Tak for dit besøg, det er vi rigtigt glade for!

Vi er dog knap så glade for at se, at du blokerer for annoncer, som gør det muligt for os at tilbyde vores indhold – helt GRATIS. Hvis du tillader annoncer fra Feltet.dk, kan vi blive ved med at servere dig gratis nyheder. Måske værd at overveje en ekstra gang?

På forhånd tak!
Feltet.dk

Fjern min adblock - og støt Feltet.dk
Fortsæt uden at deaktivere
Optakt: 7. etape af Tour de Pologne

Optakt: 7. etape af Tour de Pologne

04. august 2023 15:55Foto: Tour de Pologne

Med det yderste af neglene lykkedes det Matej Mohoric at forsvare den samlede føring på en dramatisk enkeltstart, men det betyder pludselig, at løbet slet ikke er afgjort endnu. Ganske vist lægger sidste etape igen i år op til et brag af en massespurt i Krakow, hvor sprinterne ventes at få det sidste ord, men forinden betyder en indlagt spurt, at Joao Almeida får en sidste chance for alligevel at vinde løbet for anden gang.

Artiklen fortsætter efter videoen.

SE VUELTA A ESPANA UDEN AFBRYDELSER - FOR KUN 129 KR

MODTAG ET AF FELTET.DKS POPULÆRE NYHEDSBREVE

 

Ruten

I de fleste af de seneste udgaver er løbet sluttet med en afgørende etape i Tatr-bjergene, men i 2020 vendte man tilbage til en gammel tradition, nemlig at slutte med en massespurt i storbyen Krakow - en tradition, der fastholdes i år.  Den store by Krakow har været et fast holdepunkt i løbet siden 2008, hvor løbet enten er startet eller sluttet i byen, og ser man bort fra de fire år med en afsluttende enkeltstart, har der næsten altid været sprinterfest. Den trend blev brudt i 2021, hvor et udbrud overraskende sejrede, men det er undtagelsen, der bekræfter reglen, og da årets rute modsat udgaven i 2020 og 2022 er helt flad, taler alt for den klassiske sprinterfinale på løbet.

 

I alt skal der køres den beskedne distance på 166,6 km, der fører feltet fra Zabrze til Krakow, og modsat de to foregående år, hvor starten gik i bjergene, foregår det hele denne gang i det polske fladland. Fra start stiger det dog ganske let, når man kører mod sydvest og sydøst, men hurtigt bliver det helt fladt, når det går ad lange, lige veje frem til dagens første spurt, som kommer efter 67,5 km. Her drejer man kortvarigt mod nordøst, inden det går videre mod sydøst igennem fladlandet.

 

Læs også
Endnu en dansk junior-sejr i udlandet

 

Nu bliver det en anelse mere kuperet, når man drejer mod nordøst, og kort efter skal man over kategori 3-stigningen Witanowice (1,3 km, 5,6%), der har top efter 104,4 km. Derfra går det videre mod nordøst ad et plateau og en nedkørsel, inden det atter bliver helt fladt. Fladlandet afbrydes kortvarigt, når man fortsætter mod sydøst op ad kategori 3-stigningen Kaszow (800 m, 5,1%), der har top efter 129,4 km, hvorfra det falder og fladt, mens man fortsætter mod nordøst frem til løbets sidste 95-spurt, der er placeret efter 138,5 km. Derfra går det videre ad lange, lige og flade veje ind til centrum af Krakow, hvor man rammer den afsluttende rundstrækning efter 149,3 km, inden man 1,9 km senere krydser stregen for første gang.

 

Etapen afsluttes nu med 3 omgange på den 5,1 km lange runde, der er den samme som i 2021 og 2022 og en forlænget udgave af den velkendt 4,0 km lange rundstrækning fra tidligere år, og som er næsten helt flad med bare fire sving. De to første kommer umiddelbart efter passagen af stregen, og derefter skal der igen drejes med 2900 m og 1800 m igen. Nu buer vejen kun let med 1500 m igen, inden man rammer den sidste kilometer, der er helt lige og helt flad.

 

Etapen byder på i alt 974 højdemeter.

