Tak for dit besøg, det er vi rigtigt glade for!

Vi er dog knap så glade for at se, at du blokerer for annoncer, som gør det muligt for os at tilbyde vores indhold – helt GRATIS. Hvis du tillader annoncer fra Feltet.dk, kan vi blive ved med at servere dig gratis nyheder. Måske værd at overveje en ekstra gang?

På forhånd tak!
Feltet.dk

Fjern min adblock - og støt Feltet.dk
Fortsæt uden at deaktivere
Optakt: Fredagens etaper i Slovenien, Holland og Frankrig

Optakt: Fredagens etaper i Slovenien, Holland og Frankrig

20. juni 2019 20:53Foto: Sirotti

Den kommende uge er kendetegnet ved et meget travlt program, hvor der afvikles hele fire store etapeløb, der traditionelt bruges som opvarmning til Tour de France. Udover det store WorldTour-løb Tour de Suisse gælder det Tour de Slovenie, hvor Mark Cavendish gør sig klar til juli og møder flere af Giro-aktørerne, det flade ZLM Tour, hvor Dylan Groenewegen og Caleb Ewan tester Tour-formen, og det bjergrige La Route de ’Occitanie, det tidligere Route du Sud, hvor blandt andre Alejandro Valverde og Rigoberto Uran skal genfinde løbsrytmen. Hver dag vil vi have korte optakter til etaperne i de tre sidste løb i en samlet artikel, mens du kan finde selvstændige optakter til etaperne i Schweiz Rundt.

Annonce

Grundet et stort arbejdspres i disse travle tider vil der være tale om kortere favoritvurderinger og ikke den vanlige detaljerede begrundelse for, hvorfor den enkelte rytter nævnes som muligt vinderbud.

 

Fredag gælder det 3. etape i Tour de Slovenie samt 2. etape i ZLM Tour og La Route l’Occitanie.

 

Du kan læse overordnede optakter til  Tour de Slovenie, ZLM Tour og La Route de l’Occitanie.

 

Tour de Slovenie - 3. etape

Ruten

Efter torsdagens opvarmning gælder det fredag den første af de to afgørende etaper. Heller ikke denne gang er der mål på toppen af en stigning, men til gengæld skal man over den meget stejle Dole-stigning med top bare 20 km til mål. I et løb uden bjergafslutninger handler det om at slå til, så snart muligheden byder sig, og derfor er der lagt op til et helt afgørende slag i kampen om den samlede sejr på løbets tredje dag.

 

Med en distance på bare 169,8 km er der igen tale om en relativt kort etape, der fører feltet fra Zalec til Idrija. Fra start kører man mod vest igennem let stigende terræn frem til bunden af kategori 4-stigningen Kozjak (2,5 km, 6%), der har top efter 30,3 km. Herfra falder det let mod vest og sydvest, indtil man når frem til den første spurt efter 47,3 km. Herfra snor man sig igennem fladt terræn mod vest og sydvest, idet man undervejs passerer de to sidste spurter efter hhv. 67,9 og 79,1 km. Herefter stiger det let mod syd og sydøst, indtil man skal over kategori 4-stigningen Rovte (5,6 km, 2,5%), hvis top passeres efter 117,7 km. En kort nedkørsel fører derfra mod sydøst, inden man drejer mod nordvest for at køre op ad kategori 3-stigningen Medvedje Brdo (7,9 km, 3%), hvis top rammes efter 127,6 km, præcis hvor man når den afsluttende rundstrækning.

 

Herefter skal man for første gang ned ad den afsluttende nedkørsel, der er ganske teknisk og fører mod syd, nordvest og til sidst nord ned til udkanten af Idrija. I stedet for at køre ind til mål drejer man imidlertid mod øst for at passere kategori 2-stigningen Dole (5,2 km, 9%), hvis top passeres med 20,4 km igen. De består først af et let stigende plateau, der fører mod øst frem til rundstrækningens start, inden man igen følger samme nedkørsel som tidligere. I udkanten af Idrija forsætter man denne gang imidlertid mod nord og nordvest ind til byens centrum via de sidste 2500 m, der er flade, og som følger en bugtende vej, der har et enkelt skarpt sving bare 350 m fra stregen.

 

Etapen byder på i alt 2303 højdemeter.

 

Idrija har ikke tidligere været mål for et stort cykelløb i dette årtusinde.

