Tak for dit besøg, det er vi rigtigt glade for!

Vi er dog knap så glade for at se, at du blokerer for annoncer, som gør det muligt for os at tilbyde vores indhold – helt GRATIS. Hvis du tillader annoncer fra Feltet.dk, kan vi blive ved med at servere dig gratis nyheder. Måske værd at overveje en ekstra gang?

På forhånd tak!
Feltet.dk

Fjern min adblock - og støt Feltet.dk
Fortsæt uden at deaktivere
Optakt: 4. etape af PostNord Danmark Rundt

Optakt: 4. etape af PostNord Danmark Rundt

19. august 2022 15:01Foto: A.S.O. / Charly Lopez

Olav Kooij og Christophe Laporte leverede i Herning endnu en af de Jumbo-magtdemonstrationer, der nærmest er blevet kutyme i år, og de får endda en chance for at gentage succesen med det samme. Fredag fortsætter det danske løb nemlig med en ganske flad etape omkring Skive, hvor der er lagt op til endnu en massespurt, hvis ikke et udbrud snyder feltet, som det skete på 4. etape for 12 måneder siden.

Artiklen fortsætter efter videoen.

STREAM VUELTA A ESPANA UDEN AFBRYDELSER

 

Ruten

Efter den spektakulære grusvejsetape bliver det mere klassisk Danmark Rundt på fredagsetapen. Her er Skive nemlig vært for løbet, og selvom man skal igennem Glyngøre, der jo er kendt som hjemby for en af verdens bedste bjergryttere, er der ikke meget terræn at komme efter i denne del af landet. Dermed er det kun vinden, der måske kan forhindre, at feltets mange supersprintere skal til fadet nok engang - medmindre da udbryderne snyder dem, som de gjorde det på 4. etape for et år siden.

 

Med en distance på 167,3 er det den første linjeløbsetape med en relativt afdæmpet distance, og den har både start og mål i Skive. Fra start går det mod nordvest igennem fladlandet, inden man kører mod nordøst ind gennem Jebjerg og Breum frem til Sundsøre. Her drejer man mod nordvest for at køre op ad dagens første kategoriserede bakke (1000 m, 2,2%), der har top efter 25,7 km, hvorefter det går mod nordvest ad en lige vej op langs Limfjorden frem til udkanten af Eskov, hvor man skal over dagens anden kategoriserede stigning (900 m, 2,0%), hvis top rundes efter 35,2 km.

 

Læs også
Evenepoel sendte klar indikation til Lefevere: Næste år bliver det anderledes

 

Efter disse gigantstigninger bliver det igen fladere, når man snor sig mod sydvest og nordvest hen langs Limfjorden, inden man kører mod sydvest ned langs vandet frem til Glyngøre, hvor Jonas Vingegaard har mulighed for at overvære dagens første spurt, der efter 56,2 km køres i hans hjemby. Derfra snor man sig i en generelt sydlig retning frem til dagens sidste kategoriserede bakke (1000 m, 3,9%), hvis top rundes efter 77,6 km.

 

Efter 82,8 km når man frem til Oddense, hvorefter man kører mod sydvest ud til Rødding, der efter 93,5 km er vært for dagens anden spurt, og efter 96,6 km skal man endda over 200 m grusvej, inden man drejer mod sydøst forbi dagens Oddset 100-spurt, der naturligvis kommer efter 100,0 km. Nu går det videre mod sydøst ned til Hem, hvor dagens tredje spurt køres efter 108,7 km, inden man efter 113,1 km når udkanten af Skive.

 

 Man kører imidlertid ikke ind til centrum, men fortsætter mod syd og senere øst rundt om byen, inden man i Højslev Stationsby efter 125,2 km kører dagens sidste spurt. Nu går det mod nordøst og senere nordvest, inden man drejer mod sydvest og senere nordvest for at køre hen langs vandet tilbage til Skive, hvor man efter 144,1 km rammer den afsluttende rundstrækning og efter 145,3 km krydser stregen for første gang.

