Tak for dit besøg, det er vi rigtigt glade for!

Vi er dog knap så glade for at se, at du blokerer for annoncer, som gør det muligt for os at tilbyde vores indhold – helt GRATIS. Hvis du tillader annoncer fra Feltet.dk, kan vi blive ved med at servere dig gratis nyheder. Måske værd at overveje en ekstra gang?

På forhånd tak!
Feltet.dk

Fjern min adblock - og støt Feltet.dk
Fortsæt uden at deaktivere
Gå til forsiden af feltet.dki samarbejde medGå til forsiden af feltet.dk
Log ind Følg os Nyhedsbrev VELOMIO

Optakt: Torsdagens etaper i Provence og Colombia
14. februar 2019 14:09 af Emil AxelgaardFoto: Team Sky 2019

Cykelsæsonen er for alvor ved at komme op i fart, og det bliver kun endnu mere intenst i denne uge, hvor der afvikles hele fire etapeløb samt to endagsløb på tre kontinenter. Et stjernebesat felt vil slås om hæder i Colombia 2.1, en spændende rute byder på uforudsigeligt fransk cykelløb i Tour La Provence, Tour of Oman skydes i Mellemøsten lørdag, i Spanien køres fra fredag etapeløbet Vuelta a Murcia og om søndagen den flade klassiker Clasica de Almeria, og den italienske sæson skydes søndag i gang med endagsløbet Trofeo Laigueglia. Hver dag vil du i en samlet artikel kunne læse optakter til den kommende dags etaper i ugens fire etapeløb.

Torsdag gælder det 3. etape i Colombia 2.1 og 1. etape i Tour La Provence, mens Vuelta a Murcia skydes i gang fredag, og der tages hul på Tour of Oman lørdag.

 

Tour La Provence - 1. etape

Ruten

I 2016 lagde arrangørerne ud med løbets hårdeste etape, og i 2017 var det sprinterne, der fik det første ord. Sidste år prøvede man noget helt nyt i forbindelse med ansigtsløftningen af løbet, der blev bredt ud og gav muligheder til flere forskellige ryttertyper. Den første af nyskabelserne kom allerede på førstedagen, hvor rytterne blev kastet ud i en helt klassisk prolog, der på en flad motorsportsbane uden væsentlige tekniske udfordringer skulle vise sig at blive ganske afgørende. Modellen faldt åbenbart i arrangørernes smag, da der i 2019 også bydes på en denne gang lidt længere enkeltstart, der måske ikke afvikles på en motorsportsbane, men alligevel er flad som en pandekage.

 

I alt skal der tilbagelægges 8,9 km med start og mål i Les Sainte-Marie-de-la-Mer, og de er yderst enkle. Byen er en havneby helt nede i det sydøstlige hjørne af Frankrig, og fra starten ved havnefronten kører man langs vandet frem til en rundkørsel, hvor et venstresving efterfulgt af et højresving leder frem til en lang, flad vej, der følges mod nordøst ud til et vendepunkt. Her vendes der efter 4,8 km rundt, hvorefter man følger samme vej tilbage mod byen, hvor man denne gang fortsætter ligeud ind til centrum, hvorfor der ikke er ét eneste sving efter vendingen.

 

Den helt flade etape byder på bare en enkelt højdemeter.

 

Les Sainte-Marie-de-la-Mer er ikke blevet brugt til et stort cykelløb tidligere i dette årtusinde.

 

 

 

 

Vejret

Det uforudsigelige franske vintervejr har i år været gavmildt ved rytterne. Det vil det også være torsdag, hvor løbet skydes i gang under en skyfri himmel og i en temperatur på 15 grader. Der vil være en let til jævn vind fra sydøst, hvilket giver sidemedvind på turen ud til vendepunktet og sidemodvind på hjemturen.