 

 

 

 

 

Vejret

Efter en varm sommerdag bliver vejret en anelse mere ustadigt fredag. Der vil kun være få skyer og en temperatur på 29 grader, men gennem hele etapen vil der være en bygerisiko på ca. 30%. Der vil blot være en let vind fra sydvest, hvilket giver mod- og sidemodvind hele vejen frem til rundstrækningen. Her vil der være sidemedvind på stigning og herefter hovedsageligt sidemodvind, indtil man får sidemedvind med 5 km og til slut sidemodvind på den sidste kilometer.

 

Favoritterne

Dagens etape blev mere selektiv, end man kunne have ventet, og det var først i allersidste øjeblik, at det lykkedes at neutralisere den stærke kvintet. Det gav os også et relativt klart billede af styrkeforholdet, og det var i dag ret klart, at Diego Ulissi, Aleksandr Vlasov og Esteban Chaves var de stærkeste. Dermed ved vi også lidt om, hvem der har fået tanket selvtillid inden 3. etape.

 

Nu gælder det nemlig de to sværeste etaper, og hvor dagens sidste stigning kunne overleves af også ret tunge folk, bliver det betydeligt vanskeligere de kommende dage. Morgendagens Dole-stining er måske igen ganske kort, men den er til gengæld suverænt løbets stejleste, og med tanke på den udskilning, vi så i dag, ligner det en ganske hård etape.

 

UAE viste i dag, at de har store ambitioner, og at de har det stærkeste hold. De har endnu ikke vundet deres etape, og de har samtidig brug for at gøre løbets så hårdt som muligt for at sikre, at de hurtige folk som særligt Andrea Vendrame og Giovanni Visconti falder fra. Derfor formoder vi, at araberne igen i morgen vil styre løbet og arbejde stenhårdt for, at der skabes samling inden stigning. Med det ret lette terræn burde det nok kunne lade sig gøre.

 

Herefter venter der et favoritopgør på Dole, og det kan give anledning til tre scenarier. Enten lykkes det enlig rytter at køre væk fra alt og alle og tage en solosejr, eller det lykkes at skabe samling til en spurt i en lille gruppe. Endelig kan det blive en taktisk finale efter stigningen, hvor en snu rytter kan snige sig væk.

 

Vi vil pege på Diego Ulissi som vores favorit. I dag var han som sagt en af de tre stærkeste, og med sejren i Lugano havde han allerede vist storform. Blandt de tre bedste i dag er han suverænt den hurtigste, men også i en lidt større gruppe kan han gøre det færdigt. Stigningen er ikke længere, end den kan klares for en ardennerspecialist som Ulissi, og da han ligner en mand, der er svær at sætte, tror vi, at han tager sejren.

 

Manden, der kan slå ham i en spurt, er Giovanni Visconti. Den tidligere italienske mester er i en flad spurt den hurtigste af de to, og han skal derfor ”bare” overleve stigningen. Det er usandsynligt, at han kommer med de bedste op, men han vil næppe være langt efter. Skabes der samling, vil han i de flrste tilfælde være favorit i en spurt.

 

I dag så Esteban Chaves knivskarp ud på stigningen, og han bør være endnu bedre stillet på morgendagens sværere opkørsel. Her har han i hvert fald en betydeligt bedre chance for at komme væk fra Ulissi, og skal man pege på en rytter, der kan køre alene hjem, er det ham. Også hvis Vlasov skulle kunne følge ham, vil han stå godt i en spurt, og han er derfor også en oplagt kandidat.

 

I dag viste Aleksandr Vlasov, at hans mange afbud til nylige løb ikke skyldtes dårlig form. Tværtimod var han i dag vel bedre end nogensinde, og sammen med Chaves må han være bedste bud på en solovinder. Den sværere stigning passer ham, men han skal alene hjem for at sejre.

 

I dag skuffede Tadej Pogacar, men han kan sagtens rejse sig igen. I hvert fald gjorde han netop det i Californien, hvor han skuffede på 2. etape, men vandt kongeetapen. Han er lige kørt fra UIissi og Chaves i Lugano, så formen kan ikke være helt væk. Var det bare en dårlig dag, kan han vise sig at være stærkeste mand, og hvis ikke han kører alene væk, kan han måske udnytte det store fokus på Ulissi til at snige sig væk.

 

Andrea Vendrame havde det svært i dag, men kom flot tilbage inden spurten. Styrtet kan meget vel have kostet lidt, og er han kommet sig, bør han stå bedre i morgen. Med Fausto Masnada og Matteo Busato var Androni i overtal til sidst, og kan de skabe samling til en spurt igen i morgen, vil Vendrame have en stor chance.

