Tak for dit besøg, det er vi rigtigt glade for!

Vi er dog knap så glade for at se, at du blokerer for annoncer, som gør det muligt for os at tilbyde vores indhold – helt GRATIS. Hvis du tillader annoncer fra Feltet.dk, kan vi blive ved med at servere dig gratis nyheder. Måske værd at overveje en ekstra gang?

På forhånd tak!
Feltet.dk

Fjern min adblock - og støt Feltet.dk
Fortsæt uden at deaktivere
Optakt: 3. etape af Tour of Guangxi

Optakt: 3. etape af Tour of Guangxi

14. oktober 2023 07:14Foto: Photo News/Maxime Van der Wielen

Jonathan Milan brød sin lange sejrstørke med lidt af en magtdemonstration på løbets 2. etape, men hvis han vil gøre sig håb om at vinde for anden dag i træk, skal han grave betydeligt dybere. Lørdag fortsætter løbet nemlig med sin store nyskabelse, når en ny rundstrækning i Nanning byder på en regulær mur, der nok kommer for langt fra mål til at kunne bruges i klassementssammenhæng, men som er en oplagt chancen for løbets lettere sprintere til at komme af med de tungeste drenge.

Artiklen fortsætter efter videoen.

SE TOUR OF GUANGXI UDEN AFBRYDELSER - FOR KUN 129 KR

MODTAG ET AF FELTET.DKS POPULÆRE NYHEDSBREVE

 

Ruten

I de to første år lagde man ud med tre helt flade sprinteretaper, men det ændredes der lidt på i 2019, for selvom der for tredje år i træk var tale om et rundstrækningsløb i byen Nanning, havde man for denne gang ændret rundstrækningen med verdens længste og fladeste opløbsstrækning, så den nu bød på en bakke i finalen - en bakke, der var nok til mere end at halvere feltet inden en reduceret massespurt. Også i år følges samme koncept med en rundstrækningsetape i Nanning, men igen er den nytænkt. Denne gang kører man nemlig over samme højdedrag i den modsatte retning, hvilket betyder, at man skal over en regulær mur, men modsat sidst kommer stigningen til gengæld ca. 20 km fra mål. Det kan give klassementsrytterne en chance for at teste benene inden søndagens kongeetape, men med den lange, flade finale taler meget for, at vi for anden gang skal se en reduceret massespurt i Nanning.

 

Med en distance på beskedne 134,3 km er der igen tale om en gang kort etape, der altså for fjerde gang i træk finder sted på en rundstrækning i byen Nanning. Den nye runde er 27,3 km lang og skal tilbagelægges i alt fem gange, hvoraf de første 2,2 km af første omgang er neutraliseret. Fra start kører man igennem helt fladt terræn mod sydvest ned til en ultrakort rundstrækning, hvor man kører en omgang, inden man kører mod nordvest over en bro. Kort efter foretager man en U-vending, inden man drejer mod nordøst for at køre hen til et højdedrag.

 

Læs også
Sidste etape af Tour of Türkiye neutraliseret

 

Her melder dagens udfordring sig, når man fortsætter mod øst op ad en kategori 2-stigning (1,4 km, 12,0%), der efter 300 m med 9,7% har tre gange 300 m med hhv. 17,2%, 10,3% og 14,5%, inden den flader ud med 5,2% over de sidste 200 m frem mod toppen, hvor der er bjergspurter på 1., 3. og 5. omgang efter hhv. 5,9 km, 60,5 km og 115,1 km.

 

Fra sidste passage resterer fortsat 19,2 km, der indledes med en lidt kringlet nedkørsel, som fører mod øst tilbage til fladlandet, hvor man snor sig mod syd, sydøst og sydvest, inden man kører mod øst over en bro frem til det østligste punkt. Her drejer man mod syd, hvorefter man kører ad lige og flade veje mod syd, sydvest og nordvest langs flodbredden hele vejen frem til mål. Efter stigningen er der kun sving med 13,0 km, 10,7 km og 8,9 km igen, hvorefter vejen kun har nogle ganske bløde kurver. Der er indlagte spurter ved anden og fjerde passage af stregen, dvs. efter hhv. 52,4 km og 107,0 km.