 

Favoritterne

Årets Tour La Provence er en relativt kuperet sag, men åbningsetaoen skiller sig i den grad ud. Etaper fås ikke fladere end denne, og da der tillige kun er to sving og en U-vending, er der tale om en sag for virkelige specialister. Her skal der trædes så mange watt som muligt, og det vil være de store maskiner, der skal slås om sejren og den første førertrøje i løbet.

 

Vejrforholdene er forrygende, og selvom det ikke er helt vindstille, kan det ikke blive meget smukkere i en kystby som denne. Vindforholdene vil endda være relativt konstante, og derfor burde vi få en helt fair dyst, hvor alle har de samme forhold.

 

Ligesom sidste år, hvor Alexandre Geniez’ sejr vidnede om manglen på specialister er det et relativt specialistfattigt felt, der er til start også i år. Der er dog et par enkelte navne, der skiller sig ud for deres evner i disciplinen, og selvom vi sikkert trods rutens beskaffenhed i dette felt vil se mange af klassementsfolkene relativt langt fremme, er det formentlig en af de tungere folk, der vil vinde.

 

Forud for den professionelle debut var der store forventninger til tempotalentet Filippo Ganna. Det blev imidlertid aldrig til det store for italieneren i tiden hos UAE, og han har endnu sin første enkeltstartssejr til gode. Nu er han imidlertid skiftet til Sky, og der synes næsten at være garanti for fremgang på tempocyklen for enhver, der bliver en del af briternes perfekte setup. Derfor er der god grund til at tro, at Ganna i år vil gøre store fremskridt i sin favoritdisciplin. Samtidig er han som banerytter altid i form fra start, hvilket hans forrygende Vuelta a San Juan i 2018 vidner om. Nu gør han debut for Sky, og derfor ved vi ikke, om han gentager modellen fra sidste år. Det formoder vi imidlertid med blot få uger til VM på bane, og i den sammenhæng er denne etape den perfekte test. Derfor er Ganna vores favorit.

 

Løbets mest etablerede specialist er nok Yves Lampaert, og belgieren er da også en af de store favoritter. Desværre skuffede den tidligere belgiske mester i disciplinen gang på gang i 2018, men mod slutningen rejste han sig med en 4. plads ved EM og en 10. plads i det stærkt besatte BinckBank Tour. Han er klart bedre over længere distancer, men har før også gjort det fint på etaper som denne, hvor terræn og manglen på tekniske udfordringer bør gøre det muligt at træde mange watt. Lampaerts form er i sæsondebuten ukendt, men han har tradition for at lægge fornuftigt fra land. Hans svingende resultater i 2018 gør, at der langt fra er nogen garanti for sejr, men når en af løbets mest kraftfulde samtidig er tempospecialist, er han et godt bud på en vinder på en rute som denne.

 

Skal der være en klassementsrytter, der kan true de bedste, er Gorka Izagirre et godt bud. I debuten for Astana har han ganske vist endnu ikke haft tid til at vise sin form, men han plejer altid at være rødglædende i årets første måneder, hvor han har sine bedste resultater. Izagirre har i de senere år nærmest sig sin bror i kampen mod uret, og særligt i 2018 gjorde han store fremskridt. Han er betydeligt bedre i mere kuperet terræn, men har blandt andet i Tour de Pologne gjort det godt på en flad rute også. Desværre er han også temmelig svingende, men er han i den forventet gode form, burde han være med i front i dette ikke specielt skræmmende felt.

 

En af hans værste rivaler i kampen om den samlede sejr er Tony Gallopin. Franskmanden er heller ikke tempospecialist, men netop på korte ruter i begyndelsen af sæson har han før i løb som Algarve og Besseges gjort det godt. Sidste år blev han således nr. 2 bag Geniez, og dermed har han vist, at han også mestrer flade tonserruter. Også hans form er i sæsondebuten ukendt, men med Paris-Nice som første mål må han formodes som så ofte før, at være stærk fra start. Der er større specialister end ham, men formodningen om den fine form får os til at pege på ham som et varmt bud på en etapevinder.

