Tak for dit besøg, det er vi rigtigt glade for!

Vi er dog knap så glade for at se, at du blokerer for annoncer, som gør det muligt for os at tilbyde vores indhold – helt GRATIS. Hvis du tillader annoncer fra Feltet.dk, kan vi blive ved med at servere dig gratis nyheder. Måske værd at overveje en ekstra gang?

På forhånd tak!
Feltet.dk

Fjern min adblock - og støt Feltet.dk
Fortsæt uden at deaktivere
Optakt: 2. etape af Tour de Pologne

Optakt: 2. etape af Tour de Pologne

31. juli 2022 14:28Foto: Sirotti

Olav Kooij fortsatte sin kometagtige opstigen mod stjernerne med sin første WorldTour-sejr, og hollænderen kan nu endda for første gang iføre sig en førertrøje i et løb på højeste niveau. Han får endda chancen for at gøre det igen, når sprinterfesten søndag fortsætter med endnu en flad etape, der lægger op til en mere klassisk massespurt end den, vi så i dagens kringlede finale.

Artiklen fortsætter efter videoen.

STREAM CIRCUITO DE GETXO TIL HALV PRIS OG UDEN AFBRYDELSER

 

Ruten

Løbets første dage har traditionelt altid været et sandt sprinterparadis, og oftest er de første tre etaper alle endt i massespurter. Sidste år lagde man allerede en klassementsetape ind på andendagen, men i år er formatet mere traditionelt. Sprinterne kan nemlig med det samme se frem til en revanche efter lørdagens forventede massespurt, når der også søndag venter en lang og næsten helt flad etape. Denne gang kan de også glæde sig over en mere klassisk finale, der er næsten uden tekniske udfordringer, og hvor et kun let stigende opløb ikke vil stille store forhindringer i vejen for en helt klassisk massespurt.

 

Med en distance på 205,6 km er der tale om endnu en lang etape, der fører feltet fra Chelm til Zamosc. Byerne ligger ikke langt fra hinanden, og derfor kører man lidt rundt i terrænet for at nå op på den lange distance. Starten går meget tæt på grænsen til Ukraine, og man lægger ud med at køre mod sydøst ad en helt lige og flad vej ned til byen Hrubieszow, der ligger stort set på selve grænsne, og som er rammen om den første spurt, der kommer efter 50,6 km. Nu drejer man imidlertid mod sydvest for at køre væk fra grænsen til det krigshærgede land, fortsat igennem fladlandet, men med kurs mod et mere kuperet område.

 

Læs også
Trek trækker sig fra sponsorat

 

Her ændrer terrænet kortvarigt karakter, når man fortsætter mod sydvest op over kategori 4-stigningen Michalow-Kolonia (1,0 km, 2,5%), hvis top rundes efter 91,9 km, inden man fortsætter direkte videre mod sydvest op over kategori 4-stigningen Sabaudia (1,6 km, 3,6%), hvis top passeres efter 105,2 km. Herfra går det videre mod sydvest frem til etapens sydligste punkt, hvor dagens anden spurt køres efter 109,5 km.

 

Nu bliver det igen stort set helt fladt, når man følger en lige vej mod vest frem til byen Jozefow, som passeres efter 142,9 km. Her drejer man mod nordvest og senere nord for at følge en flad vej frem til dagens sidste spurt, som er placeret efter 167,4 km. Nu drejer man mod nordøst og siden sydøst for at køre ad flade veje frem til udkanten af Zamosc, hvor man kører mod nordøst ind mod centrum. Her rammer man efter 190,7 km den afsluttende rundstrækning, inden man efter 197,0 km krydser stregen for første gang.

 

Etapen afsluttes nu med en hel omgang på den 8,6 km lange runde. Den er stort set helt flad og ganske enkel. Fra start kører man mod syd ad en relativt lige vej, inden man med 6,3 km sætter kursen mod nord. Med 2750 m igen drejer man mod vest i et relativt blødt sving, inden man med 1150 m igen drejer til venstre i en rundkørsel ind på opløbsstrækningen, hvorefter det stiger let med 0,8% i gennemsnit over den sidste kilometer, idet de sidste 300 m er flade.

