkest tænkelige vejr. Torsdagen byder kun på få skyer og i målbyen en temperatur på 20 gader. Bygerisikoen er på under 10%, og der vil fra start være en let vind (12 km/t) fra nordvest, som vil aftage til en styrke på 7-8 km/t og dreje til en vestlig retning. Det giver sidevind fra start, og derefter sidemod- og sidevind hele vejen op langs kysten. Til sidst er der næsten ren sidevind på den alenlange opløbsstrækning.

 

Analyse af 5. etape

Her kan du læse min analyse af, hvordan en gave fra Belgien gav fransk sejr på 5. etape.

 

Favoritterne

Dagens etape blev en frustrerende oplevelse for løbets to på papiret hurtigste, men de kan heldigvis glæde sig over, at der venter endnu en mulighed. Det holdt lidt hårdt med at komme i gang, men med tre sprinteretaper på seks dage er den første uge lige så sprintervenlig, som man normalt ser det. Til gengæld er det også en god ide at slå til nu, for kan man ikke klatre, skal vi helt frem til onsdagens helt flade 11. etape på Po-sletten, inden der igen venter en mulighed for at spurte.

 

Etapen er egentlig designet på samme måde som den foregående, men denne gang burde der slet ikke være samme dramatik. To forhold adskiller sig nemlig markant. For det første er der tale om en meget lettere stigning, og for det andet kommer den så langt fra mål, at det ikke rigtigt giver mening at forsøge en massakre, der heller ikke rigtigt kan lade sig gøre på denne bakke. Denne gang er der trods alt ca. 160 km fra toppen, og de færreste har formentlig lyst til at engagere sig i så langt et forfølgelsesløb.

 

Det er derfor næppe stigningen, der denne gang skal skabe dramatik. Skal vi have noget sådant, skal det være via vinden. Det sydligste Italien er et af de få steder i landet, hvor det kan blæse, men det gør det slet ikke i morgen. Tværtimod bliver det meget stille, og derfor bliver der heller intet drama på den front. Det ligner altså en langgaber og en klassisk sprinteretape.

 

Vi vil formentlig se, at udbruddet igen kører fra km 0, og det vil igen være de tre wildcard-hold samt nu måske også igen Ag2r, der er kandidater til at blande sig. Spørgsmålet er vel primært, om Filippo Tagliani og Mattia Bais virkelig er friske igen. Derefter vil Trek tage kontrol, og som i dag vil vi formentlig hurtigt se Lotto, Quick-Step og FDJ samt måske Israel-PT tage over. Stigningen ser værre ud på profilen, end den er, og jeg regner med, at feltet bare ruller op, mens udbruddet kan slås lidt om bjergpoint, hvis de gider, når trøjen ikke er inden for rækkevidde.

 

Herefter venter en stille dag op langs kysten i godt vejr. Vinden er så svag, at det næppe bliver nervøst, og de eneste højdepunkter er de to spurter. Den første kommer lige efter stigningen og meget tidligt, og her vil sprinterne godt kunne bruge lidt kræfter, selvom udbruddet sikkert som i dag er så stort, at gevinsten er så lille, at det måske ikke er besværet værd. Den sidste spurt kommer også så langt fra mål, at der næppe som i dag bliver bonussekunder til feltet.

 

Jeg regner derfor med en massespurt, og den minder meget om den, vi havde i Ungarn. Det er en næsten urimeligt lige vej, der kun afbrydes af en rundkørsel med 3,5 km igen. Det gør det til en spurt, hvor man ikke nødvendigvis er afhængig af et godt tog, men denne slags spurter er også de mest hektiske, fordi der hurtigt kan komme folk bagfra, og det kan ende i kaos. Der er plads til at vinde på farten, men som vi så i Ungarn er betydningen af et godt lead-out også i denne slags finaler stor. Det kan Caleb Ewan i hvert fald skrive under på.