 

Etapen afsluttes nu med tre omgange på den 7,2 km lange runde. Efter 700 m drejer man ind på en lille bakke ved Skovly, inden det går ad en lige vej mod nord frem til det nordligste punkt, hvor man med 5,2 km igen drejer mod vest og med 4,6 km igen drejer mod syd. Med hhv. 3700 m og 3400 m igen drejer man i to rundkørsler, hvorefter der er et sidste sving med 2800 m igen, idet der dog er en ret skarp 90-graderskurve lige ved den røde flamme, inden man rammer den flade opløbsstrækning.

 

Etapen byder på i alt 868 højdemeter.

 

Skive var fra 2013 til 2021 vært for UCI-løbet Skive Løbet, men derudover har byen kun én gang i dette årtusinde været mål for et stort cykelløb. Det var i dette løb i 2005, hvor den danske folkehelt Ivan Basso snød sprinterne på 1. etape ved at køre alene hjem, inden André Greipel 9 sekunder senere spurtede sig til en 2. plads foran Kurt Asle Arvesen.

 

 

 

 

Læs også
Oversigten over en travl cykellørdag

 

 

 

 

 

STREAM VUELTA A ESPANA UDEN AFBRYDELSER

 

Vejret

Efter dagens fugtige og skyede forestilling venter der den smukkest tænkelige fredag. Her vil der kun være få skyer, mens temperaturen i Skive ventes at nå 24 grader. Vinden vil bare være let (8-12 km/t) og komme fra først sydvest, men senere mere fra vestsydvest. Det giver primært med- og sidemedvind fem til toppen af anden stigning, inden der følger en fase med primær mod- og sidemodvind. Man får med- og sidemedvind frem til kort efter sidste purt, hvorefter det primært vil være forskellige former for modvind frem til rundstrækningen. Her vil der være sidevind det meste af tiden, men man får medvind med 2800 m igen, inden man atter får sidevind over den sidste kilometer.

 

Favoritterne

Som man desværre kunne frygte, betød den lange finalerundstrækning, at grusvejene aldrig kom til at spille en rolle, men indirekte gjorde de det måske alligevel. Den lange og hårde dag samt jagten på et stærkt udbrud betød nemlig, at det blev en svært uorganiseret spurt uden nogen reelle tog, og det var formentlig årsagen til, at Jumbo kunne tage en dobbeltsejr og dermed sikre Christophe Laporte seks meget vigtige bonussekunder i kampen om den samlede sejr.

 

Som udgangspunkt sættes den kamp nu på pause i et døgns tid, når det fredag bliver mere klassisk Danmark Rundt igen. Terrænet omkring Skive er fladt, fladt og fladt, og det bliver således ikke bakkerne, der skaber forskelle. Man kunne til gengæld have drømt om en solid lille auguststorm ind over Limfjorden, men det bliver heller ikke i år, at traditionen brydes, og vinden bliver et tema. I morgen vil den være så svag, at det bliver yderst begrænset, hvor meget nervøsitet den kan skabe, selvom den kringlede rute med mange retningsskift byder på en del sidevindsstykker.

 

Skal klassementet komme i spil, skal det være via bonussekunder. De indlagte spurter kommer dog langt fa både start og mål, og selvom det formentlig igen vil blive en vild angrebsfest fra start, er det trods alt usandsynligt, at udbruddet ikke er kørt, når de når den første spurt i Glyngøre efter mere end 50 km. Det er i hvert fald så langt fra starten, at vi ikke vil se hold, der forsøger at holde det samlet. Kun hvis udbruddet ikke er kørt væk, når vi nærmer os Jonas Vingegaards hjemstavn, er det muligt, at Jumbo måske kunne forsøge at holde det samlet, så Laporte kan få sig yderligere nogle sekunder. Den sidste spurt kommer også så tidligt, at den næppe heller kommer i spil.

 

Læs også
Optakt: 4. etape af Tour de Romandie

 

Det interessante bliver i stedet, om udbruddet kan holde. Det er faktisk sket overraskende ofte på næstsidstedagen, senest i 2021, hvor Colin Joyce snød Groenewegen, Cavendish og co. Der er argumenter både for og imod en gentagelse. Mod et udbrud taler, at sidste års rundstrækning i Kalundborg var meget mere kuperet, mens de i morgen burde være ret let for feltet at hente udbruddet, hvis de vil. Imod et udbrud taler, at Vejle-etapen nu kommer om lørdagen. Det betyder, at en del hold bare skal igennem etapen og spare så mange kræfter som muligt.

