Tak for dit besøg, det er vi rigtigt glade for!

Vi er dog knap så glade for at se, at du blokerer for annoncer, som gør det muligt for os at tilbyde vores indhold – helt GRATIS. Hvis du tillader annoncer fra Feltet.dk, kan vi blive ved med at servere dig gratis nyheder. Måske værd at overveje en ekstra gang?

På forhånd tak!
Feltet.dk

Fjern min adblock - og støt Feltet.dk
Fortsæt uden at deaktivere
Optakt: 2. etape af AlUla Tour

Optakt: 2. etape af AlUla Tour

31. januar 2024 12:49Foto: Saudi Tour / Charly Lopez

Efter et skuffende 2023 leverede Casper van Uden endelig på det potentiale, han viste som U23-rytter, da han slog alle topsprinterne på løbets åbningsetape. Han kan dog få svært ved at gentage bedriften, når det onsdag går løs med årets puncheuretape, men udelukkes kan det ikke. I år skal man nemlig slutte umiddelbart efter toppen af en lang, men ganske blød stigning, der næppe kan skabe den helt store udskilning, men som samtidig sætter scenen for en ganske uforudsigelig etape.

Artiklen fortsætter efter videoen.

DELTAG I SÆSONSPILLET MED KAPTAJN

DELTAG I SÆSONSPILLET UDEN KAPTAJN

 

Ruten

I 2022 siden valgte man at give klatrerne to chancer på den nye og mere udfordrende rute, og de kom i form af første en puncheuretape og siden en kongeetape. Begge etaper genfindes igen i år, hvor det atter er puncheuretapen, der åbner ballet. Akkurat som i 2023, hvor man kørte den anden og letteste vej op ad 2022-udgavens målstigning, bliver man dog skuffet, hvis man regner med det helt store klassementsslag. Man har nemlig opfundet en helt ny finale, når der skal klatres op til Sharaan Nature Reserve. Det giver en helt anderledes enkel afslutning, end vi så særligt i 2022, hvor etapen kunne bruges til at gøre forskelle i klassementet. Det kan den bestemt ikke denne gang, hvor der er tale om en lang og ganske blød bakke op til mål, og dermed er det igen vinden, der kan forhindre en massespurt, selvom det denne gang bliver en anderledes en af slagsen, hvor det er de mere holdbare typer, der kommer til fadet.

 

Det er ikke alle etaper i årets løb, der er korte, for denne gang skal der køres hele 199,1 km mellem Winter Park og Sharaan Nature Reserve. Vinterparken ligger faktisk lige ved siden af naturreservatet, og man lægger ud med at køre mod nordøst ad en helt lige vej, der først er ganske let stigende, inden man for første gang skal op ad målbakken (4,2 km, 3,2%), som selvsagt leder op til stregen, hvor dagens bonusspurt er placeret efter 20,7 km.

 

Læs også
Sidste etape af Tour of Türkiye neutraliseret

 

Etapen afsluttes nu med en omgang på en 178,4 km lang rundstrækning i ørkenen. Man lægger ud med at køre videre mod nordøst ad den let snoede ørkenvej, der er let kuperet og for det meste går op eller ned. Efter ca. 65 km drejer man i det østligste punkt mod nord for at køre ad en helt flad vej frem til Aradah, hvor man efter 88,5 km drejer mod vest. Nu går det ad en helt lige og let faldende ørkenvej frem til dagens første spurt, der kommer efter 123,7 km.

 

Herfra fortsætter man ad den lige ørkenvej, der nu er næsten helt flad, indtil man i det vestligste punkt drejer mod sydøst for nu at køre det sidste lille stykke frem til den anden spurt, der er placeret efter 160,8 km. Umiddelbart herefter falder ørkenvejen ret kraftigt, inden det igen bliver helt fladt, mens man fortsætter mod sydøst. Slutteligt bliver det igen let stigende og derefter atter helt fladt, når man kører det sidste stykke mod sydøst ned til målbakken.

 

Den rammer man, når man med 5500 m igen drejer mod øst, og derefter er det en kun let snoet vej, der leder op til mål. Den stiger over 4200 m ganske jævnt med 3,2% og har top med 1300 m igen, hvorefter det er ganske let faldende, den sidste kilometer med 0,5% i snit.