 

Kasper Asgreen var i tiden som U23-rytter en af verdens bedste temporyttere, men det kneb meget med at fortsætte de lovende takter i den første tid på Quick-Step. Det ændrede sig imidlertid under Vueltaen, hvor han blev en flot nr. 10 på den lange enkeltstart og dermed sikrede sig en plads på det vindende hold ved VM i holdløb. Det siger noget om, at evnerne er intakte, men Asgreen synes fortsat med sin motor at være bedst over længere distancer. Samtidig er der usikkerhed om formen i sæsondebuten. Har han passet sin vintertræning, står han dog ganske glimrende i dette felt, ikke mindst fordi hans flotte ridt ved VM viste, at han har gjort enorme fremskridt i det seneste års tid.

 

Ligesom Ganna har Benjamin Thomas været meget aktiv på banen, og dermed er han i dokumenteret god form. I 2018 skuffede han ofte på tempocyklen, men en 13. plads i den indledende korte enkeltstart i Vueltaen vidnede om stor fremgang. Hans banebaggrund burde gære ham god på en rute som denne, men han har fortsat til gode at tage det sidste skridt op i eliten. I dette felt burde han dog stå ganske godt, i hvert fald hvis han kan tage sin gode form med sig fra velodromen.

 

En 7. plads i Giroen og en 5. plads i Dauphiné… Chad Haga har i de seneste to år vist, at han kan begå sig i enkeltstarter også på den helt store scene. Dermed burde han egentlig være et varmt navn til denne etape, men desværre har han ikke tradition for at starte sin sæson specielt godt. Samtidig er han betydeligt bedre over længere distancer, og denne rute passer ham ingenlunde ideelt. Haga har potentialet til at være med helt fremme, men der er absolut ingen garantier.

 

Tør vi nævne Matthias Brändle igen? Efter katastrofen i San Juan, der kom på ryggen af et 2018, hvor han kørte den ene skuffende enkeltstart efter den anden, er det svært. Omvendt leverede han sidste år i Dauphiné pludselig en forrygende præstation i Dauphiné på en rute, der minder om denne. Han hævder selv, at varmen var forklaringen på skuffelsen i Argentina, og selvom den ikke kan forklare hans svage resultater i 2018, kommer tvivlen ham til gode. Kører han som i Dauphiné sidste år, har han gode chancer for at vinde på en rute, der er som skræddersyet til ham og af den type, han elsker.

 

Yoann Paillot har længe været en af Frankrigs førende tempospecialister, selvo han aldrig er belevt til det, vi regnede med. I 2018 faldt han efter et flot 2017 igen lidt ned ad stigen og skuffede både ved de franske mesterskaber og i Poitou-Charentes. I år var han heller ikke så god som tidligere i Besseges, hvor han blot blev nr. 7, og han foretrækker i det hele taget længere ruter. Omvendt passer terrænet ham, og derfor burde han som minimum være at finde i top 10.

 

Ligesom Ganna var Lennard Kämna en førende temporytter i U23-tiden. Desværre har han kun i efteråret 2017 givet prøver på talentet på højeste niveau, og efter et 2018, hvor han længe var ude med motivationsproblemer, er det svært at være alt for optimistisk. Sunweb har da heller intet nævnt om forventninger til et godt resultat, og alene det kan tyde på, at formen heller ikke er optimal. Omvendt kan det også være et forsøg på at nedtone presset, og Kämna er så stort et talent, at han burde kunne vise sig frem i dette felt.

 

Remi Cavagna kørte nogle flotte enkeltstarter i sin første tid som professionel, men i 2018 skuffede han gang på gang. Til gengæld bliver han bare stærkere og stærkere, og hans top 5 i sidste års Tour of Guangxi vidner om, hvor langt han er kommet. Han viste også ganske god form i Australien og har dermed gode muligheder for også at gøre det godt i dette løb. Nu skal han bare vise, at tempobenene er intakte.

