Tak for dit besøg, det er vi rigtigt glade for!

Vi er dog knap så glade for at se, at du blokerer for annoncer, som gør det muligt for os at tilbyde vores indhold – helt GRATIS. Hvis du tillader annoncer fra Feltet.dk, kan vi blive ved med at servere dig gratis nyheder. Måske værd at overveje en ekstra gang?

På forhånd tak!
Feltet.dk

Fjern min adblock - og støt Feltet.dk
Fortsæt uden at deaktivere

ANNONCE

Online markedsføring gør en forskel for cykelsporten

Online markedsføring gør en forskel for cykelsporten

14. januar 2021 11:31Foto: Jean-Pierre Jacobs
Artiklen fortsætter efter videoen.

Mere og mere aktivitet rykker hver dag fra den virkelige verden og over på internettet. Det gælder både for salg af eksempelvis cykler og cykeludstyr, mens det i lige så høj grad gælder for nyheder og kommunikation i forbindelse med cykelsport. 

 

Fremtiden er med andre ord digital, og som cykelentusiast må du også indstille dig på at skulle kommunikere mere og mere gennem online kanaler i de kommende år. Uden en god tilstedeværelse online vil du nemlig ikke være i stand til fange opmærksomheden hos dem, du gerne vil tiltrække, og en solid online marketingsstrategi er således relevant inden for alle brancher - også for dig der arbejder med cykler og cykelsport. 

 

Online markedsføring er helt umuligt at komme uden om for dig, der eksempelvis sælger cykler eller gerne vil tiltrække opmærksomhed til din cykelklub, og en sikker måde at nå ud til de rette mennesker online er ved at benytte sig af markedsføring gennem det såkaldte Google Ads. Bliv synlig på nettet med Google Ads og nå ud til potentielle kunder eller medlemmer online. 

 

Læs også
Optakt: 1. etape af Tour de Romandie

 

Derfor skal du vælge Google Ads

I dag foregår 92 % af det samlede antal online søgninger gennem Googles søgemaskine. Det er rigtig mange søgninger hver dag, og det gør på samme tid Googles søgemaskine til det oplagte valg for dig, som gerne vil ud til en masse mennesker. 

 

Googles store succes har gjort søgemaskinen til den største platform for online annoncering, og da du med Google Ads samtidig får adgang til markedsføring gennem bl.a. YouTube, har du rigtig gode forudsætninger for at nå ud til lige præcis dem, som du gerne vil ud til. 

 

Sådan fungerer Google Ads 

Google Ads er navnet for Googles annonceplatform, hvor det er muligt for både virksomheder, foreninger og privatpersoner at opsætte annoncer, som vil blive vist i søgemaskinen eller i en af Googles partnernetværk som eksempelvis YouTube. 

 

Det er som udgangspunkt meget simpelt, men det kræver alligevel assistance fra professionelle, hvis du gerne vil sikre en effektiv kampagne gennem Google Ads. Du kan eksempelvis få hjælp til at lave forskellige tekstannoncer, som vil blive vist i Googles søgemaskine, når en bruger af søgemaskinen søger på bestemte ord, som du har udvalgt. 

 

Du kan således udvælge et søgeord som eksempelvis ’cykel’, hvorefter netop din annonce vil blive vist, når en person søger på samme ord med Googles søgemaskine. På den måde kan du maksimere chancen for at skabe den helt rigtige trafik på din hjemmeside, som kan resultere i eksempelvis mere salg eller flere medlemmer i din cykelklub. 

 

Mange muligheder med Google Ads

Tekstannoncer med udvalgte søgeord er en af de mest populære måder at annoncere med Google Ads på. Der findes dog også et væld af andre muligheder, og du kan derfor altid finde en kommunikationsform, som passer lige netop til dit formål. Du kan bl.a. også få: 

 

  • - Shopping kampagner for din webshop, hvor der annonceres med billede, pris, brand og rating

  • - Bannerannoncering på partnerhjemmesider

  • - Videoreklamer på partnerhjemmesider som eksempelvis YouTube

DEL

Annonce

KOM FORREST I FELTET - FÅ NYHEDERNE FØRST:

Annonce

Annonce

/var/www/vhosts/feltet.dk/httpdocs/octo_data/Feltet/layouts/default_front/data/boxes/box_417.data.json

Vuelta Asturias Julio Alv...(2.1) 26/04-28/04

Vuelta Asturias Julio Alv...(2.1) 26/04-28/04

Lotto Famenne Ardenne Cla...(1.1) 28/04

La Vuelta Femenina(2.WWT) 29/04-05/05

Eschborn-Frankfurt(1.UWT) 01/05

Tour du Gévaudan Occitanie(2.NCUPJW) 04/05-05/05

Giro d'Italia(2.UWT) 04/05-26/05

Annonce

Annonce

Alpecin-Deceuninck

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Arkéa - B&B Hotels

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Astana Qazaqstan

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bahrain Victorious

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bora-Hansgrohe

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Cofidis

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Decathlon AG2R La Mondiale

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

EF Education - EasyPost

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Groupama-FDJ

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

INEOS Grenadiers

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Intermarché - Wanty

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Lidl - Trek

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Movistar Team

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Soudal - Quick Step

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team DSM-Firmenich PostNL

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Jayco AlUla

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Visma | Lease a Bike

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

UAE Team Emirates

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Annonce

Log ind

Husk mig. Glemt kodeord?

Har du ikke en bruger?

Opret bruger