 

Etapen byder på i alt bare 966 højdemeter over den lange distance.

 

Zamosc har ikke tidligere i dette årtusinde været mål for et stort cykelløb.

 

 

 

 

 

Læs også
Optakt: 4. etape af Tour de Romandie

 

 

 

STREAM CIRCUITO DE GETXO TIL HALV PRIS OG UDEN AFBRYDELSER

 

Vejret

Det gode vejr skulle melde sig fra mandag, men først skal rytterne igennem en rædselsfuld søndag. Således ventes der vedvarende regn med en nedbørsrisiko på 75-85% gennem hele dagen, og temperaturen vil kun toppe på 22 grader. Vinden vil være let til jævn (14-17 km/t) og komme fra først syd og siden sydvest. Det giver mod- og sidemodvind, indtil man med 63 km igen får sidemedvind, hvilket varer ved helt frem til rundstrækningen. Her vil der være sidemodvind på første del, sidemedvind på anden del og slutteligt sidemodvind på den 1150 m lange opløbsstrækning.

 

Analyse af 1. etape

Desværre kommer der ikke en separat analyse af 1. etape. I stedet kommer der søndag aften en samlet analyse af de første to etaper.

 

Favoritterne

Hvis ikke man allerede vidste det, ville indledningen på årets Tour de Pologne fortælle hele historien om, hvorfor løbet er et sprinterparadis. Efter dagens flade etape venter nemlig endnu en rute, der er så klassisk for Tour de Pologne, som det kan blive. En lang etape igennem det polske fladland, hvor det stort set aldrig blæser, betyder altid en massespurt i en sprintervenligt løb, der altid tiltrækker et hav af sprintere, og det skulle være mærkeligt, om det ændrer sig denne gang.

 

Selvom løbet er en sprinterfestival, begynder mulighederne nemlig allerede at tynde ud. For de sprintere, der ikke kan klare bakkerne på 5. etape, er dette således sidste chance inden afslutningsetapen til Krakow, hvor udbryderne endda overraskede sidste år. Derfor vil det være et meget sultent sprinterkobbel, der vil være til start på denne lange og igen våde dag.

 

I det lys må det formodes, at det bliver endnu en begivenhedsfattig dag. Udbruddet vil formentlig køre fra km 0, og det vil sikkert være domineret af wildcardholdene samt måske Ag2r, Astana, EF, Israel-PT, Movistar og Lotto. Bag dem vil Jumbo tage kontrol, og det er sandsynligt, at de vil få hjælp af Bahrain, Quick-Step og FDJ, der alle bidrog til jagten i dag. Herefter vil etapen gå sin stille gang, mens udbruddet slås om point til bjerg- og spurttrøjen.

 

Igen vil vejret være elendigt, mens det vil ikke være specielt blæsende. Måske vil der være lidt nervøsitet, men vinden bør ikke have en styrke, der kan skabe det første sidevindsdrama, jeg vil kunne huske. Udbruddet går ganske vist medvind over de sidste godt 60 km, og den slags øger altid risikoen for, at der kan ske en overraskelse, men efter 140 km i modvind vil det være svært overraskende, hvis udbruddet holder. Bonussekunder spiller ofte en rolle i dette løb, men det virker usandsynligt, at udbruddet er så lille eller hentes så tidligt, at den sidste spurt kommer i spil for feltet.