 

Jeg er ret sikker på, at Alpecin vil køre efter en spurt. Det er Jasper Philipsens sidste store chance, og de har intet vundet endnu. Det helt store spørgsmål er, om de får hjælp af Jumbo. Laporte kom ikke længere fra en samlet sejr i dag, og de får brug for alle kræfter i Vejle. Det er bestemt ikke utænkeligt, at de siger, at to etapesejre til Olav Kooij må være nok, og at det nu handler om Vejle.

 

Derfor giver jeg et udbrud en relativt god chance. Det vil tage lang tid for en gruppe at komme væk, og den risikerer at blive stor, som den var det i dag. Dagens etape betyder også, at forskellene efterhånden er ret store, og chancen for, at vi får et udbrud, som Ineos kan lade sejle til månen og spise alle bonussekunderne, er således relativt stor. Der er dog stadig små 60 mand, der er inden for 2 minutter, og det betyder, at de vi formentlig får en gruppe, som de skal holde i en eller anden form for snor, men formentlig er det en gruppe, som de godt kan give et minuts penge. Det vil altså være op til sprinterholdene at skulle lukke det sidste.

 

Er Alpecin stærke nok? Uden hjælp kan det blive svært. Som vi har set de seneste dage, skal de nok få en hånd fra Bingoal, og jeg vil også tro, at Quick-Step måske er friske, da de har fået meget lidt ud af løbet indtil nu og har ikke har store chancer for at vinde samlet. Human Powered Health vil formentlig satse på udbrud, når nu de vandt den tilsvarende etape sidste år, men kikser de, er det også muligt, at de vil gå ind i en jagt. Man kan vel heller ikke helt afskrive EF. De skal bruge kræfter i Vejle, men der er deres tunge folk alligevel ubrugelige. Kræfterne er nok bedre brugt på at hjælpe Magnus Cort til endnu mere bonus i dag. Endelig er der selvfølgelig Jumbo. Chancen for, at de bruger Lennard Hofstede på at jagte, må trods alt stadig regnes som god.

 

Mit gæt er altså, at vi får vores spurt, men jeg er ikke sikker. En udbrudssejr er en option, hvis det er en ufarlig gruppe. Selve spurte er den hidtil mest enkle. Det sidste sving kommer med 2,8 km igen, og selvom der er en skarp 90-graderskurve ved den røde flamme, burde der være en god chance for, at farten bliver afgørende i et løb, hvor der trods alt er relativt få meget gode sprintere. Denne gang er det for første gang heller ikke en modvinds-, men en sidevindsspurt, og det gør det endnu lettere med en lang spurt at komme tilbage fra en ringe position.

 

Jeg satser på, at tredje gang er lykkens gang for Jasper Philipsen. I Køge kørte han rent lead-out i modvinden for sin største rival, og i dag kiksede hans positionering for en sjælden gang, men jeg er stadig overbevist om, at den Philipsen, der spurtede som en drøm i Touren, er den hurtigste i dette felt. Han lider stadig under et svagere hold end Jumbos, men toget med Stefano Oldani og Timo Kielich gjorde det hæderligt i Køge. Morgendagens finale er også langt enklere, og her handler det mere om fart. Samtidig kikser Philipsen sjældent sin positionering, og i morgen kan han også i sidevinden lettere åbne en lang spurt, selvom det formentlig er Jumbo, der vil dominere finalen. Det taler for, at fart i højere grad end hidtil bliver afgørende, og derfor tror jeg, at feltets hurtigste endelig får sin sejr.

 

Hans værste rival er naturligvis Olav Kooij. Han viste med sejren i Køge, at han under de rette omstændigheder godt kan slå Philipsen i en direkte duel, og i dag viste han, at han kan drage enorm fordel af sit hold. Toget med Mick van Dijke, Tosh van der Sande og ikke mindst Christophe Laporte er i særklasse det stærkeste, og selvom han tabte Laportes hjul i Køge, har hans franske lead-out man kørt den hjem fra spids to ud af to gange. Det vil formentlig ske igen i morgen, og selvom det i denne finale bliver lettere for Philipsen at gå forbi, hvis han vitterligt er hurtigst, er det bestemt ikke usandsynligt, at endnu et sublimt Laporte-lead-out omsættes til et Kooij-hattrick.