 

Ben Hermans var i dag en af de stærkeste, men han manglede det sidste i forhold til de tre bedste. Derfor kan han få svært ved at vinde etapen, og han skal formentlig udnytte et taktisk spil til at snige sig væk. Benene til at køre finale har han i hvert fald.

 

Jay McCarthy manglede det sidste for at følge med i dag. Det vil han nok også gøre på morgendagens sværere stigning, men skulle det blive samlet til en lidt større gruppe, vil han have en chance i en spurt.

 

En anden kandidat er Fausto Masnada. Italieneren blev hægtet af som en af de sidste, men han burde som ren klatrer være endnu mere komfortabel i morgen. Han har ikke benene til at køre alene hjem, men i en taktisk finale har han før vist sig god til at snige sig væk.

 

Al logik siger, at stigningen er for hård for Lukas Mezgec og Grega Bole ¸ men helt afskrives kan de ikke. Særligt Mezgec så virkelig godt ud i dag, og bliver det igen samlet i en stor gruppe, vil de også kunne vinde denne etape.

 

Endelig vil vi nævne Lucas Hamilton. Efter dagens styrt skal han arbejde for Chaves, men er han kommet sig, vil han formentlig have benene til at køre finale. I et taktisk spil efter stigningen vil han med sit tidstab måske kunne udnytte den ekstra frihed til at snige sig væk.

 

Feltet.dks vinderbud: Diego Ulissi

Øvrige vinderkandidater: Giovanni Visconti, Esteban Chaves

Outsidere: Aleksandr Vlasov, Tadej Pogacar, Andrea Vendrame, Ben Hermans, Jay McCarthy

Jokers: Fausto Masnada, Luka Mezgec, Grega Bole, Lucas Hamilton

 

ZLM Tour - 2. etape

Ruten

Siden 2013 har fredagens etape været afviklet på en kuperet rute omkring byen Buchten i Limburg-provinsen. Også i år er byen rammen om målet for 2. etape, men ruten er helt anderledes. Denne gang kører man nemlig ikke rundt i Amstel Gold Race-bakkerne, inden man kører op til en flad finale. I stedet angriber man målet nordfra, og det betyder, at der i år venter endnu en pandeklageflad sprinteretape.

 

I alt skal der tilbagelægges 168,1 km, der fører feltet fra Etten-Leur til Buchten. Denne gang finder etapen ikke sted i Zeeland-provinsen, men det ændrer ikke på, at den er helt flad. Den består af en lang tur mod sydøst, hvor man meget præcist følger den belgisk-hollandske grænse. Fra start kører man mod sydøst ned langs grænsen frem til den første spurt, der kommer allerede efter 5,6 km. Herfra snor man sig mod sydøst igennem helt fladt terræn, indtil man drejer mod sydvest for at køre ned imod Buchten og Limburg-provinsen. Efter 94,7 km kører man 2,4 km i Belgien, inden man vender tilbage til Holland, men ellers sker der ikke meget, inden man efter 150,1 km rammer den afsluttende rundstrækning. 2,6 km senere krydser man stregen for første gang i forbindelse med den anden pointspurt.

 

Etapen afsluttes nu med to omgange på den 7,7 km lange runde. Også den er helt flad, men er ganske teknisk. Særligt finalen er kompliceret, idet der på de sidste 3 km er sving med 2600, 1900, 1300, 700, 500 og 300 m igen.

 

Etapen byder på i alt 194 højdemeter.

 

Buchten besøges som sagt næsten hver år. I 2013 vandt Marcel Kittel spurten, mens André Greipel lod lead-out man Greg Henderson stikke af i de sidste sving i 2014. Greipel tog selv sejren i 2015, mens Dylan Groenewegen var hurtigst både i 2016 og 2017.

 

 

 

 

 

Vejret

Efter en blæsende torsdag er det slut med risiko for sidevind. Fredag bliver ganske vist relativt skyet, men med en temperatur på 21 grader, ingen regn og bare en let vind fra vest og nordvest vil det være behageligt. Det giver med- og sidemedvind hele vejen frem til rundstrækningen, hvor der vil være sidemodvind på stykket frem til svinget med 2600 m igen og derefter hovedsageligt sidemedvind i den tekniske finale.