 

Læs også
Optakt: 7. etape af Presidential Tour of Türkiye

 

Det ligner derfor endnu et sprinteropgør efter endnu en lang og våd, men ikke specielt hård dag. Det lyder altså som en kopi af dagens etape, men der er nu forskelle. Spurten er nemlig helt anderledes. Den er teknisk ganske ukompliceret, og man skal blot sidde fornuftigt i det sidste sving med 1150 m igen. Det er således ikke en finale, hvor et godt lead-out er altafgørende. Trods det våde føre betyder de få sving også, at risikovillighed ikke vil være så vigtig, som det ellers kan gælde i vådt vejr. Der er plads til at lade farten tale, men det er værd at bemærke, at det stiger let. Modsat i dag, hvor bakken undervejs var ganske stejl, er der dog kun tale om svage procenter på højst 2, og det er derfor en finale alle kan klare, men hvor der kan være en lille fordel for ryttere med særlige evner i stigende spurter. Derudover vil timing i den pæne modvind være vigtig.

 

Efter dagens magtdemonstration af Jumbo vælger jeg at gå med Olav Kooij. Vi har talrige gange set, at han har farten til at blande sig med de bedste, hvad han bekræftede i dag. Hvad der var virkelig imponerende, var den suveræne indsats af Jumbo-toget med Tosh van der Sande og Mike Teunissen, der totalt dominerede finalen. Måske var han ikke nødvendigvis hurtigere end Phil Bauhaus, men styrkeforholdet vae meget lige, og det var således toget, der gjorde forskellen.

 

I morgen betyder toget mindre, men det er stadig en ganske betydelig fordel at få et sublimt lead-out. Formationen med Van der Sande, Teunissen og Kooij har ikke kørt meget sammen, og derfor er der ingen garantier for, at lead-outet vil sidde i skabet, men Teunissen er som bekendt en af verdens bedste lead-out men. Sandsynligheden for, at Jumbo-mandskabet i hvert fald bringer Kooij i en position, hvor han kan spurte om sejren, er stor, og når man kobler det med den åbenlyse fart, hollænderen besidder, kunne det ligne en anden WorldTour-sejr bare 24 timer efter den første i karrieren.

 

Det andet tog, der imponerede i dag, var Bahrains. Jonathan Milan tog en uendeligt lang føring, og herefter viste Heinrich Haussler tårnhøj klasse ved at vinde kampen om nøglesvinget og herefter aflevere Phil Bauhaus i hjulet af Kooij. Herfra beviste tyskeren igen, at hans fart kan matche de allerbedstes, og det lover godt forud for søndagen. Her er finalen betydeligt enklere, og han kommer derfor længere på sin fart. Lægger man dertil, at Milan og Haussler i dag viste, at de er stærke nok til at aflevere ham godt, selvom de næppe kan køre den hjem fra spids, mindskes risikoen for, at han taber for meget i den positionskamp, der ligner hans største svaghed. Vi så i Giroen, at han faktisk kørte sin bedste spurt i en stigende finale, og at han var ganske suveræn i en bakkespurt i dette løb for et år siden. Leverer Haussler på samme måde som i dag, burde chancen for en sejr således være ganske god.

 

Dernæst peger jeg på Arnaud Demare. Det franske supertog, der genfandt fordums styrke i Giroen, fik det ikke til at fungere i dag - måske fordi Ramon Sinkeldam er erstattet af Bram Welten - men positionen inden de sene sving var stadig lovende. Der er ingen tvivl om, at Welten og Jacopo Guarnieri har potentialet til at dominere i denne finale, og dermed burde chancen for et perfekt lead-out til Demare være stor. I Giroen slog han de rene sprintere på ren fart, hvad han normalt ikke har været i stand til, men om den fart er intakt, når alle er friske, er måske tvivlsomt. Demare bør dog stadig være hurtig nok til at gøre det færdigt, hvis hans hold gør det lige så godt, som potentialet tilsiger. Det let stigende opløb passer ham i hvert fald ganske perfekt, og her bliver han ikke let at slå, hvis hans hold leverer bedre end i dag.