 

Owain Doull har generelt skuffet hos Sky, men netop på enkeltstarten har han gjort det hædeligt. Særligt 13. pladsen på en tilsvarende rute i BinckBank Tour sidste år var lovende, og han kommer til løbet på rygen af en stærk start i Australien, hvor han tog karrierens første sejr. Den form kan bringe ham langt i et felt, der ikke har mange topspecialister.

 

Jasha Sütterlin var som U23-rytter blandt de allerbedste, og i 2017 begyndte han endelig også at vise sig frem som professionel. Desværre er han siden gået helt i stå, og i 2018 var han konsekvent langt fra de bedste. Derfor er det også lidt svært at have alt for meget tro på ham forud for denne etape, men i et felt uden de helt store specialister har han potentialet til at overraske, også selvom han er bedre over længere distancer. Han har trods alt været i top 5 på en kort enkeltstart i det stærkt besatte BinckBank Tour.

 

Endelig kan vi ikke dy os for at nævne Thibaut Pinot. Nej, franskmanden har ikke kørt gode enkeltstarter i de sidste mange år, og nej, ruten passer ham bestemt ikke. Omvendt syntes Pinot mod slutningen af 2018 at finde en helt ny energi, og han har altid tradition for at starte som lyn og torden. Da han kortvarigt blomstrede på tempocyklen, kørte han i Tirreno og Criterium International stærkt på korte, flade ruter. Der er mulighed for, at han måske kan nærme sig det niveau igen.

 

Også ryttere som Philippe Gilbert, Sep Vanmarcke, Arthur Vichot, Eddie Dunbar, Maxime Bouet, Lluis Mas, Romain Seigle, Diego Rosa, Asbjørn Kragh, Toms Skujins, Sebastian Langeveld, der overraskede positivt i Besseges, Lilian Camlejane, Pieter Serry  og Jimmy Janssens¸ der overraskede stor i Besseges, men her mangler bakken, kan gøre det pænt, for manges vedkommende alene i kraft af deres store motor.

 

Feltet.dks vinderbud: Filippo Ganna

Øvrige vinderkandidater: Yves Lampaert, Gorka Izagirre

Outsidere: Tony Gallopin, Kasper Asgreen, Benjamin Thomas, Chad Haga, Matthias Brändle

Jokers: Yoann Paillot, Lennard Kämna, Remi Cavagna, Owain Doull, Jasha Sütterlin, Thibaut Pinot

 

Colombia 2.1 - 3. etape

Ruten

Sprinterne afgjorde 2. etape, og straks får de en chance for revanche. Ligesom sidste år er første del af løbet nemlig i den grad skræddersyet til de hurtige folk, men modsat debutudgaven vil 2019-løbet have lidt ekstra krydderi. 3. etape byder nemlig på en ikke helt enkel stigning med top 16,7 km fra mål, og den vil under de rette omstændigheder kunne rydde lidt ud i de hurtige folk. Selvom sprinterne således atter ventes at skulle slås om sejren, er det langt fra givet, at de alle vil være i spil, når der skal spurtes om sejren i Mall Llanogrande.

 

I alt skal der på tredje dag tilbagelægges 167,9 km, og helt i overensstemmelse med den af arrangørerne foretrukne model er der tale om et rundstrækningsløb. Etapen består således af fire omgange på en 42 km lang rundstrækning, der tager sit udgangspunkt i byen Mall Llanogrande.