 

Jeg vælger at pege på Mark Cavendish . Vi har stadig til gode at se, hvem der faktisk er hurtigst af ham og Caleb Ewan, men vi så i Ungarn, at han har en stor fordel. Allerede inden løbet var det klart, at Quick-Step havde det bedste tog, men de var endnu mere dominerende, end jeg havde forventet. Davide Ballerini, Bert van Lerberghe og Michael Mørkøv tilhører alle den absolutte verdenselite på deres respektive positioner, og hvis de igen skyder frem med samme eminente timing som i søndags, vil Cavendish igen blive sat helt perfekt op. Sker det vil det formentlig kun være Ewan, der kan have farten til at gå forbi. Det bliver dog heller ikke let for australieren, for Cavendish lignede en af de bedste versioner af sig selv i søndags, hvor hans 300 m lange spurt i direkte modvind var skræmmende overbevisende, når hverken Arnaud Demare eller Fernando Gaviria var bare tæt på at går forbi. En spurt på 300 m burde ellers være alt for lang, særligt da i de ugunstige vindbetingelser, men alligevel var han uden rivaler. Hans træner har da også afsløret, at hans data er akkurat lige så gode, som de var, da han vandt fire Tour-etaper i sommer, og han ser meget overbevisende ud lige nu.

 

Læs også
Starttider: Prolog til Romandiet Rundt 2024

 

Der er dog også udfordringer. Som jeg har nævnt flere gange, har han i år ofte tabt hjulet på sit tog, og det har kostet ham flere spurter i år. Det gjorde han ikke i søndags, og risikoen er heldigvis også ret lille i en finale som denne. Mere risikabel er nok den sidste udfordring, nemlig at Quick-Step har haft en lidt dum tendens til at tøve for længe og ende med at blive lukket inde. Det gjorde de ikke i søndags, men den risiko eksisterer altid. På baggrund af deres overlegenhed og timing i søndags vil jeg dog tro, at de igen sætter sig igennem, og at Cavendish kan tage endnu en sejr.

                                                                 

Manden, der kan slå ham på fart, er Caleb Ewan. Vi ved som sagt stadig ikke, hvem af de ham og Cavendish, der er hurtigst, og hvor det inden løbet var Ewan, der i år havde virket mest overbevisende, var Cavendishs 300 m lange modvindsspurt så overbevisende, at det slet ikke er så sikkert, at australieren har overhånden. Selv hvis han er hurtigst, lider han under, at hans tog gjorde det betydeligt ringere end ventet. Tabet af Jasper de Buyst gør ondt, når Rudiger Selig er en skygge af sit engang så suveræne selv, og de synes ikke at have Quick-Steps klasse. Omvendt er et tog med Roger Kluge, Michael Schwarzmann og Selig på papiret altså ikke ringe, og de har også kørt gode lead-outs tidligere i år, hvor de har fået bragt De Buyst og Ewan godt frem, senest i Tyrkiet.

 

Jeg tror dog ikke, at de kan tage den hjem fra spids. Det handler om at få afleveret Ewan tæt på det dominerende tog, som formentlig er Quick-Step. Normalt er Ewan god i positionskampen, selvom han langt fra er stabil, og vi så eksempelvis, at han sad perfekt, da han vandt 3. etape i Tirreno. Det er gået galt så mange gange på det seneste, at han er et relativt usikkert kort, men lad os håbe, at han igen tager revanche og får sig anbragt ordentligt i den anden massespurt, han kører - en spurt, han har for vane at vinde. Jeg er bare ikke helt sikker på, at han har farten, for han synes ikke på toppen. I dag betød hjulskiftet i bunden af stigningen, at han aldrig kom op til feltet igen, men heller ikke i går virkede han stærk på stigningerne. Ewan har et meget højt topniveau, men når han er dårlig, er han som regel meget dårlig. Om han er inde i en af sine kriser, finder vi ud af i morgen.