 

Krakow har som sagt som regel lagt asfalt til sidste etape, senest sidste år, hvor Arnaud Demare endelig fik sin sejr i en spurt foran Olav Kooij og Phil Bauhaus, og i 2021, hvor Julius van den Berg var hurtigere end Alexis Renard, Matteo Jorgenson og Gianni Moscin i et udbrud, der med 3 sekunder snød sprinterne. Det samme var tæt på at ske i 2020, men her rundede Davide Ballerini af med at sejre i en massespurt foran Pascal Ackermann og i Alberto Dainese. I 2017, 2018 og 2019 åbnede man løbet med en kort flad etape i byen. I 2019 sejrede Ackermann foran Fernando Gaviria og Fabio Jakobsen, og han var også hurtigst i 2018, hvor han nærmest slog Alvaro Hodeg og Matteo Trentin. I 2017 overraskede Peter Sagan ved at spurte sig til sejr foran Caleb Ewan og Danny van Poppel. I årene forinden sluttede løbet ellers med en enkeltstart, der blev vundet af henholdsvis Alex Dowsett (2016), Marcin Bialoblocki (2015), Kristof Vandewalle (2014) og Bradley Wiggins (2013). Forud for det var det de tyske sprintere, der dominerede i byen, idet sidste etape blev vundet af John Degenkolb (2012), Marcel Kittel (2011), André Greipel (2009 og 2010) og Robert Förster (2008).

 

 

 

 

 

 

Læs også
Sidste etape af Tour of Türkiye neutraliseret

 

 

SE VUELTA A ESPANA UDEN AFBRYDELSER - FOR KUN 129 KR

MODTAG ET AF FELTET.DKS POPULÆRE NYHEDSBREVE

 

Vejret

Det, der inden løbet lignede en våd uge, er endt ganske hæderligt. Heldigvis køres fredagens etape sent, og det betyder, at det regner af inden starten. Det vil således være tørt, men også overskyet med en kun lidt sol og en temperatur på 22-23 grader. Vinden vil bare være svag til let (6-7 km/t) og i løbet af dagen dreje fra syd over sydøst til øst. Det giver en hel dag med mod- og sidemodvind, indtil man når frem til rundstrækningen. Her får man kortvarigt sidevind, inden der venter et medvindsstykke. Med 2900 m igen får man sidevind, hvorefter der vil være sidemodvind over de sidste 1800 m.

 

Analyse af 6. etape

Tiden har desværre ikke rakt til en analyse af 6. etape. Jeg håber på at få tid til en opsamlende analyse af 6. og 7. etape på lørdag.

 

Favoritterne

Det er ikke uset, at Tour de Pologne er blevet afgjort på sidstedagen. I årene mellem 2013 og 2016 sluttede løbet nemlig med en enkeltstart, og i årene mellem 2017 og 2019 sluttede løbet med sin kongeetape. De øvrige udgaver siden 2008 er imidlertid sluttet med en flad etape til Krakow, og her har der været tale om etaper, der ingen rolle har spillet i klassementet.

 

Måske vil det ændre sig i år. Dagens højdramatiske enkeltstart betyder i hvert fald, at Joao Almeida næsten er tvunget til at gå efter den samlede sejr. Det er klart, at han ikke har en chance i spurten i Krakow, men i løbets eneste indlagte spurt efter 67,5 km har han absolut intet at miste ved at gå efter sejren. Som udgangspunkt er Matej Mohoric nok hurtigere i en flad spurt, men hvis portugiseren kan genfinde lidt at den fart, han engang havde, kan han måske overraske. Det vil i hvert fald være dumt ikke at prøve, når han ikke risikerer at miste 2. pladsen.

 

Det kan imidlertid godt blive en lidt udfordrende opgave. Vi ved fra tidligere udgaver, at denne etape næsten altid bliver kørt ret aggressivt, og udbruddet både holdt hjem i 2021 og var meget tæt på at gøre det i 2022. Sidste etape køres altid aggressivt, og nu hvor Sam Bennett og Olav Kooij endda er ude af øbet, vil endnu flere udbrydere lugte blod.