 

Fra startområdet går det igennem helt fladt terræn mod nordøst frem til San Antonio de Pereira, hvor man drejer mod syd og senere sydvest for igennem fladlandet at køre ned til den forrige etapes målby, La Ceja. Her sætter man kursen mod vest og nordvest for at forcere kategori 3-stigningen Alto El Nano, der over 3,9 km stiger med 5,5% i gennemsnit og har top med 16,7 km igen. De består af en lang, jævn nedkørsel, der fører mod nordvest, inden man drejer mod nordøst op ad en 1,0 km lang bakke, der stiger med 4,9% i gennemsnit og har top bare 6 km fra stregen. Efter en ganske kort nedkørsel er de sidste knap 4 km stort set helt flade og fører mod nordøst tilbage til målbyen, hvor der venter en teknisk ukompliceret finale med en flere kilometer lang opløbsstrækning uden sving. Der er indlagt en pointspurt ved de tre første passager af målstregen.

 

Etapen byder på i alt 2146 højdemeter.

 

Mall Llanogrande var i 2015 vært for de colombianske mesterskaber, hvor Rigoberto Uran vandt enkeltstarten og Robinson Chalapud linjeløbet.

 

 

 

 

 

Vejret

Efter et par dage i tørvejr stiger risikoen for de colombianske tordenbyger torsdag, hvor der venter endnu en skyet dag med enkelte kig til solen. Temperaturen vil nå 27 grader, og først på eftermiddagen er der en 30% risiko for en tordenbyge. Der vil bare være en svag til let vind øst, hvilket giver vind fra alle retninger på rundstrækningen. Der vil være med- og sidemedvind på stigningen og det efterfølgende stykke, indtil man får sidemodvind på de sidste ca. 8 km, herunder på opløbsstrækningen.

 

Favoritterne

Favoritterne

Det, der lignede et forudsigeligt Fernando Gaviria-show er med ét blevet forandret. Mange var sikkert forbavsede over, at den colombianske stjerne allerede blev sat på holdløbet, og da han med 5 km igen følte sig ude af stand til at spurte på 2. etape og i stedet overlod ansvaret til Sebastian Molano stod det klart, at helbredet ikke er perfekt. Slem kan sygdommen ikke være, da hans hold trods alt jagtede hårdt hele dagen, og da det først var i finalen, at han afstod fra at spurte, men det gør en stensikker Gaviria-etape meget usikker.

 

Sagen er nemlig den, at torsdagens etape slet ikke er enkel. Allerede i dag så vi, hvordan der skabtes overraskende stor udskilning, og sprintere som Matteo Pelucchi, der udgik, og Marco Benfatto kom slet ikke med feltet hjem. Torsdag venter der en voldsom udfordring inden for de sidste 20 km, og den kan rydde ganske markant ud i feltet. Særligt Alvaro Hodeg, der jo ingenlunde er en stor klatrer, er i den grad sårbar, og hvis man vil, kan man helt sikkert komme af med løbets førende rytter.

 

Spørgsmålet er, hvem der vil. UAE må med Gaviria sygdom in mente være temmelig nervøse for udfaldet, og ingen af de øvrige WorldTour-sprintere har overhovedet en sprinter til start. Deceninck vil naturligvis beskytte Hodeg, og det kan derfor slet ikke udelukkes, at belgierne får lov at køre langsomt op til toppen.

 

Omvendt så vi i dag, at de små hold har lyst til at køre cykelløb. Oscar Sevilla og Simon Pellaud gav virkelig feltet kam til deres hår og pressede UAE, EF og Deceuninck hårdt. Det synes næsten givet, at de også vil køre aggressivt torsdag, hvor der formentlig igen vil blive kørt stærkt fra start, og hvor Deceuninck næppe vil give udbruddet et stort forspring, alene for at undgå at skulle køre for stærkt på stigningerne. Spørgsmålet er, hvor meget hjælp de vil få fra de sprinterløse storhold og et svækket UAE-mandskab, og man kan faktisk slet ikke udelukke, at udbruddet kan holde hjem.