 

Etapen byder på i alt 1359 højdemeter.

 

Shala Sharaan Nature Reserve har ikke tidligere i dette årtusinde været mål for et stort cykelløb

 

 

 

 

 

Læs også
Ineos-profil reagerer på samlet sejr og ser frem mod Tour de France

 

 

DELTAG I SÆSONSPILLET MED KAPTAJN

DELTAG I SÆSONSPILLET UDEN KAPTAJN

 

Vejret

Efter en usædvanligt stille åbning på løbet begynder vinden at vise lidt tænder og også mere, end prognosen spåede for nogle dage siden. Igen bliver det helt skyfrit, og som altid i den saudiske ørken er det en behagelig temperatur, der vil stige fra beskedne 14 til 20 grader. Det vil være næsten vindstille fra start (3 km/t), men derfra vil de blæse op med en styrke på 20 km/t i finalen. Vinden vil komme fra sydsydvest og til slut fra sydvest. Det giver på den store rundstrækning først sidemedvind - næsten ren sidevind - inden man får først næsten ren medvind og dernæst sidemodvind, der igen er næsten ren sidevind. Slutteligt får man sidemodvind fra kørt før sidste spurt og frem til målbakken, og fra bunden af denne vil der være sidemedvind hele vejen op.

 

Favoritterne

Det var ganske forfriskende, da man efter den første meget sprintervenlige udgave omkring Riyadh flyttede løbet til AlUla, hvor der er helt anderledes muligheder for at undgå et meget ensartet ørkenløb. Med både en puncheuretape og den nu allerede ikoniske kongeetape fik vi et helt anderledes varieret løb med muligheder for flere ryttertyper.

 

Desværre har man ikke genbrugt den flotte puncheuretape, der i 2022 gav en herlig duel mellem Andrea Bagioli og Santiago Buitrago. Allerede sidste år blev den neget udvandet, og den sidste bakke var så let, at vi fik en massespurt, der blev vundet af Søren Wærenskjold foran Jonathan Milan. Nu prøver man så en tredje model, og vi kan desværre nok godt glemme alt om et nyt Bagioli-Buitrago-scenarium.

 

Der er nemlig tale om en meget blød målstigning - også blødere end den, vi havde sidste år. Forskellen er, at den denne gang er meget lang, men når den stiger jævnt med kun godt 3%, bør der altså ikke være mange, der sættes af. Det vil i hvert fald overraske mig, hvis vi ser den helt store udskilning. Det store spørgsmål er mere, hvor meget stigningen vil trætte de hurtige folk inden den flade spurt. Køres der stærkt op ad bakken, bør vi i hvert fald få et andet sprinterhierarki end i en klassisk massespurt.

 

Spørgsmålet er, om der er hold, der har den interesse. Jeg tror, vi skal sætte vores lidt til Bahrain. Fred Wright sagde inden løbet, at han havde udset sig et par etaper, og hvis det er rigtigt, må dette være en af dem. Vi så jo allerede i dagens bonusspurt, at han mener det alvorligt, når han vil køre klassement, og dette er en storartet lejlighed til at jagte endnu mere bonus.

 

Derfor vil jeg forvente, at Bahrain, der har et par klatrere i Edoardo Zambanini og Finlay Pickering vil forsøge at gøre det så hårdt som muligt. Jeg vil også forvente, at det sprinterløse Bora har samme planer, for denne etape er en af deres bedste chancer med holdbare og hurtige folk som Jonas Koch, Maximilian Schachmann og Matteo Sobrero. Et tredje oplagt hold er Cofidis med Bryan Coquard, men det vil ligne dem dårligt at tage initiativ i et løb med så mange WorldTour-hold. Hvis Movistar går efter etapen med Carlos Canal og ikke Davide Cimolai, kunne de også have en interesse i et hårdt løb, men det vil undre mig, hvis de tager initiativ. Til gengæld føler jeg mig ret overbevist om, at Bora og Bahrain vil prøve på noget, og Cofidis kan også komme i spil.