 

Arnaud Demare fik endelig brudt sin WorldTour-tørke, og med en ganske overbevisende spurt fik han bevist, at det ikke er uden grund, at han har virket betydeligt stærkere, end han var i katastrofeåret 2021. Til gengæld så vi også i Ungarn, at han ikke var tæt på at gå forbi Cavendish, og derfor er han formentlig afhængig af kiks fra begge de to supersprintere. Vigtigst af alt klarede han også positionskampen godt, selvom hans manøvre, da han sprang fra Jacopo Guarnieris til Cavendishs hjul var til den aggressive side. I dag blev han sat perfekt i scene af Ramon Sinkeldam, men selvom Guarnieri i morgen vil være i sin faste position bag Miles Scotson og Sinkeldam, har de i år ikke haft styrken til at matche de Quick-Step. Hvis til gengæld belgierne mistimer det, ligner FDJ et af de tog, der måske kan tage over, og de bør være så stærke, at Demare vil være i god position, også selvom han lidt for ofte taber Guarnieris hjul. Som løbets tredjehurtigste og som ”indehaver” af et af de stærkeste tog må han være manden med størst chance for at lukrere på fejl fra de to favoritter.

 

Det var opløftende at se Giacomo Nizzolo i dag. Som skrevet i analysen så han ud til at have en fart, der kunne have truet Demare, hvis bare han havde holdt Rick Zabels hjul. Vi fik til gengæld set, at Zabel stadig er ganske kapabel som sidstemand, og han var også aldeles fremragende i Tyrkiet. Grundet den taktiske gigantbrøler på 3. etape kom Nizzolo til kort i positionskampen i Ungarn, fordi tyskeren var fraværende, men i morgen vil vi for første gang se, hvad toget med Matthias Brändle, Jenthe Biermans, Alex Dowsett og Zabel kan. De er ikke stabile, men når de ramte rigtigt i Tirreno, var de stærke, og i dette felt bør de også komme langt. Får de sat Nizzolo godt op, så han i dag ud til at være en af de hurtigste i dette felt.

 

Som skrevet i analysen udstillede dagens etape problemet for Biniam Girmay. Eritreeren er god i positionskampen og har nu to ud af to gange siddet ganske tæt på den sprinter, der er blevet sat bedst i scene, men hans tog er svagt, og han klarer det meste af finalen på egen hånd. Det koster både en masses kræfter, men det har også betydet, at han to gange i træk er blevet lukket inde. Til gengæld har hans spurter været ganske overbevisende, og hans comeback efter sit ”næsten-styrt” i dag var faktisk imponerende. Formentlig vil han i morgen igen sidde så godt, at han ender langt fremme, men risikoen for, at han igen lukkes inde, er også stor. Hvis til gengæld han kommer fri, får vi endelig chancen for at se, hvad farten rækker til i dette felt, og min fornemmelse er, at den rækker ganske langt.

 

Igen i dag fik vi at se, at Fernando Gaviria mangler den fart, han skal bruge for at vinde, og han er derfor stadig en usandsynlig vinder. I dag sad positioneringen heller ikke i skabet, og han var ikke uheldig med at få et lift af Zabel. I morgen vil han imidlertid igen have både Rui Oliveira og ikke mindst Maximiliano Richeze ved sin side, og det gør en stor forskel. Den delvist genfødte argentiner har bidraget til at sikre, at Gaviria ikke har misset top 6 en eneste gang i år, og det vil han næppe heller gøre i morgen. For at vinde er der dog relativt mange, der skal kikse, da han på farthierarkiet står relativt langt nede. Til gengæld kan vi vide os næsten sikre på, at han vil være i position til at udnytte det, hvis alle andre fejler.

 

Som skrevet i analysen var det synd, at Mathieu van der Poel ikke fik udbytte af Alpecins arbejde, der blev ødelagt, da han i spurten blev sat ud af spillet. Nu er spørgsmålet, om han vil tage revanche i morgen, eller om de giver chancen til Stefano Oldani. Jeg er ikke stensikker, men mit gæt er, at de kører for Van der Poel. Med Jakub Mareczko ude åbnede han i går døren for at gå efter pointtrøjen, og så er han nødt til at blande sig. Toget med Dries de Bondt, Tobias Bayer, Alexander Krieger og Oldani så også meget stærkt ud på 3. etape, indtil Mareczko tabte Oldanis hjul, og de har på papiret et af de stærkeste mandskaber. Van der Poel burde derfor sidde godt, men det er nok tvivlsomt, om han har farten i en klassisk massespurt. Det havde han ikke, da han senest deltog i den slags i Arctic Race i 2018 og i Tour of Britain i 2019, men med ham ved man aldrig. Han slog trods alt Viviani og Gaviria i sidevindsræset i UAE Tour i 2021. Kører de for Oldani, bør han ende godt i kraft af det gode tog, men farten rækker formentlig kortere, end den gør for Van der Poel.