 

Mest sandsynligt er det dog, at de store hold ingen chancer vil tage, og derfor vil Sky, Movistar, Astana og EF sikkert komme til undsætning, hvis Deceuninck kommer i problemer. Der kan imidlertid ventes nye angreb på stigningen i finalen, og det vil presse farten i vejret. Derfor tror vi, at det blive for hårdt for Hodeg og mange andre sprintere, og det vil formentlig være et temmelig decimeret felt, der når mål. Som sagt kan det ikke helt udelukkes, at en gruppe fra enten et tidligt eller sent angreb kan holde hjem, men mest sandsynligt er det, at det ender i en reduceret massespurt.

 

Det får os til at pege på Maximilano Richeze som vores favorit. Som sagt er der gode odds for, at finalen bliver for hård for Hodeg, og det kan åbne døren for den argentinske veteran. Argentineren kan være ganske svingende, hvis formen ikke er i top, men på sine gode dage er han en glimrende klatrer. Han burde have ganske fine chancer for at klare torsdagens udfordringer, og falder Hodeg fra, vil han kunne køre sin egen spurt. På papiret er han blandt de hurtigste i feltet, og hvis Gaviria ikke er på toppen, vil han i et decimeneret felt ikke have mange rivaler. I Bob Jungels og Julian Alaphilippe har han et godt tog også i et decimeret felt, og derfor tror vi på årets første sejr til Richeze.

 

Hvis Gaviria ikke er på toppen, kan Juan Sebastian Molano atter få sin chance. Sidste sæson fik han med sine mange sejre i Asien lidt af et gennembrud, og også i dette løb viste han både sidste år og i går, at han så rigeligt kan begå sig. Han er en mere holdbar fyr end Hodeg, men klatrer ikke så godt som Richeze, og derfor er hans skæbne på denne etape temmelig usikker. Der er absolut ingen garanti for, at han klarer udfordringerne, men lykkes det, bør han i et reduceret felt være blandt de hurtigste. Han har ikke samme støtte som Richeze, men på ren topfart burde han nok kunne true argentineren, ikke mindst i en ukompliceret finale som denne.

 

Hvad hvis også Richeze falder fra? I det tilfælde er der næppe en eneste sprinter tilbage, og det bør kunne give ideer til Julian Alaphilippe. Franskmanden er efter Vuelta a San Juan i helt forrygende form og blandt klatrerne i dette felt den i særklasse hurtigste. Er han uden sine to sprinter ved sin side, vil han sikkert selv forsøge sig i spurten, ikke mindst fordi der kan være vigtige bonussekunder at hente. I et sprinterløst felt vil han med Jungels som lead-out man være meget svær at bide skeer med.

 

Vi afskriver ikke helt Alvaro Hodeg. Vi har som sagt stor tvivl om, hvorvidt han kan klare bakkerne, men måske reddes han af, at der ikke er hold med en helt klar interesse i at gøre det hårdt. Lykkes det ham at komme med over, er han i hvert fald - med mindre Gaviria igen er tilbage - den klart hurtigste og bakket o af det bedste tog. Richezes lead-out onsdag var ganske sublimt, og Deceuninck vil formentlig også torsdag kunne sætte sig på finalen. Hodegs sejrschancer bestemmes således ikke i spurten. De afgøres, når bakken skal forceres for sidste gang.

 

Løbets joker er naturligvis Fernando Gaviria. Havde han været 100%, havde UAE-stjernen været storfavorit. Ikke alene er han feltets klart hurtigste, han er også den allermest klatrestærke sprinter. Han viste på stigningerne i San Juan fremragende form, og derfor ville han nærmest med lethed kunne vinde en reduceret massespurt, hvis først Hodeg falder fra. Efter to svære dage er det imidlertid meget usikkert, om han kan begå sig på så svær en etape.

 

Israel Cycling Academy har i Mihkel Raim en af feltets hurtigste. Det viste han i dag, hvor han trods fraværet af støtte blev en fin nr. 4, men også han får svært ved at klare den torsdag. Han klatrer ganske vist bedre end Hodeg, men også for ham er der tale om meget hård kost. Kommer han med hjem, står han imidlertid med en helt reel vinderchance. Falder han fra, har holdet Edwin Avila, der er meget klatrestærk, men ikke helt hurtig nok i en klassisk massespurt. I et reduceret felt vil han stå ganske stærkt, efter at uheld satte ham tilbage på dagens etape.