 

Vi kan også godt få en animeret start. Når Wright og Sobrero jagtede bonus i dag, kunne deres hold måske finde på at holde det samlet frem til bonusspurten, der kommer på målstregen meget tidligt. Herefter vil udbruddet til gengæld nok relativt hurtigt komme afsted, og derefter venter næppe den mest begivenhedsrige etape. Det blæser ellers op undervejs og vil blæse mere, end prognosen sagde for nogle dage siden, men desværre er styrken på grænsen til at være for svag, og det vil først blæse rigtigt til sidst, hvor man har modvind ned til bakken. Jeg vil forvente, at vi vil se mere nervøsitet, end vi gjorde i dag, men hvis prognosen holder, lugter det ikke af sidevindskørsel.

 

Læs også
Endnu en dansk junior-sejr i udlandet

 

Det bør også blive samlet, men jeg er lidt spændt på, hvem der vil jagte. Soudal og Jayco vil nok tøve med denne finale, men DSM vil helt sikkert give trøjeforsvaret et skud. Derudover er klassementet også helt tæt, og hvis et udbrud pludselig skulle blive farligt, tager de store klassementsholde næppe chancer. Jeg tror dog godt, at DSM kan ende med at være ret alene om arbejdet, og skal de have hjælp, vil jeg nok forvente, at den skal komme fra Bahrain og måske Cofidis, hvis de vitterligt vil tage ansvar.

 

Dermed forventer jeg, at det vil være samlet i bunden af stigningen, og her forventer jeg som sagt, at de nævnte hold vil lægge presset. Det bør også forhindre, at man kan køre væk i et angreb, hvilket i forvejen er svært på så bløde procenter. Jeg vil tro, at vi får en stigning, hvor udskilningen vil ske bagfra, og her vil den relativt kraftige medvind i det mindste hjælpe med at øge selektionen. Til sidste bør der dog blive spurtet på toppen i et ikke alt for reduceret felt.

 

Modsat i dag, hvor spurten er teknisk, er det en helt enkel boulevardspurt, hvor vejen er lige og uden forhindringer. Der er også god plads til at åbne tidligt i den let faldende medvindsfinale, og det bør derfor være en spurt, der afgøres mere af fart end af et godt tog. Alligevel kan positionen blive afgørende. En tung sprinter kan miste mange positioner på bakken, og hvis Bora og Bahrain lykkes med at holde farten høj efter toppen, kan det blive svært at nå tilbage i tide. Samtidig vil trætheden efter stigningen som sagt formentlig føre til et andet sprinterhierarki, end vi normalt ser det.

 

Det giver virkelig en uforudsigelig spurt, hvor jeg tror, at de fleste kan overleve, men hvor jeg er pokkers meget i tvivl om, hvor meget stigningen vil koste på kræfterne. Det er derfor også med stor usikkerhed, at jeg peger på Søren Wærenskjold. Den store nordmand vandt puncheuretapen sidste år, men her skulle der spurtes op ad bakke. I år skal han vinde en flad spurt, hvor en lang stigning kan trætte ham forinden, og vi fik i dag bekræftet, at han mangler den allersidste topfart i forhold til de allerhurtigste. Sidste år så vi trods sejren, at han slet ikke havde de gode klatreben med til løbet, og jeg er derfor usikker på, om formen rækker. Hvis den gør, burde han dog være en af de ryttere, der har stor fordel af en hårdere finale, og på flad vej bør han have en fin chance mod de øvrige holdbare sprintere.

 

Han har også fordel af sit hold. På toppen burde han stadig have hjælp af holdbare og hurtige folk som Anders Johannessen og Fredrik Dversnes, der begge vil kunne køre en god spurt, hvis Wærenskjold ikke er på toppen, og de vil endda kunne køre et godt lead-out. I forvejen bør han i kraft af stigningen sidde i en god position på toppen, og denne lange powerspurt burde passe ham. Jeg er i lyset af sidste år usikker på hans form, men efter en lovende start i dag tror jeg, at han gentager sidste års sejr.