 

En af dagens skuffelser var Phil Bauhaus . Der var godt nok ikke meget fart i den normalt så hurtige tysker, og vi har da også relativt ofte set, at han har spurtet under niveau. Det kan måske hænge sammen med den hårde etape, for den tunge tysker har gravet dybere end mange andre for at klare stigningen. Man kan derfor håbe, at han i morgen vil vise lidt af den fart, han havde i Tirreno. Problemet er, at han kun har Jasha Sütterlin ved sin side, og det gjorde det svært i Ungarn. I dag sad han dog godt, og han plejer også at være god i positionskampen. Nu skal han bare vise, at han også har den fart, han burde have.

 

DSMs rotationsprincip betyder, at de denne gang kører for Cees Bol og ikke Alberto Dainese, men spørgsmålet er, om det hjælper. Hollænderen er også dårlig i positionskampen, og han taber ofte hjulet på sit hold. Dertil kommer, at han viste skuffende fart i 2021, men der var én glædelig undtagelse, da han choksejrede i Paris-Nice. Der kan også være lidt håb at finde i den gode spurt, han kørte i Tyrkiet, hvor han også positionerede sig bedre end Dainese. Det giver håb for et bedre resultat, end vi har set med italieneren, men farten bør ikke række til at vinde, og med et stadig meget svagt tog går det formentlig igen galt i positionskampen.

 

Læs også
Fem danskere stiller til start i WorldTour-etapeløb

 

Det var en blandet landhandel for Simone Consonni i dag. Davide Cimolai satte ham smukt op, men da Miles Scotson var nødt til at sænke farten, tabte han sit momentum. Det kan dog ikke forklare alt i den skuffende spurt, han kørte, men det beviste blot igen, at han mangler farten til at vinde. Til gengæld viste Cimolai klassen, og han vil formentlig som altid sidde godt. Desværre får han i denne enkle finale ikke det udbytte af sin gode positionering, som der skal til, hvis han vitterligt skal vinde, som han gjorde, da han i sin tid tog sin eneste sejr i et totalt slovensk kaos.

 

Det har været opløftende at se Edward Theuns i dette løb. I søndags sad han perfekt på Cavendishs hjul, indtil en lidt for aggressiv Demare skubbede ham væk, og i dag sad han også ganske godt. Desværre så vi også tydeligt, at farten ikke er der til at blande sig med de bedste, og i spurten gled han kun den forkerte vej. Med sin begrænsede støtte er han stadig et lidt usikkert kort, men hidtil har han positioneret sig som en drøm. Det taler for endnu et godt resultat, men han vinder ikke i dette selskab.

 

Vincenzo Albanese er ikke en mand til disse boulevardspurter, og han skal derfor være glad, hvis han endelig kommer i top 10. Der var dog opløftende tendenser. Fra en håbløs position kørte han en meget lang spurt i modvinden, og i det lys var hans præstation faktisk slet ikke så ringe. Det siger imidlertid meget, at han netop skulle starte så langt tilbage, for med et svagt hold kommer han til kort i positionskampen. Har han det rette held i denne enkle finale, synes farten dog at række lidt længere, end vi har set det indtil nu.

 

Man følte sig helt sat tilbage til tidligere tider, da Jose Joaquin Rojas i dag næsten gik i top 10 i en massespurt. Han forsøgte også at blande sig i søndags, dog uden det store held i positionskampen, men endda så han faktisk slet ikke så langsom ud. Det er imidlertid meget sigende, at han begge gange er startet langt tilbage, for han tager helt sikkert ikke risici i positionskampen. Det kunne dog være interessant at se ham sidde bedre for at forstå, hvor langt hans fart vitterligt rækker.