 

Etapen byder på i alt 1568 højdemeter.

 

Nanning var også i 2019 målby for 3. etape, hvor der som sagt var en lettere stigning på rundstrækningen, men tættere på mål, og her spurtede Pascal Ackermann sig til sejr i et felt på ca. 50 mand, da han nærmest slog Alexandr Riabushenko og Matteo Trentin. Forinden kørte man i 2018 på en helt flad rundstrækning. I 2018 sejrede Fabio Jakobsen sejrede i en massespurt foran Pascal Ackermann og Max Walscheid. I 2017 var Nanning målby for både 2. og 3. etape. Først slog Fernando Gaviria til i en massespurt, hvor han satte Max Walscheid og Wouter Wippert til vægs, og dagen efter var han igen hurtigst, da han slog Max Walscheid og Magnus Cort på stregen på præcis den rute, der også brugtes i 2018.

 

 

 

 

 

 

Læs også
Endnu en dansk junior-sejr i udlandet

 

SE TOUR OF GUANGXI UDEN AFBRYDELSER - FOR KUN 129 KR

MODTAG ET AF FELTET.DKS POPULÆRE NYHEDSBREVE

 

 

Vejret

Det varme vejr fortsætter, men efter nogle solrige dage bliver det mere skyet. Fra start vil der kun være få skyer, men etapens anden halvdel vil kun byde på lidt sol. Temperaturen vil være 26-27 grader, og der vil være en let vind (12-13 km/t) fra først nordnordøst og siden nord. Det giver generelt sidemodvind frem sil stigningen, hvor der vil være først sidevind og siden sidemodvind. Der vil også være sidemodvind på nedkørslen og derefter generelt med- og sidemedvind. Over de sidste 7 km får man generelt sidemodvind, men med 1800 m igen får man sidevind og over de sidste 800 m sidemedvind.

 

Favoritterne

Det tidligere Tour of Beijing blev kritiseret for at være for let til at være et WorldTour-løb, og den fælde har Tour of Guangxi også været i fare for at falde i. De første to etaper var i hvert fald et godt billede på den slags meget lette cykelløb, man ofte ser i Kina, men nu sker der noget. Lørdagens etape er arrangørernes nyeste forsøg på at skabe variation og undgå, at det bare bliver én ren sprinterfest.

 

Allerede i seneste udgave i 2019 forsøgte man at spice det, der i 2017 og 2018 bare var endnu en helt flad etape, op med inklusionen af det lille højdedrag i Nanning. Nu prøver man denne gang at bruge samme højdedrag på en anden facon ved at sende rytterne op ad det fra den modsatte side.

 

Det skaber en helt anden form for stigning. For tre år siden var den ikke rasende svært og i hvert fald ikke vanskelig nok til at blive brugt i klassementet. Fra denne side taler vi om en regulær mur, der så rigeligt ville kunne bruges til klassementskamp og utvivlsomt bliver ganske spektakulær at se.

 

Desværre er prisen jo, at stigningen nu kommer næsten 20 km fra mål. Nok er den så stejl, at bedste mand formentlig kan køre alene, men den kommer så tidligt, at den næppe kan skabe varige forskelle mellem de bedste. Man kan aldrig helt afvise muligheden for, at en lille gruppe af klassementsryttere kan køre væk og med godt samarbejde måske holde stand hele vejen, men det må regnes som usandsynligt.

 

Faktisk kan jeg godt frygte, at de bedste end ikke tester benene. Det er ellers en god chance for at få en fornemmelse af form og styrkeforhold, men med udsigt til lille gevinst og søndagens kongeetape er der nok en vis sandsynlighed for, at de store navne holder sig i ro. Hvis de forsøger sig, handler det nok mere om at få en fornemmelse af, hvor benene står efter den lange rejse til Kina.