 

I dag fik Bora en 3. plads med Jordi Meeus, men det var bestemt ikke planen. Sam Bennett tabte hans hjul i et af de sidste sving, men var det ikke sket, havde ireren formentlig fået et ganske perfekt lead-out af sin belgiske holdkammerat. Toget med Ryan Mullen, Shane Archbold og Meeus er på papiret et af de bedste, og det blev bekræftet i dag. Lægger man dertil, at Meeus utvivlsomt bør være en af de mest kraftfulde lead-out men, taler meget for, at Bennett kan blive sat perfekt op, men så er spørgsmålet, om ireren fortsat har den fornødne fart. Der var opløftende takter i maj, men i Belgium Tour var det igen nedslående at se, hvordan han trods et ideelt lead-out fra Danny van Poppel løb helt tør for ben, som vi desværre har set flere gange i år, og man kan frygte, at hans form efter Tour-skuffelsen ikke er i top. Meeus er så kraftfuld og uerfaren en lead-out man, at man kan have en bekymring for, at han slet og ret kører sin sprinter i sænk, som Van Poppel ofte har gjort det - særligt i en stigende modvindsfinale som denne. Hvis på den anden side, Bennett spurter, som han gjorde i maj, burde han med et perfekt lead-out fortsat have så megen fart, at han kan vinde, også i dette stærke felt. Meget vil afhænge af, hvordan han har trænet efter sin skuffelse for en god måneds tid siden.

 

Forud for dagens etape var jeg bekymret for, hvor stærkt Quick-Steps tog ville være, og den bekymring blev bekræftet. Mark Cavendish lykkedes aldrig med at komme frem, men i lyset af den kringlede finale gik det slet ikke så ringe endda. I morgen er finalen enklere, og her vil det være lettere for Zdenek Stybar og Bert van Lerberghe at guide Mark Cavendish i position. Faktisk er Van Lerberghe så god, at briten under de rette omstændigheder kan blive sat ganske perfekt op, men mest sandsynligt er det, at andre hold igen vil være stærkere. Spørgsmålet er, om briten kan vinde, når han kommer bagfra. Hans fart har virket temmelig mudret i år, men han synes i hvert fald ikke helt at have det overskud, han havde i 2021. Særligt ved hans sejr i Giroen, hvor han kørte en meget lang modvindsspurt, var han dog ganske imponerende, og hvis han spurter på samme vis her, kan han utvivlsomt vinde, nu hvor finalen er enklere. Modvinden hjælper i hvert fald altid den aerodynamiske brite, hvis han altså har kunnet absorbere Tour-skuffelsen og fundet en fornuftig sensommerform.

 

En anden rytter, hvis tog var tvivlsomt, er Kaden Groves . BikeExchange klarede det imidlertid ganske forbilledligt i dag, og faktisk var australieren ærlig nok til at indrømme, at det store problem var, at han ikke selv havde benene. Det er desværre ret bekymrende, når vi taler om en mand, der ofte har været ret formsvag efter en pause, og som spurtede ret svagt i de sidste løb inden det break, han havde under Touren. Til gengæld burde det stigende opløb passe ham, og vi så i Tirreno, Catalonien og særligt Tyrkiet, at han har farten til at slå alle. Usikkerheden om positioneringen mindskes også af dagens præstation og den enkle finale, men efter i dag kan jeg være bekymret for, om vi vil se den fart, vi gjorde, da han var bedst.

 

I dag endte UAE med at spurte med Sebastian Molano, men det er lidt uklart, hvad der var planen. Colombianeren antydede, at ambitionen havde været at satse på Pascal Ackermann, inden han forklarede, at målet i morgen var at vinde med en af de to hurtige folk. Det er således uklart, om der satses tysk eller colombiansk, men dagens spurt og de mange skuffende spurter i år bekræftede vel, at Molano ikke vinder i dette felt, heller ikke med et perfekt lead-out. Logikken tilsiger, at de vil køre for Ackermann, der normalt er den øverste i hierarkiet, og spørgsmålet er så, om tyskeren stadig har farten til at vinde. Han er langt fra fordums styrke, men hans spurt i Koksijde var så lovende, at et solidt lead-out fra Rui Oliveira og ikke mindst Molano meget vel kan være nok. Han er selv sublim i positionskampen, og han elsker denne form for powerspurter. Til gengæld må det stigende opløb betegnes som en ulempe i dette felt, og lægger man dertil, at hans form efter et skadesplaget forår er ukendt, kan man tvivle på, at selv et perfekt lead-out fra Molano vil føre til sejr. Spurter han til gengæld som i Koksijde, er muligheden til stede.