 

Han skal dog slå Bryan Coquard. Franskmanden er som bekendt altid flyvende i årets første måneder, og skal man tro ham, var forklaringen på den meget sløje spurt på muren i Castellon, at han blev tvunget til at bremse i bunden. Han kom da også ganske lovende fra start i det hele lette sprinterløb i Valencia, og det vil derfor undre mig, hvis ikke han står formmæssigt stærkt.

 

Denne finale passer ham heller ikke helt ringe, selvom det havde været en stor fordel med mål på toppen. I Touren spurtede han dog bedre end længe på flad vej, og han bør have den store fordel, at han vil være langt friskere på toppen end de folk, der er hurtigere end ham. Som altid med ham er udfordringen hans svage positionering, der også kostede ham dyrt i dag, og han lider virkelig under et meget svagt hold. Denne gang vil positionen i den enkle finale dog i vidt omfang være bestemt af, hvor godt man klarer bakken, og det burde sammen med den lige vej sikre, at han sidder fremme, hvis farten holdes høj efter toppen. Med medvind tror jeg på, at bakken kan trætte de værste rivaler nok til, at han kan tage årets første sejr, hvis det med den svage støtte lykkes ham at sidde fornuftigt.

 

Bliver etapen mindre hård end ventet, vil jeg tro på Tim Merlier. Jeg var yderst skuffet over dagens spurt, men selvom han fik lidt læ undervejs, endte den også med at blive meget, meget lang. Merlier er bestemt ikke nogen klatrer, men han har i klassikerne vist, at han bestemt ikke er uden holdbarhed, når vi ikke taler om svært terræn. Alligevel kan jeg godt frygte, at han bliver trættet for meget af denne lange stigning, der trods alt er noget andet end hidsige, belgiske bakker. Han bør ikke blive sat af, men spørgsmålet er, om han har friskheden og kan holde sin position. Lykkes det, har han stadig et ganske godt tog med den holdbare Jordi Warlop og formentlig og Bert Van Lerberghe, og her vil han ikke lide for meget under sin svage positionering, ligesom det er en powerspurt, han vil elske. Bliver det alligevel for hårdt, er Warlop et godt alternativ, for han var meget tæt på at vinde det hårde Muscat Classic på denne årstid for et år siden, men jeg tvivler på, at farten rækker til at vinde.

 

Efter i dag må jeg også rangere Casper van Uden relativt højt. I dag fik vi endelig at se ham bekræfte det lovende potentiale fra U23-tiden, og det var ret sensationelt, at han trods en meget lang spurt kunne slå så hurtige folk på ren fart. Det vidner om, at farten er ved at komme, og han ligner nu en mand, der kan stole på, at han kan slå de bedste, hvis bare han sidder ordentligt. Spørgsmålet er, hvad bakken betyder. Sidste år var han betydeligt mindre holdbar, end jeg havde troet, men på kongeetapen i dette løb gjorde han det faktisk ikke alt for ringe. Hvis han tillige har udviklet sin holdbarhed yderligere, kunne han sagtens komme godt op ad denne bakke, og så ved vi, at hans tog formentlig er et af de allerbedste, selvom de ikke helt fik det til at spille i dag. Er han frisk til at gentage dagens spurt, blive han svær at slå. Får han det for hårdt, har holdet et alternativ i Nils Eekhoff, der godt kunne have udset sig denne etape, men som klatrede skidt i dette løb sidste år. Han mangler dog nok farten på flad vej. Et andet bud ville være John Degenkolb, men jeg forventer, at Eekhoff er plan B.

 

Læs også
Trek trækker sig fra sponsorat

 

Hvad så med Dylan Groenewegen? Som udgangspunkt er han den tungeste af de hidtil nævnte, men sidste år forbedrede han sin holdbarhed helt enormt. Det så vi særligt i Limoges-spurten i Touren, hvor han helt sensationelt blandede sig med Mads Pedersen, Wout van Aert og co., men spørgsmålet er, om han har samme holdbarhed nu. Han har netop fortalt, at han i år vil genfinde sin fart og træne mindre på stigninger, og i forvejen klatrer han næppe voldsomt godt i januar. Det ændrer dog ikke på, at han bør have en fin chance for at klare stigningen, men har han også sin vanlige fart? Det vil jeg tvivle på, men er han frisk på toppen, bekræftede han i dag, hvor lynhurtig han er. Heldigvis har Jayco et alternativ, hvis hollænderen falder fra. Luka Mezgec har ikke fordums fart, men er de andre trætte, vil han have en reel chance i denne spurt, selvom hans kørsel i Castellon gør mig bekymret for formen.