 

Snarere skal vi nok stille os spørsgmålet, hvilke sprintere der kan overleve. Stigningen er svært nok til, at man med fem passager kan skabe pæn udskilning. For fire år siden bestod feltet af kun ca. 50 mand, og selvom der denne gang er længere tid til en regruppering, burde chancen for et endnu mindre felt være til stede denne gang.

 

Læs også
Efter dansk sejrsstime: Vi tog store skridt og kan være stolte

 

Alt vil her afhænge af, hvordan der bliver kørt. Hvis ingen lægger pres på, vil vi med 20 flade kilometer til sidst kunne få et felt også med meget tunge sprintere. Skal vi have et mere varieret cykelløb, skal der altså være hold med en interesse i at gøre det hårdt.

 

Dem savner jeg til gengæld mange af. De fleste hold er kommet med en sprinter, og de fleste af dem er også ganske tunge. De fleste har derfor en interesse i, at etapen bliver så let som mulig, og derfor kan vi faktisk ende med et større felt end for tre år siden.

 

Jeg tror, at nøgleholdet er EF. Dette er Marijn van den Bergs største chance for at vinde en etape, og EF har tillige et fremragende hold til at lægge et pres. Min frygt kan være, at Hugh Carthy, Esteban Chaves og Rigoberto Uran alle vil køre klassement og derfor sparer sig til kongeetapen, men mon ikke i hvert fald den ene kan bruges til at lægge et pres? Min andne frygt er, at Van den Berg er så mærket af de helbredsproblemer, der kostede ham EM, at han slet ikke er frisk på at have et hårdt løb, men siden han er rejst hele vejen til Kina, må det tjene et formål.

 

Det andet nøglehold er Lotto. Den rytter, der har allermest glæde af et hårdt løb er Arnaud De Lie, og det må være indlysende, at de skal gøre det så hårdt som muligt. Problemet er, at truppen ikke er skabt til det, og lægger de et pres, kan de mangle de folk, der skal til for at skabe en regruppering. Forsøget skal næsten gøres, men er de ikke stærke nok, vil tungere folk kunne komme tilbage. Skal vi have stor udskilning, ligger bolden derfor nok hos EF. Et tredje hold er naturligvis Ineos med Ethan Hayter, men når Elia Viviani spurter så godt i øjeblikket, vil jeg forvente, at de forholder sig passive.

 

Et udbrud har næppe mange chancer. Den tidlige passage af stigningen kunne ellers skabe en stærkere gruppe, men med det meget flade terræn tror jeg, at feltet uden alt for mange sværdslag får etableret en gruppe, der kan kontrolleres. Bahrain vil helt sikkert gøre deres bedste for at forsvare trøjen, og jeg vil også tro, at de får hjælp fra Lotto og Jumbo. Det bør være nok til at sikre, at vi får samling.

 

Herefter må vi se, hvor meget pres der lægges. Det kan formentlig ske ved de sidste to passager, og ved sidste passage er det også muligt, at vi vil se angreb fra klassementsrytterne. Gør vi det, vil jeg dog som nævnt forvente en regruppering, og herefter kan det blive et forfølgelsesløb mellem de tungere sprintere og et felt med de lettere folk.

 

Med de lange, lige veje er det svært at tro, at det ikke ender i en reduceret massespurt, og det er graden af udskilning, der er spændende. Der er som sagt en risiko for, at vi ikke får megen drama og bare endnu et stort felt, men jeg tror meget på, at EF og Lotto kan gøre det hårdere. Måske vil vi så få en vis regruppering efter stigningen, men som minimum vil de tunge folk så være blevet trættet.