 

Vi skal vel også åbne døren for Christophe Laporte. Logikken siger, at de kører for Kooij, men han har allerede vundet to etaper. Er de villige til at sælge en etapesejr for bonussekunder? Det er vel ikke helt umuligt, og så skal de køre for Laporte. Han slår helt sikkert ikke Philipsen på ren fart, og derfor er det et problem, at finalen er så enkel, men han vil have det stærkeste tog. Fanges belgieren som i dag for langt tilbage, vil Laporte med et godt lead-out have farten til at slå alle andre.

 

Jeg tror stadig, at det er Alexander Salby, der har den største chance for at slå de største favoritter. Danskeren har endnu ikke haft lejlighed til at spurte, da han efter mange uheld var alene i Køge, og da dagens etape ikke uventet var for hård. Vi så i ZLM Tour, at han har farten til at slå Kooij, hvis han sidder rigtigt, og det er naturligvis sidstnævnte, der er problemet. Tabet af Elmar Reinders er dyrt, og et tog med Martijn Budding er ikke meget. Heldigvis er finalen enkel, og skulle han positionere sig så fint som i Holland i juni, burde hans fart føre meget, meget langt - og vi ved fra spurterne tidligere på sommeren, at han ikke er bange for at åbne tidligt, hvilket bliver lettere, når der ikke er modvind.

 

Læs også
Favorit begik dyr fejl: Det er en skam

 

Ethan Vernon virkede meget formsvag på 1. etape, hvor hans ben så mærkede ud, da Michael Mørkøv afleverede ham, og det er ikke første gang i år, at vi har set noget sådant. I dag var han også helt bag o dansen, og han synes således langt fra formen. Morgendagens etape er heldigvis kort og let, og han bør komme friskere til finalen. Han har stadig et stærkt våben i toget med Zdenek Stybar og Michael Mørkøv, og sejren over Phil Bauhaus i Catalonien vidner også om, at en formstærk Vernon har en vis fart. Lige nu synes han bare ikke helt at have benene, og i denne enkle finale får han næppe heller fuldt udbytte af sit es, nemlig holdet - også fordi Jumbo er stærkere. Et godt Møkøv-lead-out kan dog føre langt.

 

Jeg tror stadig på Sasha Weemaes , selvom løbet her har bekræftet hans svaghed, nemlig hans positionering. Heldigvis for ham er morgendagens finale meget enklere, og med et langt opløb uden modvind burde han kunne få plads til at lade farten tale. Særligt sidste år, men også i Ungarn tidligere i år har han vist, at hans fart i disse boulevardspurter er ganske høj, og baseret på vinderpotentiale må han således fortsat stå stærkt.

 

Det har været godt at se Timothy Dupont rejse sig lidt igen. Hans holdbarhed er blevet svag, men på de lette dage som denne er han stadig pokkers hurtig. Det så vi, da han slog blandt andre Kooij i ZLM Tour, og det bekræftede han på 1. etape. Han har også været god i positionskampen i dette løb, men det skal stadig flaske sig, hvis han skal slå de to, der entydigt er hurtigere end ham. I ZLM Tour lykkedes det dog - også selvom Kooij havde sit supertog. Holdet har også Stanislaw Aniolkowski, der nok engang formentlig vil køre sin egen spurt, men lige nu synes han hverken at matche Dupont på positionering eller fart.

 

Det har været godt at se, at Magnus Cort stadig kan blande sig i massespurterne. Løbet har dog også bekræftet, at hans fart ikke helt rækker mod eliten længere. Det mest opløftende har dog været, at hans positionering er gået godt, og i dag fik han stor hjælp af Jonas Rutsch og Jens Keukeleire. Morgendagens finale er enkel, og risikoen for en positioneringskikser er derfor mindre. Til gengæld er det tvivlsomt, om han kan vinde en spurt efter en let dag.