 

Læs også
Ayuso er stadig mærket af kuldechok

 

Jeg vælger at pege på Jordi Meeus som den næste. Som sagt er der ingen tvivl om, at der køres for Bennett, men vi så igen i dag, at det ikke altid går efter planen. Ireren er kendt for at melde om dårlige ben, og derudover har han i år flere gange tabt hjulet på sin lead-out man. Risikoen for, at noget af dette indtræffer i morgen, er mindre, når etapen er let og finalen enkel, men udelukkes kan det ikke. Det stigende opløb er en gave for Meeus, og med den fart, han viste i Dauphiné og særligt ved de belgiske mesterskaber, hvor han var millimeter fra at sejre trods modstand fra Jasper Philipsen og Tim Merlier, tror jeg på, at han også kan vinde i dette felt, hvis han mod forventning får chancen.

 

Helt forventeligt kom Jakub Mareczko ikke frem i dagens tekniske spurt, hvor han endte bag sin lead-out man, Tobias Bayer, men faktisk var det meget, meget bedre end ventet. I morgendagens enklere finale er chancen for, at han sidder rigtigt, stadig ganske beskeden, men den er i hvert fald betydeligt større, end den var det i dag. Det stigende opløb er ikke ideelt, men den Mareczko, der slog Kooij i et ZLM Tour, hvor han lignede hurtigste mand, kan utvivlsomt vinde i dette felt. Det kræver, at han har enormt helt i positionskampen, når hans tog samtidig er meget svagt, men dagens etape indikerer, at det ikke er umuligt.

 

I dag endte Ethan Hayter med at spurte for Ineos, men det er uklart, om det var planen. Briten kan ikke slå de rigtige sprintere i dette felt, og udtagelsen af Elia Viviani giver kun for alvor mening, hvis planen er, at italieneren skal spurte. Logikken siger, at noget gik galt, og derfor må man formode, at det i morgen er Viviani, der er planen. Ineos gjorde det ganske godt i positionskampen i dag, men hvis ikke han får et lead-out fra Hayter, er toget stadig for svagt. Om han får det, er tvivlsomt, når Hayter vel er den største favorit til den samlede sejr, og da Viviani i år har positioneret sig skuffende, vinder han næppe uden hjælp. Med et lead-out fra sin holdkammerat kan man til gengæld ikke helt udelukke en stor sejr til italieneren, for selvom han i år synes at have manglet fart, har han også enkelte gange imponeret ganske meget, blandt andet da han var meget tæt på at slå Kooij i Ungarn.

 

I dag bekræftede Max Kanter¸ at han har været en af sæsonens positive overraskelser. Tidligere var han meget positioneringssvag, men trods den meget svage støtte fra Movistar har han forbedret sine evner i den hektiske kamp enormt. Nu om dage misser han sjældent ud, og farten har også været ganske pæn. I år har han også spurtet bedst i stigende finaler, og da afslutningen denne gang er mere enkel, er chancen for et godt resultat bedre, end det var det i dag. Til gengæld tvivler jeg på, at hans fart rækker hele vejen til at vinde i dette felt.

 

Helt som forventet kom Intermarché og Gerben Thijssen til kort i dagens tekniske finale, men derfor er det en gave, at morgendagens finale er enklere. Toget med Hugo Page, Julius Johansen og Boy van Poppel er langt fra det stærkeste, men de er bestemt heller ikke uden power. Vi ved, at Thijssen har det svært i positionskampen, og at det derfor meget vel kan gå galt, men den fart, han har fundet fra Dunkerque og frem, har været så opløftende, at jeg tror, at han med det rette held i positionskampen kan komme langt, også selvom den stigende finale næppe hjælper ham.