 

Samtidig er der måske ikke så mange hold til at føre. Indtil nu er det kun Soudal, Bora og Jumbo, der har arbejdet på de flade etaper, men nu kan vi jo fjerne de to sidstnævnte hold fra den ligning. Det efterlader som udgangspunkt kun Soudal til at gå efter en spurt, og hvor de gerne vil have det samlet til sidst, er de helt ligeglade med, om udbruddet er hentet ved den indlagte spurt. Hvis det skal hentes så tidligt, er det alene UAEs opgave.

 

Jeg forventer altså en benhård start, hvor man endda ikke kan udelukke, at Bahrain også forsøger at sende folk i udbrud, og UAE og Soudal kommer på arbejde for at sikre, at udbruddet er svagt og lille. De hjælpes af det flade terræn, og før eller siden vil elastikken knække. Derefter regner jeg med, at UAE vil tage kontrol, og det vil de formentlig gøre med det samme. De er nødt til at holde snoren meget stram, og gør de det, tror jeg også, at de kan sikre, at vi har samling ved den indlagte spurt. Her vil jeg forvente, at Mohoric kan sikre sig den samlede sejr, men Almeida har været så hurtig, at man ikke kan udelukke, at det vil gå anderledes.

 

Læs også
Tour de Romandie-analyse: Overraskelsernes schweiziske holdeplads

 

Når spurten er kørt, åbnes et nyt løb. Enten har der været samling, og så vil vi få en ny angrebsfest. Hvis UAE ikke lykkedes med at hente udbruddet, vil de trække sig, og så er det pludselig Soudal, der skal føre. Spørgsmålet er, om de får hjælp, når Jumbo og Bora er ude af billedet. Det tror jeg. Med de andre favoritter ude af billedet må mange lugte blod. Der er faktisk en god chance for, at UAE vil fortsætte arbejdet, nu for Pascal Ackermann, og derudover vil jeg forvente hjælp fra Movistar og Intermarché, men også EF og Q36.5, der var tæt på forleden, samt måske også Cofidis og Alpecin kan tænkes at give en hånd med, i hvert fald hvis de har misset udbruddet.

 

Jeg vil derfor tro, at der er sprinterhold nok til, at vi kan få samling. Udbruddet vil formentlig have en vis styrke, og derfor tror jeg, at de holder dem i kort snor. Modvinden vil heller ikke hjælpe lykkeridderne, og da særligt Kooijs exit må give håb for mange af de hold, der har misset udbruddet, vil jeg forvente, at feltet vinder kampen. Grundet de mange favoritexits tør jeg dog ikke udelukke en gentagelse af 2021-overraskelsen.

 

Selve spurten i Krakow er en klassiker. Rundstrækningen er enkel og flad, og opløbsstrækningen er hele 1900 m lang. Det betyder, at der er god plads til at lade farten tale. Kaotisk kan det sagtens blive alligevel, for man bliver stadig let lukket inde, men det bør være en spurt, hvor fart bliver vigtig. Det bliver dog også en modvindsspurt, og derfor er der grænser for, hvor meget man kan vinde med en lang spurt på den lange opløbsstrækning, selvom vinden dog heldigvis vil være ganske svag.

 

Jeg vælger måske ikke overraskende at pege på Tim Merlier. Belgieren satte på 1. etape en streg under, at han er løbets i særklasse hurtigste, og med Olav Kooijs exit er den status blot blevet endnu tydeligere. Til gengæld lider han jo stadig under et svagt tog, der reelt kun tæller Bert Van Lerberghe, og vi så jo desværre, at det igen gik galt i tirsdags. På den etape var han dog også sat tilbage af en punktering i finalen, og det var en afslutning med et sent og altafgørende sving. Her har han 1900 m til at lade farten tale, og selvom han stadig risikerer at blive lukket inde og lider under, at modvinden kan være en hæmsko, er chancen for, at han kan redde den med en af sine ekstremt lange spurter, god. Det er i hvert fald en boulevardspurt, der passer ham, og med så enkel en finale tror jeg på, at farten sikrer ham den anden sejr i løbet.