 

Den rytter, der i dag vel kørte den mest skuffende spurt, var Sebastian Molano. Det gør det svært at være optimistisk, når han i forvejen ikke er den mest holdbare. Han plejer dog at være formmæssigt langt fremme på denne tid af året, og derfor kan bakken godt være til hans fordel. Vi ved også fra blandt andet UAE Tour, at hans spurter kan være enormt svingende, og hvis han pludselig rammer dagen, er han en af de hurtigste her, ligesom vi i dag fik bekræftet, at toget med Rui Oliveira og Ivo Oliveira endda var endnu bedre end ventet. Får han det for hårdt, vil de også begge kunne køre en god spurt - jeg tror, at de går med Rui - men de vinder næppe. Bliver det meget hårdt, kan Finn Fisher-Black blande sig, men den bør være for let.

 

Som sagt tror jeg, at Bahrain satser stort på Fred Wright, og derfor regner jeg ikke med, at Dusan Rajovic spurter denne gang. Egentlig ville etapen have passet endnu bedre til Andrea Pasqualon, men grundet bonussekunderne går de nok med Wright. Desværre fik vi i dagens indlagte spurt bekræftet, at han altså ikke er rasende hurtig, og jeg tvivler på, at han kan vinde i denne finale, der bør være for let. Han har dog en stor fordel i Pasqualon, der bør kunne sætte ham perfekt op, og holder de farten høj i medvinden hele vejen, kan han vinde meget på sin position.

 

Total har Dries Van Gestel , der fandt nogle helt uventede sprinterevner i Vueltaen. Dette er dog et helt andet sprinterniveau, og selvom han har glæde af bakken, bør han komme til kort på ren fart. Derudover plejer han ikke at være flyvende fra start. Jeg vil tro, at finalen bliver lidt for hård for deres sprinter, Jason Tesson, og også for Emilien Jeanniere, og jeg tror, at den er for let for Pierre Latour. I gamle dage havde det været noget for Julien Simon, men han er faldet gevaldigt af på den.

 

Hos Movistar tror jeg, at finalen er for hård til den Davide Cimolai, vi kender i dag. Derfor tror jeg, at de kører for Carlos Canal. Desværre skuffede han på Mallorca, og han synes derfor ikke at være flyvende. I forvejen mangler han farten til at vinde en flad spurt i dette felt, men er han formstærk, har han en klar fordel af den hårde finale. Selv med sin bedste form bør han dog få svært ved at vinde.

 

Endelig er der Bora. Dette er en af deres bedste chancer i løbet, men desværre er finalen nok for let. De har ellers tre holdbare folk, der alle kan spurte på toppen, nemlig Matteo Sobrero, Jonas Koch og Maximilian Schachmann, der alle har stor fordel af bakken. Sobrero overraskede meget ved at vinde den indlagte spurt i dag, men mod hurtigere folk end Wright bør han altså ikke kunne vinde, og det samme gælder for de to øvrige. Topresultater er dog sandsynlige. Hvem kører de så for? Dagens udfald indikerer, at det nok er Sobrero mere end Schachmann, men da Koch er deres sprinter, kan det også være ham, da denne finale passer ham langt bedre end en klassisk spurt.

 

Jeg tvivler på de øvrige hold. Hos Astana tror jeg, at Gleb Syritsa bliver for mærket, og Henok Mulubrhan er næppe et hurtigt nok alternativ. Hos Q36.5 vil bakken formentlog mærke Matteo Moschetti for meget, og den er for let for Gianluca Brambilla og Fabio Christen. På samme måde bør bakken koste for meget for den meget tunge Arvid de Kleijn, og vi så også sidste år, at det kneb med holdbarheden hos Maikel Zijlaard og Sebastian Changizi, men Rick Pluimers kan gå efter en top 10. Hos Euskaltel er bakken nok heller ikke en fordel for plan A, Andoni Lopez De Abetxuko, eller plan B, Iker Bonillo, og den er for let for plan C, Gotzon Martin. Hos Ukyo bør bakken også mærke Matteo Malucelli for meget, men måske vi kan se Merhawi Kudus, der ikke er helt langsom, forsøge at jagte en top 10 og måske endda også Nathan Earle. Den er dog for let for dem begge og for svær for folk som Wan Abdul Rahman Hamdan, Irwnadie Lakasek, Andreas Miltiadis og Polychronis Tzortzakis.

