Vi er dog knap så glade for at se, at du blokerer for annoncer, som gør det muligt for os at tilbyde vores indhold – helt GRATIS. Hvis du tillader annoncer fra Feltet.dk, kan vi blive ved med at servere dig gratis nyheder. Måske værd at overveje en ekstra gang?
På forhånd tak!
Feltet.dk
Specialized afprøver et nyt koncept i Düsseldorf i Tyskland, hvor de har lavet et lokalt Pop-Up koncept for at øge brand kendskab og salg for lokale detail-partnere.
Annonce
Specialized Bicycles Components annoncerede i dag udviklingen af et kortvarigt alene stående detailkoncept i hjertet af Düsseldorf (Tyskland).
"Faciliteterne vil blive brugt til lancering af produktnyheder, presseevents og aktivering af det lokale ryttermiljø," lyder meldingen fra cykelgiganten.
Pop-Up detail miljøet vil blive strategisk placeret nær Königsallee, mode og teknologi-centrum i byen. Königsallee tiltrækker mere end 10.000 besøgende hver eneste dag og vil blive et epicenter under de første to etaper af 2017 udgaven af Tour de France.
“Cykelsporten er i Düsseldorf eksploderet de seneste år, at have Tour starten her vil bringe endnu mere fokus og passion til sporten." fprlæarer Donny Perry, Sr. Manager of Retail Development ved Specialized.
“Vi vil imødekomme denne øgede interesse ved at bygge et miljø, hvor alle kan lære mere om Specialized, vores historie og produkter.”
Fra den 5. maj vil Pop-Up miljøet åbne dørene for offentligheden, hvor fokus vil være på urban cykling og pedal-assisterede Turbo teknologier. Sidst i juni vil miljøet transformeres til et race depot i forbindelse med Touren. Besøgende vil i den forbindelse have muligheden for at få et unikt indblik ind i ”Specialized Verdenen”.
Dette arbejde bliver gjort i samarbejde med topryttere og teams, såsom BORA-hansgrohe, Quick-Step Floors og Boels-Dolmans. Over hele konceptets levetid vil slutforbrugere have adgang til test af produkter, samtaler med eksperter og ikke mindst muligheden for at se eksklusive, limiterede og custom produkter.
Konceptet vil føre alle involverede gennem et stort læringsforløb, hvor målet er at bygge en succesfuld fremtid for både forhandlere og Specialized selv, som ” the riders brand of choice”.
Feltet.dk vil naturligvis være til stede i Düsseldorf, nrå Tour de France starten går.
Annonce
Annonce
Giro d'Italia(2.UWT) 04/05-26/05
Tour of Estonia(2.1) 23/05-25/05
Tour of Estonia(2.1) 23/05-25/05
Ford RideLondon Classique(2.WWT) 24/05-26/05
Marcel Kint Classic(1.1) 25/05
Rund um Köln(1.1) 26/05
Mercan Tour Classic Alpes...(1.1) 29/05
Course de la Paix GP Jese...(2.NCUP) 30/05-02/06
Annonce
Annonce
Alpecin-Deceuninck |
Arkéa - B&B Hotels |
Astana Qazaqstan |
Bahrain Victorious |
Bora-Hansgrohe |
Cofidis |
Decathlon AG2R La Mondiale |
EF Education - EasyPost |
Groupama-FDJ |
INEOS Grenadiers |
Intermarché - Wanty |
Lidl - Trek |
Movistar Team |
Soudal - Quick Step |
Team DSM-Firmenich PostNL |
Team Jayco AlUla |
Team Visma | Lease a Bike |
UAE Team Emirates |
Annonce