 

Selve spurten er meget enkel. De sidste regulære sving kommer med mere end 8 km til mål, og derefter har vi kun bløde kurver på en stor, bred boulevard. Som vi har set de seneste dage, betyder de brede veje, at disse spurter godt kan blive meget kaotiske, men som udgangspunkt er det en spurt, der vil blive afgjort på fart, særligt hvis feltet er lidt mindre.

 

Jeg vælger at gå med Arnaud De Lie. Gårsdagens spurt har ganske vist bekræftet, at han mangler lidt fart til disse store boulevardspurter, og i dag så han meget passiv ud på Rüdiger Seligs hjul midt inde i feltet, men i morgen vil etapen være hårdere og feltet mindre. Hans spurter både i går og i Renewi viste trods alt, at han er en af feltets hurtigste, og med den gode form, han har vist i optakten, vil han have glæde af et hårdt løb - også selvom formen skulle være aftaget en smule. Som altid er hans positionering en stor trussel, og den kan blive endnu større denne gang, hvor hele hans tog formentlig ryger af på stigningen. Det gør ham som altid til et usikkert kort, men på denne boulevard tror jeg på, at han kan sidde så godt, at han med sin fart kan tage karrierens anden WorldTour-sejr.

 

Læs også
Tour de Romandie-analyse: Overraskelsernes schweiziske holdeplads

 

Egentlig burde Olav Kooij vel være favorit. Han har ikke De Lies holdbarhed, men med 20 flade kilometer til sidst ville det være svært at være kommet permanent af med en formstærk Kooij. Problemet er, at han virker træt. Vi så det allerede i Münster og Elfsteden Race, og hans spurter de seneste dage har været så langt under vanlig standard, at han synes alt andet end flyvende. Vi har før set, at en formsvag Kooij kan være let at sætte, og hvis han overlever, kan han sagtens blive slået på friskhed. I går så han i hvert fald ikke ud til at være væsentligt hurtigere end De Lie, hvad han jo ellers plejer at være. Jeg føler mig i hvert fald ikke overbevist om, at han overlever, og heller ikke om, at han i givet fald kan slå De Lie. Heldigvis er der en god chance for, at hans tog med Tim van Dijke og Mick van Dijke kan overleve, og det vil i et lille felt være en glimrende støtte. Så må han bevise, at han er mere formstærk, end jeg fornemmer. Falder han fra, kunne man lade Mick og måske i højere grad den mere formstærke Tim van DIjke blive i feltet, men jeg vil tro, at de alle holder sig til Kooij.

 

Det kan også sagtens blive Jonathan Milan igen, men hans holdbarhed er stærkt varierende. Vi så sidste år, at han klatrede fabelagtigt i Kroatien, men vi i år har det været helt anderledes. Senest var han endog meget tung i både Renewi og Hamburg, og med de ben kommer han slet ikke over denne mur. Han har til gengæld fundet noget fart, han slet ikke syntes at have i Renewi, og det kunne indikere, at han har fundet noget form og holdbarhed, vi ikke har set i lang tid. Med de spurter, han har kørt, ligner han feltets hurtigste mand, og selvom han denne gang formentlig vil være uden sit tog, er finalen heldigvis enkel. Jeg tror således, at han vinder igen, hvis han kommer med over. Han har bare klatret så skidt, at jeg vil forvente, at han bliver sat undervejs. Holdets anden sprinter, Dusan Rajovic, er næppe mere holdbar end sin kaptajn.