 

En af mine hovedpiner i år har været Sam Welsford. Australieren imponerede stort med sin fart i begyndelsen af året, og efter De Panne og Tyrkiet lignede han en mand, der kunne slå hele verdenseliten, som han gjorde det i sidstnævnte løb. Siden da har han til gengæld været skuffende, og i ZLM Tour var han uden megen fart. Samtidig har han virket meget, meget lidt holdbar, og selv de mindste udfordringer har sat ham af. I morgen er etapen heldigvis meget let, og han bør komme frisk til stregen. Hans form i Vallonien virkede imidlertid ikke overbevisende, og min fornemmelse er, at han spurter mere som i juni end i april. Hans tog med Niklas Märkl, Joris Nieuwenhuis og Nikias Arndt ser til gengæld fornuftigt ud, selvom det ikke gik godt i dag, men der er fortsat usikkerhed om både positionering og fart, særligt i en stigende finale som denne

 

Lidt anderledes er det med Matteo Moschetti. Den engang så hurtige italiener har haft en skuffende fart i år, og et stigende opløb favoriserer ham ikke. Til gengæld er hans tog med Emils Liepins og Edward Theuns meget potent, og italieneren er også selv god i positionskampen. Chancen for et godt resultat er således ganske pæn, men som han har spurtet i år, er det svært at se ham vinde.

 

Cofidis var i dag et af de hold, der blev hårdt ramt af styrtet. Piet Allegaert røg i asfalten, og det er formentlig forklaringen på, at Simone Consonni ikke kom frem. Det er ret usædvanligt, da italieneren normalt er god i positionskampen, og selv hvis Allegaert i morgen er for forslået, har han stadig en sublim lead-out man i Davide Cimolai, der må formodes nok engang at agere hjælper. Man må derfor formode, at Consonni er den garanti for et godt resultat, som han plejer at være, men vi ved også, at det kniber lidt med farten. Han kørte en imponerende stigende spurt i Limburg tidligere i år, men denne afslutning er ikke hård nok til, at han kan slå de rigtige sprintere.

 

Det polske landshold stiller med Stanislaw Aniolkowski. Han lider stort under manglende støtte, men hvis ikke Patryk Stosz har været i udbrud, som han var det i dag, har han en ganske brugbar lead-out man. Han er også selv ganske solid i positionskampen, men vi har også i år set, at hans fart ikke rækker til et absolut topresultat i dette felt.

 

Læs også
Hollænder vinder kongeetape - Tobias Lund mister førertrøjen

 

Heller ikke i dag lykkedes det for Marc Sarreau, hvis nedtur fortsætter, men det gik heldigvis meget bedre end ventet. Han er svag i positionskampen, og derfor var en 12. plads i den kringlede afslutning faktisk ganske flot. Hans tog med Dorian Godon og Andrea Vendrame er også stærkere, end det typisk har været, og i morgen er final ganske enkel. Desværre har vi i år set, at farten ikke længere rækker, slet ikke i dette selskab, men der er lidt håb at hente i den suveræne sejr i Cholet, ganske vist i et svagt felt. Med et solidt tog og en enkel finale bør der være en chance for, at han kan levere et bedre resultat, end vi typisk har set det i de senere år.

 

Endelig er der Jasper de Buyst. Det er ganske atypisk for belgieren at spurte for sig selv, og derfor er det lidt uklart, hvad han egentlig kan levere. Det er helt givet, at han aldrig vinder i dette felt, men jeg er spændt på at se, hvor langt han kan komme, når han er god i positionskampen og har pæn støtte fra Jarrad Drizners og Roger Kluge. Formen må forventes efterhånden at være der, nu hvor hans grimme styrt i Tyrkiet er mere end tre måneder gammelt.

