Vi er dog knap så glade for at se, at du blokerer for annoncer, som gør det muligt for os at tilbyde vores indhold – helt GRATIS. Hvis du tillader annoncer fra Feltet.dk, kan vi blive ved med at servere dig gratis nyheder. Måske værd at overveje en ekstra gang?
På forhånd tak!
Feltet.dk
Annonce
Du er sikkert hørt om det før, og ved nok også godt, at det er essentielt at kende til det, hvis du ønsker at klare dig godt i verden, hvor mere og mere foregår digitalt. Kort og godt er online markedsføring et paraplybegreb, som dækker over markedsføring qua online metoder og værktøjer. Online markedsføring har til formål at skabe opmærksomhed omkring dit virksomhed og jeres produkter eller ydelser gennem forskellige digitale kanaler.
Du kan markedsføre din virksomhed på mange forskellige måder, når det kommer til online markedsføring. Vi har opskrevet de 4 største kanaler, når det kommer hertil.
SEO eller søgemaskineoptimering
Endnu et buzzword, som du sikkert er stødt på, og er du ikke endnu, kan du helt sikkert ikke undgå det meget længere. Formålet med søgemaskineoptimering er at opnå synlighed på forskellige søgemaskiner, såsom eksempelvis Yahoo!, Google og Bing. Dette ønskes opnået ved hjælp af gratis og organiske søgeresultater. Inden for online markedsføring kan SEO opdeles i to kategorier. On-page SEO og off-page SEO. Hvor on-page SEO er det du ser på hjemmesiden, eksempelvis billeder og tekst, så er off-page SEO alt det bagvedliggende i form af metabeskrivelser header og så videre. Det kan være en jungle at finde rundt i SEO og derfor kan det også være en fordel at rådføre sig med et professionelt bureau, som har specialiseret sig indenfor netop denne gren af online markedsføring.
Social medier
De fleste af os har nok en bruger på Facebook, Instagram og måske også Twitter og LinkedIn. Formålet med marketing via sociale medier, er som oftest at få dirigeret målgruppen videre til ens hjemmeside, for derefter at få dem til at foretage en bestemt handling. En gode måde, hvorpå man kan fange målgruppens opmærksomhed er ved hjælp af eksempelvis fængende tekster, eller visuelt materiale, som skiller sig ud. Det kan i denne sammenhæng også være en fordel at dele indhold, som brugerne har lyst til at dele. Folk er nemlig oftere tilbøjelige til at klikke på noget, som deres ven har delt frem for en virksomhed. Et bureau kan lige ledes hjælpe jer med at eksekvere denne type online markedsføring, så det giver resultater.
Inbound marketing
Inbound marketing referer til en type online markedsføring som er ikke betalt kommunikation eller reklame i eksempelvis blogs, podcast, nyhedsbreve og så videre. Inbound marketing kan sættes op som modsætning af outbound marketing, som netop involverer alt købt markedsføring i eksempelvis tv-reklamer eller radio-spots. Men også annoncer i aviser tæller med her. Arbejder du med grenen inbound marketing inden for online markedsføring handler det altså om fange kunderne og potentielle kunders opmærksomhed gennem eksempelvis velskrevne artikler og godt content. Kommunikationen i denne type online markedsføring foregår typisk via virksomehedens egne kanaler og sociale meder, og indholdet kan typisk findes ved hjælp af søgemaskiner, hvor særligt Google er populært i Danmark, hvor ca. 90 % af internetbrugerne benytter Google.
Annonce
Annonce
Vuelta España Femenina(2.WWT) 28/04-05/05
Eschborn-Frankfurt(1.UWT) 01/05
Eschborn-Frankfurt(1.UWT) 01/05
Tour du Gévaudan Occitanie(2.NCUPJW) 04/05-05/05
Giro d'Italia(2.UWT) 04/05-26/05
Elfstedenronde Brugge(1.1) 05/05
Circuit de Wallonie(1.1) 09/05
Itzulia Women(2.WWT) 10/05-12/05
Annonce
Annonce
Alpecin-Deceuninck |
Arkéa - B&B Hotels |
Astana Qazaqstan |
Bahrain Victorious |
Bora-Hansgrohe |
Cofidis |
Decathlon AG2R La Mondiale |
EF Education - EasyPost |
Groupama-FDJ |
INEOS Grenadiers |
Intermarché - Wanty |
Lidl - Trek |
Movistar Team |
Soudal - Quick Step |
Team DSM-Firmenich PostNL |
Team Jayco AlUla |
Team Visma | Lease a Bike |
UAE Team Emirates |
Annonce