 

Jeg kan ikke helt finde ud af, hvad jeg skal mene om Elia Viviani. I dag tabte han hjulet på Jhonatan Narvaez, der således endte med at køre sin egen spurt, men med sine spurter på 1. etape samt i Kroatien, Bretagne og Hamburg ligner han igen en af de allerhurtigste. Toget med særligt Narvaez som sidste mand har tillige været fremragende, men kan han overleve denne stigning? Hans holdbarhed er slet ikke som i gamle dage, og hvis han klatrer som i Kroatien, kommer han næppe med hjem. Hvis til gengæld han har de chokerende gode ben, han havde i Bretagne, vil han bestemt have en god chance for at tage sin anden sejr. Som alternativ har holdet Ethan Hayter, der i givet fald meget vel kan få det allerbedste lead-out af Narvaez. Som udgangspunkt vil han få svært ved at vinde her, da han under alle omstændigheder vil skulle slå De Lie, men det kan han måske gøre via Narvaez og positionering. I hvert fald var jeg ret imponeret over den fart, han viste i Kroatien.

 

Som sagt tror jeg, at EF vil spille en nøglerolle, og manden, der skal gøre det færdigt, er Marijn van den Berg. I Polen og Vueltaaen beviste han, hvor holdbar han er blevet, og han skal derfor bruge det hårdest mulige løb. De seneste dage har nemlig bekræftet, at der er mange, der er hurtigere end ham, men i et selektivt løb har han en chance, Problemet er, at han skal slå De Lie, der utvivlsomt er hurtigere i en flad spurt som denne, men den udfordring kan klares på den positionskamp, der ikke har fungeret de seneste dage, men som han ellers i dag mestrer bedre end de fleste. En usikkerhed kommer dog som nævnt af de problemer, han har haft i optakten, og som kan skabe tvivl om hans form.

 

Jeg har været begejstret for at se Sam Bennett i dette løb. Efter hans kørsel i England var mine forventninger små, men både i dag og i går lignede han en mand, der har farten til at vinde. Han har betalt prisen for et svagt tog, og i dag valgte han desværre det forkerte hjul, men sejren synes inden for rækkevidde. Nu er spørgsmålet, om han er holdbar. Det var han jo i gamle dage, men det har han slet ikke været på det seneste. Derfor tror jeg også, at han falder fra, men skal vi læse hans gode spurter som stigende form, vil det være en stor chance. I et mindre felt betaler han nemlig ikke samme høje pris for det svage hold.

 

Det er også den vel nok bedste chance for Tobias Lund. Danskeren må normalt regnes som en af de mere holdbare sprintere, men i Kroatien så vi, at han havde det måske også lidt overraskende svært i bjergene. Denne eksplosive stigning burde dog passe ham langt bedre, som vi fik bekræftet på 3. etape i det kroatiske løb, og her vil jeg give ham en god chance for at ende i et felt uden mange af de hurtigere. Hans spurter i år har samtidig indikeret, at han bestemt burde have en chance mod navne som Hayter og Van den Berg, men de seneste løb har desværre vist, at han har det svært i positionskampen. Her vil han dog være hjulpet af et mindre felt, særligt hvis han får Niklas Märkl eller Patrick Bevin med over. Netop Bevin kan selv lave et resultat her. Falder Lund fra, burde newzealænderen overleve, men om han har formen til det efter så lang en pause, er usikkert. Han har dog efterhånden kørt så mange løb, at det ikke er umulig. Spørgsmålet er så, hvor meget af sin tidligere fart han stadig har.

 

Kan Max Kanter overleve? Sidste år fandt han en ganske imponerende holdbarhed, men den har vi slet ikke set i år. Klatrer han som i England, kan han få det svært. men som udgangspunkt vil jeg tilskrive ham en god chance for at havne i et felt uden mange af de hurtigste. Samtidig har han både i England og i dette løb genfundet sin gode positioneringsevne, og i dag viste han endda lidt af den fart, vi savnede i går. Overlever han, og spurter han samtidig, som han gjorde i dag, virker det ikke på månen at tro, at han kan vinde.