 

Jeg prøver at pege på Gerben Thijssen som nr. 2, men alene baseret på vinderpotentiale. Med de spurter, han har kørt, når han har siddet rigtigt, vil jeg nemlig tro, at han er løbets næsthurtigste. Til gengæld har dette løb også understreget, hvor store problemer han har i positionskampen, og det går derfor med nogen sandsynlighed galt igen. Denne gang hjælpes han til gengæld endelig af en helt enkel finale, og hans tog med Dries De Pooter, Hugo Page, Madis Mihkels og Boy van Poppel har altså i kraft af dets længde potentiale til mere. Som altid med Thijssen ender det sikkert i fiasko, men lykkes det at sidde rigtigt, kan han i dette felt vinde en etape for andet år i træk.

 

Jeg vil også rangere Arvid De Kleijn. Særligt hans spurt i Mayenne står nemlig så tydeligt i min erindring, at jeg vil vurdere, at han er en af de hurtigste blandt de tilbageværende. Han lider desværre voldsomt under tabet af Maikel Zijlaard, der var hans gyldne våben, og toget, der nu primært tæller Sebastian Changizi, er nu slet ikke så stærkt som tidligere. Heldigvis plejer han at være god i positionskampen, og kan han spurte relativt frit, vil jeg forvente, at hans fart rækker ganske langt, hvis Merlier misser ud igen.

 

Så er der naturligvis Fernando Gaviria. På papiret må han vel stadig regnes som en af de hurtigste, men på baggrund af det, jeg så i Giroen, er jeg bestemt ikke overbevist om, at den rækker hele vejen. Vi ved også, at han har det svært i positionskampen, men det er gået bedre i år og gik storartet på 1. etape. Her har han også ganske hæderlig støtte, ikke mindst af Max Kanter, og der burde i denne enkle finale være en fair chance for, at han sidder, hvor han skal. Herfra er det så op til ham at bevise, at hans fart fortsat rækker langt i dette felt.

 

Paradoksalt nok er det nok en ulempe for Jakub Mareczko , at finalen denne gang er enkel. Det plejer jo ellers at være en snublesten, men vi har i år set, at han nok ikke længere kan vinde alene på sin fart. Til gengæld har han et uhyggeligt tog med Jensen Plowright, Alexander Krieger og ikke mindst Lionel Taminiaux, og jeg bliver ikke spor forbavset, hvis han bliver sat op fra spids. Det havde jo været en drøm for ham i gamle dage, hvor hans fart var blandt de allerhøjeste, men i dag synes det at være anderledes. Han vandt en spurt i ZLM Tour via sit tog. Nu får han chancen for at bevise, at han kan gøre det færdigt på farten, hvis toget fungerer så godt, som det har potentiale til.

 

Så er der Arkea. Det er gået helt galt for det franske hold, selvom de har to af feltets bedre sprintere i form af David Dekker og Dan McLay. Det var svært at se, hvem de kørte for på 1. etape, men de kørte i hvert fald for McLay i tirsdags, hvor Dekker havde haft det svært på den foregående etape. Det får mig til at tro, at det er hollænderens tur denne gang, særligt fordi han har haft en halv hviledag, hvor han har kunnet komme sig. Den spurt, han kørte på Giroens 2. etape, indikerer, at han vitterligt kommer meget langt på sin fart, og spørgsmålet er, om han denne gang kan sidde bedre, end han gjorde i Italien. Det burde han have en god chance for, når McLay har vist sig som en god lead-out man, og når de også har Clement Russo. Om Dekker så har samme fart som i Giroen, når han efter sin skadespause ikke synes formstærk, vil tiden vise. Kører holdet for McLay, står de også stærkt, for også briten vil have et godt tog. I år har han dog slet ikke haft den fart og positionering, han havde sidste år.