 

Arvid de Kleijn synes ikke helt så hurtig som tidligere. Det så vi i ZLM Tour, men han er ganske stabil. Han klarer nemlig positionskampen bedre end de fleste, og hans tog med Colin Joyce, Nickolas Zukowsky og Pierre-André Coté er blandt de stærkeste. Farten rækker næppe til sejr, men den rækker et pænt stykke i dette felt.

 

Er det i morgen, det skal lykkes for Frederik Rodenberg? Det var lovende, at han sad med feltet hjem i dag, men for anden gang gik det galt med positioneringen. I morgen er finalen heldigvis enklere, og han vil tillige være friskere. Han har i Casper Pedersen en af løbets tre bedste lead-out men, og også Søren Kragh kan hjælpe ganske betragteligt. Sidder han rigtigt, får vi endelig lejlighed til at vurdere hans fart igen.

 

Jasper Stuyven har bekræftet, at han er pokkers god i positionskampen, selvom hans støtte er begrænset, og derfor ender han sikkert i eller meget tæt på top 5. Til gengæld er det svært at se ham gå på podiet. Han var tæt på i dag, men det var efter et benhårdt løb. I morgen bliver det en let dag, hvor han ikke får den store glæde af sin holdbarhed, og i denne form for finale er det svært for ham at vinde alene på sin position.

 

Jeg kunne godt tænke mig at se Taj Jones spurte. Han var ganske hurtig, inden han kom på WorldTouren, men han har ikke fået chancer før Polen i år. Heller ikke i Køge gik det, men hans tog med Alex Dowsett, Mads Würtz, Matthias Brändle og Guillaume Boivin burde altså være stærkt. Denne finale er også enkel, så det kunne måske være her, at han endelig får vist, hvad han kan

 

Uno-X vil igen køre for Erlend Blikra. Nordmanden har ikke haft et godt år, og det synes at knibe både med positionering og fart. Han har dog et ganske stærkt tog med Rasmus Tiller, Lasse Norman og Niklas Larsen, og det burde altså komme langt i dette felt. Så må vi se, hvor langt Blikras fart rækker.

 

Læs også
Optakt: 7. etape af Presidential Tour of Türkiye

 

Bardiani må formodes igen at køre for Sacha Modolo, der i Køge blev fanget i styrtet, hvorefter Luca Colnaghi spurtede sig til en top 10. Han har bestemt ikke imponeret i år, men i Giroen var der fremgang at spore. Det har været helt galt med positioneringen i år, men et tog med Colnaghi og Enrico Zanoncello burde kunne hjælpe. Hans fart rækker ikke langt længere, men han vandt i Luxembourg for mindre end et år siden.

 

Ineos vil igen køre spurten for Jhonatan Narvaez. Han kom tæt på i dag, hvor han lukrerede på den tekniske finale og et stærkt lead-out fra Ben Swift. Det fik han imidlertid også i Køge, og efter en let dag bør han mangle en del fart til en boulevardspurt.

 

Endelig er der de to kontinentalsprintere Andreas Stokbro og Alan Banaszek. Stokbro har vist storform, men det har knebet med positioneringen. I morgen er finalen enklere, og det vil hjælpe. Hans fart burde også række et stykke, men næppe hele vejen på en let dag som denne. Banaszek er en renere sprinter, der burde kunne gå i top 10 i dette felt. Han har et ret stærkt hold til at støtte sig, men det har generelt knebet med hans positionering i større løb som dette.

 

Hos Novo Nordisk er Andrea Peron i stand til at gå i top 10, men det kniber ofte med positioneringen på dette niveau. På de resterende danske hold kan man måske vente sig noget af Nils Nyborg Broge, Frederik Irgens, Matias Malmberg, Joshua Gudnitz, Nicklas Amdi Pedersen, Kasper Andersen, Mathias Larsen eller Sebastian Nielsen.

 

Som sagt er chancen for en udbrudssejr reel. Vi skal formentlig se i retning af folk, der kan spurte og har tabt lidt tid, og som ikke kører på et hold, der skal spare sig til i morgen. Rasmus Tiller kunne været et oplagt bud, og andre kunne være Davide Gabburo, Laurenz Rex, Marceli Boguslawski, Jakub Kaczmarek, Colin Joyce, Corbin Strong, Frederik Irgens, Rasmus Søjberg, Mathias Larsen, Sebastian Nielsen, Rasmus Bøgh Wallin, Martijn Budding, Mads Østergaard Kristensen, Matias Malmberg, Andreas Stokbro, Louis Bendixen, Eirik Lunder og Anders Skaarseth.