 

Jeg har flere gange skrevet, at Sebastian Molano virker træt. Når han er det, er han typisk meget tung, og jeg tror derfor, at han får det svært. En god Molano er dog ganske holdbar, og samtidig er det som sagt slet ikke sikkert, at etapen køres hårdt. SIdder han med hjem, har han farten til at vinde, for efter en skuffende spurt i går, lignede han heldigvis sig selv igen - og i et mindre felt vil det være lettere at sidde rigtigt, selvom han kun har Ivo Oliveira som støtte. Falder han fra, er selvsamme Oliveira top 10-kandidat, men næppe mere end det.

 

Hos Alpecin synes det givet, at Jakub Mareczko ikke kommer med over, og det gør Jensen Plowright næppe heller. Det bliver også en svær opgave for Lionel Taminaiux, der bestemt ikke er den mest holdbare, men i et lettere løb har han en chance. Både i dag og i går lignede han en mand, der fik lov at køre sin egen spurt, og han viste endda en imponerende fart, selvom hani dag blev blokeret af Mareczko. Jeg tror faktisk, at hans fart fører meget langt, og får han tillige Edward Planckaert og Dries De Bondt med over, kan han måske endda have det næstbedste tog efter Ineos'. Falder de alle tre fra, vil Planckaert eller De Bondt kunne spurte, men selvom de er top 10-kandidater, kan de næppe vinde.

 

Læs også
Ineos-profil reagerer på samlet sejr og ser frem mod Tour de France

 

Trek har Jon Aberasturi, der normalt skal regnes som en af de mere holdbare sprintere. Desværre så vi i Kroatien, at han manglede en del efter sin lange skadespause, og derfor er det tvivlsomt, om han overlever. Skulle han alligevel have fundet formen hurtigere end ventet, vil han have en meget bedre chance i et mindre felt, hvor han vil have Filippo Baroncini som støtte. Farten så i går ud til at føre meget langt. Falder han fra, kan Baroncini gå efter en top 10, men det er ikke meget, han har spurtet på det sidste.

 

Dagens etape bekræftede, at Tudor har et fabelagtigt tog, men atter så vi, at Arvide Kleijn slet ikke havde den fart, han så ud til at have tidligere i år. I morgen taler alt desværre for, at han falder fra, og det vil undre mig meget, hvis han sidder med hjem. Hvis det til gengæld lykkes, må han regnes som vinderkandidat, når toget er så stærkt, for det var trods alt tæt på at give ham sejren i dag. Holdets plan B og C er nok Maikel Zijlaard og Sebastian Changizi, der har den bedste chance, men de klarer den næppe heller. Mest sandsynligt er det, at de skal gå efter en top 10 med Rick Pluimers.

 

I dag fik vi for første gang siden den lange skadespause set Amaury Capiot spurte, men mens han atter viste sine gode evner i positionskampen, skuffede han fælt i spurten. Der var slet ikke den fornødne fart, men normalt skal han heldigvis regnes som en holdbar sprinter. Om han er kommet langt nok til at klare denne bakke, er usikkert, men løbene i Binche og Famenne viste i hvert fald, at han ikke er helt fra snøvsen. Problemet er bare, at han skal spurte bedre end i dag, hvis han vil vinde. Holdets hurtigste er David Dekker, men han har været helt uden holdbarhed i lang tid, mens plan C, Louis Barré, ikke har farten, hvis han blander sig.

 

Hos Intermarché overraskede Laurenz Rex mig med sin gode spurt i går, mens det desværre gik helt galt i dag. Morgendagens etape kunne passe ham bedre, for selvom han sagtens kan falde fra, vil han være mere holdbar end mange af rivalerne. Det vil stadig være en overraskelse, hvis han vinder, men da en god del af hans tog måske kan overleve, kan det blive til et pænt resultat. Falder han fra, vil jeg forvente, at Adrien Petit gør det samme, men i det tilfælde er det muligt, at Sven Erik Bystrøm eller Rune Herregodts måske vil forsøge at lave en top 10.