 

Hos de øvrige hold regner jeg ikke med, at Magnus Cort deltager i denne fulde massespurt, slet ikke når resultat i dag var knap så godt. Hos Bardiani vil de satse på Sacha Modolo, men når han ikke kunne komme frem med hjælp fra Filippo Fiorelli i søndags, ser jeg det ikke ske i morgen, når det er mislykkedes gennem hele sæsonen. Hos Ag2r vil de formentlig igen spurte med Lawrence Naesen , men han har ikke haft fart eller positionering. I dag blandede Drone Hopper sig med Natnael Tesfatsion, men han plejer at skippe de store spurter, hvor han som regel mangler noget fart. Det er i stedet domænet for Filippo Tagliani, men det kræver, at han for en gangs skyld ikke har været i udbrud. Endelig så vi i dag, at Jumbo nu kan give plads til at spurte med Pascal Eenkhoorn, men farten rækker ikke til boulevardspurter. Jeg venter ikke, at Ineos, Astana eller BikeExchange deltager.

 

OPDATERING: Gaviria havde gearproblemer i dag, og i det lys var hans spurt ganske flot. Det vil dog stadig undre, hvis han pludselig har farten til at vinde, når han ikke har haft det i ganske lang tid.

 

Feltet.dks vinderbud: Mark Cavendish

Øvrige vinderkandidater: Caleb Ewan, Arnaud Demare

Outsidere: Giacomo Nizzolo, Biniam Girmay, Fernando Gaviria, Mathieu van der Poel, Phil Bauhaus

Jokers: Cees Bol, Stefano Oldani, Simone Consonni, Edward Theuns, Vincenzo Albanese, Jose Joaquin Rojas

 

EKSKLUSIVT: STREAM GIRO D'ITALIA TIL HALV PRIS

SE ALT OM GIROEN: FELTET.DK/GIRO

Mark Cavendish
Caleb Ewan, Arnaud Demare
Giacomo Nizzolo, Biniam Girmay, Fernando Gaviria, Mathieu van der Poel, Phil Bauhaus
Cees Bol, Stefano Oldani, Simone Consonni, Edward Theuns, Vincenzo Albanese, Jose Joaquin Rojas
Alberto Dainese, Filippo Tagliani, Natnael Tesfatsion, Davide Cimolai, Pascal Eenkhoorn, Sacha Modolo, Lawrence Naesen, Andrea Vendrame, Davide Ballerini, Rick Zabel, Michael Mørkøv, Rudiger Selig, Fabio Felline
DEL
INFO
Optakter
Nyheder
Giro d'Italia
Nyheder Profil Resultater
DELTAG I DEBATTEN

Annonce

KOM FORREST I FELTET - FÅ NYHEDERNE FØRST:

Annonce

Annonce

/var/www/vhosts/feltet.dk/httpdocs/octo_data/Feltet/layouts/default_front/data/boxes/box_417.data.json

Vuelta Asturias Julio Alv...(2.1) 26/04-28/04

Lotto Famenne Ardenne Cla...(1.1) 28/04

La Vuelta Femenina(2.WWT) 29/04-05/05

Eschborn-Frankfurt(1.UWT) 01/05

Annonce

Annonce

Alpecin-Deceuninck

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Arkéa - B&B Hotels

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Astana Qazaqstan

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bahrain Victorious

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bora-Hansgrohe

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Cofidis

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Decathlon AG2R La Mondiale

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

EF Education - EasyPost

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Groupama-FDJ

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

INEOS Grenadiers

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Intermarché - Wanty

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Lidl - Trek

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Movistar Team

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Soudal - Quick Step

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team DSM-Firmenich PostNL

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Jayco AlUla

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Visma | Lease a Bike

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

UAE Team Emirates

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Annonce

Log ind

Husk mig. Glemt kodeord?

Har du ikke en bruger?

Opret bruger

VIL DU HJÆLPE OS MED AT LAVE DANMARKS BEDSTE CYKELMAGASIN?