 

Luca Pacioni er kendt som en temmelig ren sprinter, og han får da også svært ved at klare den her. I sidste års GP Kanton Aargau viste han dog, at han på sine gode dage klatrer hæderligt, og derfor kan man ikke helt udelukke, at han kan sidde med hjem. Hidtil har han i San Juan vist en imponerende topfart, men det har knebet med positioneringen. Det vil være nemmere i et reduceret felt, og derfor står han med meget gode kort på hånden, hvis han klarer den.

 

Der er også en stribe sprintere, der får meget svært ved at komme med hjem. Det gælder dagens nr. 2, Martin Laas, der er en temmelig tung fyr, men til gengæld synes i god form. Også Andrea Guardini, Dylan Page, Carlos Alzate, Attilio Viviani Imero Cima og Marco Benfatto er stensikre ofre, og Bardianis Paolo Simion og Marco Maronese får det også svært. En kandidat kunne i stedet være lokale Jairo Cano og Weimar Roldan, men om de virkelig har farten til at vinde, er nok tvivlsomt. Alex Howes kunne også være en kandidat, men han har formentlig nok at gøre med at servicere sine kaptajner efter sin lange pause, og Taylor Phinney er nok for tung.

 

Endelig er der et par halvhurtige og holdbare folk, der måske vil blande sig i fraværet af sprintere. Det gælder Enrico Barbin, Egan Bernal, Jhonatan Narvaez, Aldemar Reyes og måske særligt Jaime Castaneda, Cristian Pita, Johnatan Canaveral og erfarne Miguel Angel Rubiano.

 

OPDATERING: UAE har kort inden starten meldt ud, at Fernando Gaviria som følge af en luftvejsinfektion ikke stiller til start.

 

Feltet.dks vinderbud: Maximilano Richeze

Øvrige vinderkandidater: Juan Sebastian Molano, Julian Alaphilipe

Outsidere: Alvaro Hodeg, Edwin Avila, Mihkel Raim, Luca Pacioni

Jokers: Martin Laas, Jairo Cano, Taylor Phinney, Enrico Barbin, Jhonatan Narvaez, Egan Bernal, Jaime Castaneda, Cristian Pita, Johnatan Canaveral, Miguel Angel Rubiano

DEL
INFO
Optakter
Nyheder
Tour La Provence
Nyheder Profil Resultater
DELTAG I DEBATTEN
KOM FORREST I FELTET - FÅ NYHEDERNE FØRST:
/var/www/vhosts/feltet.dk/httpdocs/octo_data/Feltet/layouts/default_front/data/boxes/box_417.data.json

La Course by Le Tour de F...(1.WWT) 19/07

Tour of Qinghai Lake(2.HC) 14/07-27/07

La Course by Le Tour de F...(1.WWT) 19/07

Adriatica Ionica Race(2.1) 23/07-28/07

Grand Prix Cerami(1.1) 25/07

Prueba Villafranca-Ordizi...(1.1) 25/07

VOO-Tour de Wallonie(2.HC) 27/07-31/07

AG2R La Mondiale

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Astana Pro Team

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bahrain-Merida

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bora-Hansgrohe

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

CCC Team

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Deceuninck - Quick-Step

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Groupama-FDJ

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Lotto Soudal

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Mitchelton-Scott

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Movistar Team

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Dimension Data

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team EF Education First

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Jumbo-Visma

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Katusha Alpecin

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Sky

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Sunweb

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Trek-Segafredo

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

UAE Team Emirates

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Log ind

Husk mig. Glemt kodeord?

Har du ikke en bruger?

Opret bruger