 

Favoritterne

Modsat tidligere år vil Limburg-bakkerne ikke kunne skabe ballade på denne etape, og samtidig har vinden nu lagt sig. Dermed er risikoen for sidevind ikkeeksisterende, og det vil således være meget overraskende, hvis det ikke ender som en rolig sprinteretape, der kontrolleres af Jumbo, Lotto og Sunweb. En massespurt er derfor det sandsynlige udkomme, men denne gang er det en voldsomt teknisk finale, der vil stille store krav til togene.

 

Dagens spurt var meget uorganiseret, men Jumbo bise sig stærkest. Det skete endda, selvom de havde jagtet for at bringe Dylan Groenewegen tilbage efter styrtet, og selvom de af uransagelige årsager manglede Mike Teunissen i finalen. I morgen må man forvente, at de vil være i stand til at sætte sig igennem med fuld styrke, og så bør de have det bedste tog i dette felt. Teunissen har kørt nogle fremragende lead-outs i år, og det bliver vigtigt i denne tekniske finale. Selv i skadet tilstand var Groenewegen i dag hurtigste, og selvom han kan være mærket af styrtet, vil han formentlig være det igen i morgen. Derfor er han vores klare favorit.

 

Igen må hans værste rival være Caleb Ewan . Som forventet så vi i dag, at han slet ikke har Groenewegens fart, men han har alligevel en chance. I dag fejlede toget nemlig, men vi så i Giroen, at Roger Kluge og Jasper De Buyst er gode, når de rammer rigtigt. Kan de gøre det her, handler det mere om position end fart, og det giver Ewan en mulighed for at slå Groenewegen.

 

Af samme årsag har Max Walscheid en chance. I dag så det ud til, at Sunweb skød frem for tidligt, men med lidt bedre timing har de med Asbjørn Kragh og ikke mindst Cees Bol et godt tog. Bol er formentlig feltets mest kraftfulde lead-out, og kan de kontrollere finale, er formstærke Walscheid hurtig nok til at vinde.

 

I dag imponerede Katusha i finalen, hvor de fik ført Jens Debusschere flot frem. Desværre så vi også, at han stadig ikke har farten til at matche de bedste, men kan Katusha med særligt Marco Haller gentage arbejdet i morgen, er det i en teknisk finale, at en fyr som Debusschere kan vinde.

 

I dag var Emils Liepins overraskende tæt på at slå Groenewegen. 2. pladen skyldtes, at han havde hollænderens hjul, men han var faktisk fartmæssigt i stand til at true ham. Vi vidste godt, at han var hurtig, men det her var bedre end ventet. Han er hæmmet af et ikke alt for stærkt hold, men sidder han rigtigt, kan han true de bedste.

 

Boris Vallee viste igen, at han efter skiftet til Wanty har forbedret sig. Desværre har holdet ikke det bedste tog, men Vallee synes at have fået smag for positionering, og det er vigtigt i denne kringlede afslutning.

 

Det kunne også give en chance til Boy Van Poppel. Desværre har han ikke positioneret sig godt i år, og det var ellers tidligere hans styrke. Normalt burde en finale som denne ellers passe ham, og han viste i Yorkshire god fart.

 

Vi håber også, at talentfulde Arvid De Kleijn kan finde en god position, så han kan vise, hvor god han er på dette niveau, og det samme gælder for Matthew Gibson, der som U23-ryttere viste potentiale. Og så er det måske også i en afslutning som denne, at de knap så hurtige Amaury Capiot og Milan Menten kan ende fint i kraft af en god position.

 

Feltet.dks vinderbud: Dylan Groenewegen

Øvrige vinderkandidater: Caleb Ewan, Max Walscheid

Outsidere: Jens Debusschere, Emils Liepins, Boris Vallee

Jokers: Boy Van Poppel, Arvid De Kleijn, Matthew Gibson, Amaury Capiot, Milan Menten

 

Route de l’Occitanie - 2. etape

Ruten

Fredagen har typisk været helliget sprinterne, selvom man i 2017 krydrede dagen ved både at have en etape for de hurtige folk og en enkeltstart. Efter den usædvanligt hårde åbning kan specialisterne i de hurtige finaler glæde sig over, at hele dagen igen er helliget dem på en etape, der synes skabt til en massespurt, og det vil være velkomment, efter at de blev snydt på torsdagens etape. Med blot to små kategori 3-stigninger bør det kun være vinden, der måske kan forhindre de hurtige folk i at komme til fadet.