 

Jeg tror ikke meget på de øvrige hold. Stigningen bør være for svær for Max Walscheid, og selvom jeg er spændt på at se, hvad Axel Mariault kan levere med et lead-out fra Benjamin Thomas, kommer han næppe alt for langt.Det var også imponerende at se, Binyan Ma køre i top 10 i dag, men han får svært ved at klare stigningen. Hos Israel-PT overlever Itamar Einhorn eller Taj Jones næppe, og Jens Reynders eller Omer Goldstein kommer ikke alt for langt. Hos Jayco komme Blake Quick næppe med over, og det gør den Amund Grøndahl Jansen, vi kender i dag, næppe heller.

 

Feltet.dks vinderbud: Arnaud De Lie

Øvrige vinderkandidater: Olav Kooij, Jonathan Milan

Outsidere: Elia Viviani, Ethan Hayter, Marijn van den Berg, Sam Bennett, Tobias Lund

Jokers: Max Kanter, Sebastian Molano, Lionel Taminiaux, Jon Aberasturi, Patrick Bevin, Arvid de Kleijn, Amaury Capiot, Laurenz Rex, Jhonatan Narvaez, David Dekker, Ivo Oliveira, Rick Pluimers, Axel Mariault

 

SE TOUR OF GUANGXI UDEN AFBRYDELSER - FOR KUN 129 KR

MODTAG ET AF FELTET.DKS POPULÆRE NYHEDSBREVE

Arnaud De Lie
Olav Kooij, Jonathan Milan
Elia Viviani, Ethan Hayter, Marijn van den Berg, Sam Bennett, Tobias Lund
Max Kanter, Sebastian Molano, Lionel Taminiaux, Jon Aberasturi, Patrick Bevin, Arvid de Kleijn, Amaury Capiot, Laurenz Rex, Jhonatan Narvaez, David Dekker, Ivo Oliveira, Rick Pluimers, Axel Mariault
Max Walscheid, Jakub Mareczko, Itamar Einhorn, Edward Planckaert, Dries De Bondt, Blake Quick, Taj Jones, Tim van Dijke, Jensen Plowright, Maikel Zijlard, Sebastian Changizi, Dusan Rajovic, Filippo Baroncini, Benjamin Thomas, Binyan Ma, Sven Erik Bystrøm, Rune Herregodts, Adrien Petit, Mick van Dijke, Amund Grøndahl Jansen, Jens Reynders, Omer Golstein, Louis Barré, Niklas Märkl
DEL
INFO
Optakter
Nyheder
Tour of Guangxi
Nyheder Profil Resultater
DELTAG I DEBATTEN

Annonce

KOM FORREST I FELTET - FÅ NYHEDERNE FØRST:

Annonce

Annonce

/var/www/vhosts/feltet.dk/httpdocs/octo_data/Feltet/layouts/default_front/data/boxes/box_417.data.json

Eschborn-Frankfurt(1.UWT) 01/05

Eschborn-Frankfurt(1.UWT) 01/05

Tour du Gévaudan Occitanie(2.NCUPJW) 04/05-05/05

Giro d'Italia(2.UWT) 04/05-26/05

Elfstedenronde Brugge(1.1) 05/05

Circuit de Wallonie(1.1) 09/05

Annonce

Annonce

Alpecin-Deceuninck

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Arkéa - B&B Hotels

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Astana Qazaqstan

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bahrain Victorious

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bora-Hansgrohe

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Cofidis

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Decathlon AG2R La Mondiale

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

EF Education - EasyPost

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Groupama-FDJ

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

INEOS Grenadiers

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Intermarché - Wanty

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Lidl - Trek

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Movistar Team

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Soudal - Quick Step

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team DSM-Firmenich PostNL

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Jayco AlUla

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Visma | Lease a Bike

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

UAE Team Emirates

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Annonce

Log ind

Husk mig. Glemt kodeord?

Har du ikke en bruger?

Opret bruger

VIL DU HJÆLPE OS MED AT LAVE DANMARKS BEDSTE CYKELMAGASIN?