 

Læs også
Ineos-profil reagerer på samlet sejr og ser frem mod Tour de France

 

Q36.5 var ganske tæt på at vinde i tirsdags, hvor Matteo Moschetti kom i høj fart. Det var ganske opløftende, for her viste han for første gang i lang tid lidt af den fart, der gav ham den flotte sejr i Almeria. Han tabte desværre lidt i positionskampen, men det gik trods alt bedre for ham end for mange andre. Han har bestemt også en hæderlig lead-out man i Szymon Sajnok, og hvis hans fart virkelig rækker langt i dette felt, vil han være hjulpet af denne enkle finale. Det øger i hvert fald chancen for, at han kan drage fordel af den gode spurt, han viste i tirsdags.

 

Det har været et ganske forfærdeligt løb for Pascal Ackermann, der har misset ud i begge spurter. Det er egentlig ganske usædvanligt, fordi tyskeren er en af de bedste i positionskampen, men det har åbenbart været for meget, at han i dette løb er helt alene. Det forvandler ham fra et sikkert til et usikkert kort, og når vi samtidig ved, at han ikke har tidligere tiders fart, kan det se svært ud. Denne gang er finalen dog så enkel, at han forhåbentlig ikke betaler samme pris for den manglende støtte, selvom den tætte kamp i toppen af klassementet gør nok, at der ikke kan blive plads til at støtte ham bedre på bekostning af Almeida. Med den fart, der gav ham en sejr i Giroen, er han ikke helt uden chance, ikke mindst i en powerspurt, men når han er så alene, skal det flaske sig.

 

Max Walscheid endte som nr. 3 i tirsdags og nr. 5 i lørdags, men det kan ikke undre, at han begge gange var med fremme. Han har nemlig imponeret med sin positionering på det seneste, og her er hans tog med Piet Allegaert og Davide Cimolai endda et af de absolut stærkeste. Problemet er bare, at denne finale er enkel, og i dag synes Walscheid ikke at have den fornødne fart til at vinde i dette felt. Nok elsker han en powerspurt, men selv med et godt lead-out ligner det mere endnu et godt sekundært resultat end en sej.

 

I tirsdags havde Paul Penhoët alletiders chance, men desværre tabte han Bram Weltens hjul, hvad der kostede ham det helt perfekte lead-out. Desværre har han nu mistet Sam Watson, men toget med Lewis Askey og Welten ligner stadig et af de stærkeste i dette felt. Han bør derfor have en chance for måske endda at blive sat op fra spids, men jeg frygter, at hans fart ikke rækker hele vejen i denne form for boulevardspurt. Han så i hvert fald ud til at mangle en del, da han spurtede i tirsdags.

 

Marijn van den Berg svæver på en lyserød sky efter to fantastiske dage med etapesejr og 2. plads, men han får svært ved at gentage resultatet denne gang. Vi har nu to gange i dette løb fået bekræftet, at han har forvandlet positionskampen fra en svaghed til en styrke, men vi fik også på 1. etape bekræftet, at hans fart stadig har sine mangler. I denne meget enkle spurt er der grænser for, hvor meget fart man kan mangle, hvis man vil vinde. Det lugter igen af en fin placering, men han får svært ved at gentage tirsdagens resultat.

 

Løbet har slet ikke fungeret for Milan Menten , og det har overrasket mig. Belgieren har nemlig vist sig god i positionskampen, og hans tog med Michael Schwarzmann og Rudiger Selig burde altså have potentiale til mere, end de har vist hidtil. Jeg vil tro, at de kan få det til at spille bedre i morgen, når Selig er så stærk, som han burde være, men selv med et godt lead-out rækker farten næppe alt for langt i dette felt. Sådan har det i hvert fald set ud, når han tidligere i år har spurtet i svagere felter end dette.

 

Stanislaw Aniolkowski har gjort det ganske pænt i de første spurter, men han har ikke været tæt på at vinde. Sådan går det sikkert igen. Hans tog med Barnabas Peak, Alan Banaszek og Sasha Weemaes er ganske stærkt, og han har også positioneret sig ganske godt i år. Han har haft en fornem sæson med flere sejre på lavere niveau, men vi har også set, at han trods alt har et begrænset potentiale i så stærkt besat et løb som dette.