 

OPDATERING: Jeg fastholder rangeringen, men der er opløftende nyt fra Merlier. Dagens skuffende spurt skyldes nemlig nok, at han kørte finalen på Van Lerberghes cykel, som han fik efter et styrt med 7 km til mål.

 

Feltet.dks vinderbud: Søren Wærenskjold

Øvrige vinderkandidater: Bryan Coquard, Tim Merlier

Outsidere: Casper van Uden, Dylan Groenewegen, Luka Mezgec, Sebastian Molano, Jordi Warlop

Jokers: Nils Eekhoff, Dries Van Gestel, Fred Wright, Matteo Sobrero, Jonas Koch, Carlos Canal, Matteo Moschetti, Matteo Malucelli, Gleb Syritsa, Jason Tesson, Arvid De Kleijn, Davide Cimolai, Rui Oliveira

 

DELTAG I SÆSONSPILLET MED KAPTAJN

DELTAG I SÆSONSPILLET UDEN KAPTAJN

Søren Wærenskjold
Bryan Coquard, Tim Merlier
Casper van Uden, Dylan Groenewegen, Luka Mezgec, Sebastian Molano, Jordi Warlop
Nils Eekhoff, Dries Van Gestel, Fred Wright, Matteo Sobrero, Jonas Koch, Carlos Canal, Matteo Moschetti, Matteo Malucelli, Gleb Syritsa, Jason Tesson, Arvid De Kleijn, Davide Cimolai, Rui Oliveira
Henok Mulubrhan, Rick Pluimers, Gotzon Martin, Maximilian Schachmann, Fredrik Dversnes, Andrea Pasqualon, Maikel Zijlaard, Dusan Rajovic, Ivo Oliveira, John Degenkolb, Julien Simon, Sebastian Changizi, Erlend Blikra, Emilien Jeanniere, Andoni Lopez De Abetxuko, Iker Bonillo, Pierre Latour, Anders Johannessen, Gianluca Brambilla, Fabio Christen, Merhawi Kudus, Nathan Earle, Bert Van Lerberghe, Nolann Mahoudo
DEL
INFO
Optakter
Nyheder
DELTAG I DEBATTEN

Annonce

KOM FORREST I FELTET - FÅ NYHEDERNE FØRST:

Annonce

Annonce

/var/www/vhosts/feltet.dk/httpdocs/octo_data/Feltet/layouts/default_front/data/boxes/box_417.data.json

Eschborn-Frankfurt(1.UWT) 01/05

Eschborn-Frankfurt(1.UWT) 01/05

Tour du Gévaudan Occitanie(2.NCUPJW) 04/05-05/05

Giro d'Italia(2.UWT) 04/05-26/05

Elfstedenronde Brugge(1.1) 05/05

Circuit de Wallonie(1.1) 09/05

Annonce

Annonce

Alpecin-Deceuninck

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Arkéa - B&B Hotels

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Astana Qazaqstan

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bahrain Victorious

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bora-Hansgrohe

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Cofidis

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Decathlon AG2R La Mondiale

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

EF Education - EasyPost

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Groupama-FDJ

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

INEOS Grenadiers

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Intermarché - Wanty

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Lidl - Trek

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Movistar Team

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Soudal - Quick Step

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team DSM-Firmenich PostNL

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Jayco AlUla

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Visma | Lease a Bike

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

UAE Team Emirates

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Annonce

Log ind

Husk mig. Glemt kodeord?

Har du ikke en bruger?

Opret bruger

VIL DU HJÆLPE OS MED AT LAVE DANMARKS BEDSTE CYKELMAGASIN?