 

Jeg har svært ved at tro på de øvrige hold. Astana vil formentlig prøve med Michele Gazzoli, selvom Davide Martinelli også kan være en mulighed, men de bør ikke have farten til at blande sig i dette felt. Hos EF fortsætter Marijn van den Berg med at skuffe, og han har ikke megen støtte. Hos Uno-X vil man muligvis prøve med Rasmus Tiller, men han mangler trods farten mod de rene sprintere, og det er uklart, hvorfor han i dag kom i mål med et tab på mere end 7 minutter. Israel-PT vil igen prøve med Taj Jones , men han får her sin første chance for at spurte på højeste niveau, og det er svært at tro, at han med det samme vi lkunne blande sig helt fremme. Hos Caja Rural har Iuri Leitao haft det svært gennem hele året, og selvom han i år har gjort det flot, kan Andrea Peron hos Novo Nordisk kun håbe på en yderligere top 10.

 

Feltet.dks vinderbud: Olav Kooij

Øvrige vinderkandidater: Phil Bauhaus, Arnaud Demare

Outsidere: Sam Bennett, Mark Cavendish, Kaden Groves, Pascal Ackermann, Jordi Meeus

Jokers: Jakub Mareczko, Elia Viviani, Max Kanter, Gerben Thijssen, Sam Welsford, Matteo Moschetti, Sebastian Molano, Simone Consonni, Stanislaw Aniolkowski, Marc Sarreau, Jasper de Buyst

 

STREAM CIRCUITO DE GETXO TIL HALV PRIS OG UDEN AFBRYDELSER

Olav Kooij
Phil Bauhaus, Arnaud Demare
Sam Bennett, Mark Cavendish, Kaden Groves, Pascal Ackermann, Jordi Meeus
Jakub Mareczko, Elia Viviani, Max Kanter, Gerben Thijssen, Sam Welsford, Matteo Moschetti, Sebastian Molano, Simone Consonni, Stanislaw Aniolkowski, Marc Sarreau, Jasper de Buyst
Ethan Hayter, Marijn van den Berg, Davide Cimolai, Andrea Vendrame, Mike Teunissen, Edward Theuns, Michele Gazzoli, Andrea Peron, Iuri Leitao, Taj Jones, Davide Martinelli, Rasmus Tiller, Nikias Arndt, Piet Allegaert, Mads Würtz, Tobias Bayer, Patryk Stosz
DEL
INFO
Optakter
Nyheder
Tour de Pologne
Nyheder Profil Resultater
DELTAG I DEBATTEN

Annonce

KOM FORREST I FELTET - FÅ NYHEDERNE FØRST:

Annonce

Annonce

/var/www/vhosts/feltet.dk/httpdocs/octo_data/Feltet/layouts/default_front/data/boxes/box_417.data.json

La Vuelta Femenina(2.WWT) 29/04-05/05

Lotto Famenne Ardenne Cla...(1.1) 28/04

Lotto Famenne Ardenne Cla...(1.1) 28/04

La Vuelta Femenina(2.WWT) 29/04-05/05

Eschborn-Frankfurt(1.UWT) 01/05

Tour du Gévaudan Occitanie(2.NCUPJW) 04/05-05/05

Giro d'Italia(2.UWT) 04/05-26/05

Elfstedenronde Brugge(1.1) 05/05

Annonce

Annonce

Alpecin-Deceuninck

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Arkéa - B&B Hotels

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Astana Qazaqstan

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bahrain Victorious

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bora-Hansgrohe

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Cofidis

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Decathlon AG2R La Mondiale

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

EF Education - EasyPost

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Groupama-FDJ

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

INEOS Grenadiers

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Intermarché - Wanty

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Lidl - Trek

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Movistar Team

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Soudal - Quick Step

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team DSM-Firmenich PostNL

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Jayco AlUla

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Visma | Lease a Bike

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

UAE Team Emirates

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Annonce

Log ind

Husk mig. Glemt kodeord?

Har du ikke en bruger?

Opret bruger

VIL DU HJÆLPE OS MED AT LAVE DANMARKS BEDSTE CYKELMAGASIN?