 

Trek har Edward Theuns, men han har haft det svært. Han plejer ellers at være ganske hæderlig i positionskampen, men i dette løb er hans støtte fra vel kun Jacopo Mosca og Markus Hoelgaard meget begrænset. I det hele taget har han skuffet mig i de fleste spurter i år, og han har ikke virket så overbevisende som tidligere, hvor han ellers var ret stabil. Det gør mig bekymret, når han har så beskeden en støtte, som han har i dette løb.

 

Det har heller ikke været en succes for Casper van Uden, men det var måske ventet. Her har hans tog med Sean Flynn og Tobias Lund, som ellers har vist sig som en god lead-out man, nemlig manglet noget rutine, og det er problematisk, når sprinteren selv er ung. Han har da også tabt sit hold begge gange, og derfor er det ikke blevet til det store. Heldigvis er denne finale langt mere enkel, men desværre har han skuffet med sin fart i år. Det gør det svært at være alt for optimistisk.

 

Læs også
Lidl-Trek trodser styrt og vinder i dramatisk Vuelta-åbning

 

Hvad gør Bahrain? Hvis Matej Mohoric ikke har tabt trøjen i spurten undervejs, vil jeg forvente, at de kører for Matevz Govekar, som det har været planen. Desværre kan Mohoric ikke deltage i et lead-out, når han skal holde skarpt øje med Almeida og spurte en smule selv, og selvom Andrea Pasqualon er en af de bedste lead-out men, bliver det svært for Govekar, der næppe har farten i dette felt. Til gengæld vil jeg tro, at de kører for Mohoric, hvis Almeida mod forventning har overtaget føringen undervejs. Det kan nemlig give mening, for sloveneren har før i kraft af sin positionering været i top 3 i massespurter, senest da han ”stjal” Jonas Vingegaards samlede sejr i Kroatien. Han vil have et ganske fremragende tog med Govekar og Pasqualon, men denne finale bør være for enkel og handle for meget om fart til, at han kan gå på podiet - og i hvert fald til at vinde.

 

Hos det polske landshold har Patryk Stosz endnu ikke spurtet, fordi han i stedet har været i udbrud. I morgen skal der formentlig kæmpes om at ramme udbruddet, og det betyder, at han med nogen sandsynlighed vil misse det. Det giver mulighed for at blande sig i spurten, hvor han før har gjort det hæderligt, også på dette niveau. Støtten fra Norbert Banaszek og Maceij Paterski, der kan spurte, hvis han igen har været i udbrud, er i hvert fald pæn.

 

Dette har været en stor chance for Blake Quick til at prøve sig af på højeste niveau, men det har ikke været en succes. Det har dog ikke været uventet, for han er ganske uden rutine på dette niveau. Han har heller ikke megen støtte, og da han spurtede på Sicilien, så han også ud til at mangle noget fart. I denne enkle finale kan man dog håbe, at han sidder rigtigt, så vi får en større chance for at vurdere hans potentiale.

 

Hos Ineos er det muligt, at Kim Heiduk vil prøve, mens jeg forventer, at Pierre Gautherat spurter for Ag2r - med Lawrence Naesen som det mest sandsynlige alternativ og Dorian Godon og Andrea Vendrame som usandsynlige bud. Hos Astana vil Davide Martinelli formentlig forsøge sig, mens Bora nu måske vil prøve med Shane Archbold . Jeg tvivler på, at Jumbo vil blande sig, men det er muligt, at Tosh van der Sande prøver, mens Novo Nordisk har både Matyas Kopecky og Andrea Peron.

 

Som sagt kan et udbrud ikke helt afskrives. Her vil jeg fremhæve Dorian Godon, Andrea Vendrame, Pierre Gautherat, Lennard Kämna, Stefan Bissegger, Lewis Askey, Koen Bouwman, Tosh van der Sande, Jacopo Mosca, Andreas Kron, Maciej Paterski, Alexander Kamp og Joel Suter.

 

BEMÆRK: Husk at der rangeres efter vinderpotentiale.