 

I alt skal der tilbagelægges 187,7 km, der fører feltet fra Labruguiére til Martres-Tolosane - to byer, der begge ligger i fladlandet umiddelbart nord for Pyrenæerne. Fra start slår man en lille sløjfe mod nordvest op over en lille bakke, inden man sætter kursen mod sydvest igennem relativt fladt terræn. Senere kører man mod vest for kort efter at passere kategori 3-stigningen Saint-Felix-de-Lauragais (1,5 km, 6,3%), der har top efter 58,2 km, inden man fortsætter mod sydvest igennem let kuperet terræn frem til den første spurt, der er placeret efter 86,9 km.

 

Efter spurten venter der et par småbakker, mens man fortsætter mod vest og sydvest, inden man skal over kategori 3-stigningen Cote de Lalaque (1,6 km, 4,5%), hvis top rundes efter 109,2 km. Derfra snor man sig videre mod vest og sydvest via først let kuperet og siden relativt fladt terræn. Mod slutningen skal man over en lille bakke, inden man efter 157,4 km rammer den afsluttende rundstrækning, og 3,2 km senere krydser man stregen for første gang i forbindelse med den sidste spurt. Derefter afsluttes etapen med en omgang på den 27,1 km lange runde, der indledes med et fladt stykke, som fører mod sydvest. Derefter går det mod nordvest op ad et let stigende stykke, inden man på et plateau når et par småbakker. Derefter falder det let mod nordøst, øst og til slut syd hele vejen ned til målbyen, hvor de sidste 2 km er helt flade. En lang, lige vej afbrydes af to sving lige efter den røde flamme, inden man rammer den 400 m lange opløbsstrækning.

 

Etapen byder på i alt 1947 højdemeter.

 

Martres-Tolosane har ikke været målby for et stort cykelløb i dette årtusinde.

 

 

 

 

 

Vejret

Der er slet ingen spor af den varme, der normalt præger Pyrenæerne. Også fredag har udsigt til at blive en våd affære med let regn gennem hele etapen og en temperatur på bare 18 grader. Vinden vil være let til jævn og komme fra vest, hvilket giver mod- og sidemodvind hele vejen frem til rundstrækningen, hvor der først vil være sidemodvind, så medvind og dernæst sidevind, indtil man efter sidste sving får sidemodvind.

 

Favoritterne

Området nord for Pyrenæerne kan være ganske blæsende, og derfor skal man altid tage sig i agt for vinden på disse etaper. Det ser dog ikke ud til at skulle blive et problem i år, hvor vinden kun vil gøre etapen lettere og langsommere. Terrænet er også kun sjældent helt fladt, men det hører alligevel til sjældenhederne, at disse etaper ikke ender i en massespurt. Udbrud har før overrasket, men da dette er den eneste sikre chance for sprinterne, peger alt på, at de hurtige folk skal til fadet.

 

Arnaud Demare er kommet til løbet for at teste formen inden de franske mesterskaber, og derfor er det helt givet, at FDJ vil gøre alt for at kontrollere. Spørgsmålet er, hvor meget hjælp de vil få i et løb uden mange hurtige folk. Vi vil dog tro, at Vital Concept vil gå efter en sejr med Lorrenzo Manzin, og hjælp fra Auber med formstærke Kevin Le Cunff er også muligt. Det bør derfor på en modvindsetape som denne give en massespurt i en relativt teknisk finale.

 

Det er næsten umuligt ikke at pege på Arnaud Demare som favorit. Franskmanden kom godt ud af Giroen og har nu forberedt sig til de franske mesterskaber. Formen bør være god, og han er i særklasse løbets hurtigste. Toget med Mickael Delage og Ramon Sinkeldam må også være det bedste, og det gør ham til den klare favorit.

 

Den værste rival må være Lorrenzo Manzin. Franskmanden kommer til løbet med selvtillid, efter at han blev nr. 4 i en den sidste massespurt i Dauphiné. Han har før vist, at han kan vinde på dette niveau, og han har vist sig ganske god i finaler med en del sving. Usikkerheden skyldes et tog, der ikke er det bedste, og han er derfor lidt af et lotteri.

 

Efter sejren i Yorkshire tog Chris Lawless sig vist en solid pause. I hvert fald skuffede han fælt i Norge, hvor han var langt fra formen. Hvor han står nu er usikkert, men han bør i teorien være en af de hurtigste i dette felt. Problemet er et hold bestående af klatrere, så han skal klare sig på egen hånd.

 

Sacha Modolo har været formsvag gennem hele sæsonen og udgik hurtigt af Giroen med træthed. Om han er kommet sig, er der ingen, der ved, men denne spurt uden mange rivaler er en god chance til at rejse sig. Toget med James Whelan, Sean Bennett og Moreno Hofland ¸ der må være plan B efter nogle fine spurter i Norge, er et af de bedste, og Modolo bør trods alt være konkurrencedygtig i dette felt.