 

Feltet.dks vinderbud: Jasper Philipsen

Øvrige vinderkandidater: Olav Kooij, Christophe Laporte

Outsidere: Alexander Salby, Ethan Vernon, Sasha Weemaes, Timothy Dupont, Magnus Cort

Jokers: Arvid de Kleijn, Frederik Rodenberg, Jasper Stuyven, Stanislaw Aniolkowski, Taj Jones, Erlend Blikra, Sacha Modolo, Jhonatan Narvaez, Andreas Stokbro, Alan Banaszek

 

Kandidater til et udbrud: Rasmus Tiller, Davide Gabburo, Laurenz Rex, Marceli Boguslawski, Jakub Kaczmarek, Colin Joyce, Corbin Strong, Anders Skaarseth, Andreas Stokbro, Louis Bendixen, Mads Østergaard Kristensen, Matias Malmberg, Rasmus Bøgh Wallin

 

STREAM VUELTA A ESPANA UDEN AFBRYDELSER

Jasper Philipsen
Olav Kooij, Christophe Laporte
Alexander Salby, Ethan Vernon, Sasha Weemaes, Timothy Dupont, Magnus Cort
Arvid de Kleijn, Frederik Rodenberg, Jasper Stuyven, Stanislaw Aniolkowski, Taj Jones, Erlend Blikra, Sacha Modolo, Jhonatan Narvaez, Andreas Stokbro, Alan Banaszek
Andrea Peron, Luca Colnaghi, Michael Mørkøv, Ben Swift, Magnus Sheffield, Casper Pedersen, Timo Kielich, Pier-André Coté, Enrico Zanoncello, Marceli Boguslawski, Nils Nyborg Broge, Frederik Irgens, Matias Malmberg, Joshua Gudnitz, Nicklas Amdi Pedersen, Kasper Andersen, Mathias Larsen, Sebastian Nielsen, Rasmus Tiller, Davide Gabburo, Laurenz Rex, Jakub Kaczmarek, Colin Joyce, Corbin Strong, Anders Skaarseth, Louis Bendixen, Mads Østergaard Kristensen, Matias Malmberg, Rasmus Bøgh Wallin
DEL
INFO
Optakter
Nyheder
PostNord Danmark Rundt
Nyheder Profil Resultater
DELTAG I DEBATTEN

Annonce

KOM FORREST I FELTET - FÅ NYHEDERNE FØRST:

Annonce

Annonce

/var/www/vhosts/feltet.dk/httpdocs/octo_data/Feltet/layouts/default_front/data/boxes/box_417.data.json

La Vuelta Femenina(2.WWT) 29/04-05/05

Lotto Famenne Ardenne Cla...(1.1) 28/04

Lotto Famenne Ardenne Cla...(1.1) 28/04

La Vuelta Femenina(2.WWT) 29/04-05/05

Eschborn-Frankfurt(1.UWT) 01/05

Tour du Gévaudan Occitanie(2.NCUPJW) 04/05-05/05

Giro d'Italia(2.UWT) 04/05-26/05

Elfstedenronde Brugge(1.1) 05/05

Annonce

Annonce

Alpecin-Deceuninck

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Arkéa - B&B Hotels

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Astana Qazaqstan

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bahrain Victorious

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bora-Hansgrohe

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Cofidis

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Decathlon AG2R La Mondiale

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

EF Education - EasyPost

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Groupama-FDJ

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

INEOS Grenadiers

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Intermarché - Wanty

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Lidl - Trek

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Movistar Team

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Soudal - Quick Step

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team DSM-Firmenich PostNL

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Jayco AlUla

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Visma | Lease a Bike

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

UAE Team Emirates

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Annonce

Log ind

Husk mig. Glemt kodeord?

Har du ikke en bruger?

Opret bruger

VIL DU HJÆLPE OS MED AT LAVE DANMARKS BEDSTE CYKELMAGASIN?