 

Feltet.dks vinderbud: Tim Merlier

Øvrige vinderkandidater: Gerben Thijssen, Arvid De Kleijn

Outsidere: Fernando Gaviria, Jakub Mareczko, David Dekker, Matteo Moschetti, Pascal Ackermann

Jokers: Dan McLay, Max Walscheid, Paul Penhoët, Marijn van den Berg, Milan Menten, Stanislaw Aniolkowski, Edward Theuns, Casper van Uden, Matej Mohoric, Matevz Govekar, Patryk Stosz, Blake Quick

 

Kandidater til et udbrud (i prioriteret rækkerfølge): Tosh van der Sande, Dorian Godon, Koen Bouwman, Stefan Bissegger, Lewis Askey, Andreas Kron, Andrea Vendrame, Joel Suter, Pierre Gautherat, Lennard Kämna, Alexander Kamp, Jacopo Mosca, Maciej Paterski

 

Tidligere udgaver af etapen

Du kan gense Arnaud Demares sejr fra 2022, Julius van den Bergs sejr fra 2021, Davide Ballerinis sejr fra 2020, Pascal Ackermanns sejr fra 2019 i videoen til højre samt hans sejr fra 2018 og Peter Sagans sejr fra 2017.

 

SE VUELTA A ESPANA UDEN AFBRYDELSER - FOR KUN 129 KR

MODTAG ET AF FELTET.DKS POPULÆRE NYHEDSBREVE

Tim Merlier
Gerben Thijssen, Arvid De Kleijn
Fernando Gaviria, Jakub Mareczko, David Dekker, Matteo Moschetti, Pascal Ackermann
Dan McLay, Max Walscheid, Paul Penhoët, Marijn van den Berg, Milan Menten, Stanislaw Aniolkowski, Edward Theuns, Casper van Uden, Matej Mohoric, Matevz Govekar, Patryk Stosz, Blake Quick
Shane Archbold, Matyas Kopecky, Pierre Gautherat, Andrea Peron, Tosh van der Sande, Davide Martinelli, Lionel Taminiaux, Kim Heiduk, Lawrence Naesen, Maciej Paterski, Norbert Banaszek, Andrea Vendrame, Piet Allegaert, Rüdiger Selig, Szymon Sajnok, Max Kanter, Bert Van Lerberghe, Clement Russo, Tobias Lund, Andrea Pasqualon, Bram Welten, Sasha Weemaes, Dorian Godon, Boy van Poppel, Seastian Changizi, Yevgeniy Gidich, Davide Cimolai, Koen Bouwman, Stefan Bissegger, Lewis Askey, Andreas Kron, Joel Suter, Lennard Kämna, Alexander Kamp, Jacopo Mosca
DEL
INFO
Optakter
Nyheder
Tour de Pologne
Nyheder Profil Resultater
DELTAG I DEBATTEN

Annonce

KOM FORREST I FELTET - FÅ NYHEDERNE FØRST:

Annonce

Annonce

/var/www/vhosts/feltet.dk/httpdocs/octo_data/Feltet/layouts/default_front/data/boxes/box_417.data.json

Eschborn-Frankfurt(1.UWT) 01/05

Eschborn-Frankfurt(1.UWT) 01/05

Tour du Gévaudan Occitanie(2.NCUPJW) 04/05-05/05

Giro d'Italia(2.UWT) 04/05-26/05

Elfstedenronde Brugge(1.1) 05/05

Circuit de Wallonie(1.1) 09/05

Annonce

Annonce

Alpecin-Deceuninck

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Arkéa - B&B Hotels

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Astana Qazaqstan

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bahrain Victorious

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bora-Hansgrohe

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Cofidis

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Decathlon AG2R La Mondiale

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

EF Education - EasyPost

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Groupama-FDJ

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

INEOS Grenadiers

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Intermarché - Wanty

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Lidl - Trek

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Movistar Team

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Soudal - Quick Step

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team DSM-Firmenich PostNL

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Jayco AlUla

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Visma | Lease a Bike

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

UAE Team Emirates

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Annonce

Log ind

Husk mig. Glemt kodeord?

Har du ikke en bruger?

Opret bruger

VIL DU HJÆLPE OS MED AT LAVE DANMARKS BEDSTE CYKELMAGASIN?