 

Arkea kommer med Maxime Daniel, der ikke har spurtet meget i de senere år. Med en sejr og en 4. plads i Madrid viste han dog, at han stadig kan. Siden har han haft den ene DNF efter den anden, og han er generelt ustabil. Har han genfundet benene fra april og maj, bør han dog gøre det godt i et løb som dette.

 

Direct Energie kommer med Romain Cardis. Det er kun sjældent, at han spurter, men sidste år vandt han faktisk en etape på endnu højere niveau i Tour de Wallonie. For nylig blev han endda nr. 3 i Mayenne, hvorfor formen er god. I Angelo Tulik og Yoahnn Gene har han endda to gode folk til at støtte sig.

 

Auber har Kevin Le Cunff, der med en 2. plads i Mayenne viste storform. Desværre er han bedst i stigende spurter, og denne finale passer ham ikke. Hans gode form bør dog bringe ham langt. Som plan B har holdet Anthony Maldonado, og de kører ofte separate spurter.

 

Emiel Vermeulen havde et skift Belgium Tour, men han viste senest med en 9. plads i Dunkerque, at han stadig kan være med på dette niveau. Han har før været ret stabil i spurter i franske 2.1-løb, og i dette felt burde han have en reel chance for at gå på podiet.

 

Det bliver også spændende at følge Bike Aids Aaron Grosser og Lucas Carstensen¸ der har mange topplaceringer i 2.2-løb, og nu skal vise sig frem på højere niveau. Edwin Avila og Michael Bresciani vil forsøge sig, men er ikke hurtige nok til at vinde. Og så er det muligt, at folk som Jose Joaquin Rojas, Eduard Prades, Julien Simon, Alex Aranburu og Julien Duval forsøger sig i et sprinterfattigt felt, og her er det nok særligt Rojas, der kan blive interessant, hvis han får hjælp fra Prades og måske endda Valverde.

 

Feltet.dks vinderbud: Arnaud Demare

Øvrige vinderkandidater: Lorrenzo Manzin, Chris Lawless

Outsidere: Sacha Modolo, Moreno Hofland, Maxime Daniel, Romain Cardis, Kevin Le Cunff

Jokers: Emiel Vermeulen, Jose Joaquin Rojas, Anthony Maldonado, Aaron Grosser, Lucas Carstensen

Annonce

DEL
INFO
Optakter
Nyheder
Tour de Slovenie
Nyheder Profil Resultater
La Route d'Occitanie
Nyheder Profil Resultater
DELTAG I DEBATTEN

Annonce

KOM FORREST I FELTET - FÅ NYHEDERNE FØRST:

Annonce

Annonce

/var/www/vhosts/feltet.dk/httpdocs/octo_data/Feltet/layouts/default_front/data/boxes/box_417.data.json

Tour de Hongrie(2.1) 12/05-16/05

Tour of Thailand(2.1) 11/05-16/05

Tour of Thailand(2.1) 11/05-16/05

Tour de Hongrie(2.1) 12/05-16/05

Circuit de Wallonie(1.1) 13/05

Trofeo Ses Salines(1.1) 13/05

Trofeo Serra de Tramuntana(1.1) 14/05

Trofeo Andratx - Mirador ...(1.1) 15/05

Tour de Gironde Internati...(2.1) 15/05-16/05

G.P. Sportivi Sovilla(1.1) 16/05

Trofeo Palma(1.1) 16/05

Vuelta a Burgos Feminas(2.WWT) 20/05-23/05

Annonce

Annonce

AG2R Citroen Team

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Astana - Premier Tech

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bahrain Victorious

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bora-Hansgrohe

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Cofidis

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Deceuninck - Quick-Step

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

EF Education - Nippo

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Groupama-FDJ

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

INEOS Grenadiers

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Intermarché - Wanty - Gobert

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Israel Start-Up Nation

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Lotto Soudal

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Movistar Team

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team BikeExchange

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team DSM

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Jumbo-Visma

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Qhubeka Assos

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Trek-Segafredo

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

UAE Team Emirates

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Annonce

Log ind

Husk mig. Glemt kodeord?

Har du ikke en bruger?

Opret bruger

EKSKLUSIVT TILBUD: SE ALLE GIRO ETAPER I FULD LÆNGDE & UDEN REKLAMER