Tak for dit besøg, det er vi rigtigt glade for!

Vi er dog knap så glade for at se, at du blokerer for annoncer, som gør det muligt for os at tilbyde vores indhold – helt GRATIS. Hvis du tillader annoncer fra Feltet.dk, kan vi blive ved med at servere dig gratis nyheder. Måske værd at overveje en ekstra gang?

På forhånd tak!
Feltet.dk

Fjern min adblock - og støt Feltet.dk
Fortsæt uden at deaktivere
Optakt: 4. etape af Renewi Tour

Optakt: 4. etape af Renewi Tour

26. august 2023 15:16Foto: A.S.O. / Pauline Ballet

Den kloge narrede de mindre kloge, da Mike Teunissen tog en af karrierens største sejr på kongeetapen, men den største vinder var Tim Wellens, der trods en fladt hjul udrettede mirakler og tog et meget stort skridt mod den samlede sejr. Han bør i hvert fald ikke komme i problemer lørdag, hvor løbet fortsætter med en af de helt flade etaper, løbet er kendt for, og hvor alt taler for, at de mange sprintere skal til fadet.

Artiklen fortsætter efter videoen.

SE RENEWI TOUR OG VUELTA A ESPANA UDEN AFBRYDELSER - FOR KUN 129 KR

DELTAG I VUELTA-MANAGERSPILLET

 

Ruten

Efter den store Flandern-etape er det tilbage til fladlandet og en ny mulighed for sprinterne, der i denne forkortede udgave har færre muligheder end vanligt. Derfor handler det om at gribe dem, der er, og denne 4. etape er i hvert fald en fremragende chance. Her forbliver man nemlig på belgisk jord, men nu i den helt flade del af Flandern, hvor der ikke er skyggen af terræn at komme efter. Man kan altid håbe på en sommerstorm og et sidevindsdrama, men den slags sker så sjældent i dette løb, at alt taler for løbets anden massespurt.

 

I alt skal der tilbagelægges 179,4 mellem Beringen og Peer, der ligger ganske tæt på hinanden i det flamske fladland tæt på grænsen til Holland, og derfor består en stor del af etapen af omgange på rundstrækninger omkring de to byer. Som altid lægges der ud med at køre en omgang på en rundstrækning omkring startbyen, denne gang i det helt flade terræn mod sydvest. Her kører man først mod sydvest og vest ud til det vestligste punkt, inden det går mod sydøst og øst frem til en lige og flad vej, der leder mod nord tilbage til Beringen, hvor rundstrækningen afsluttes med den første Checkpoint-spurt efter 18,5 km.

 

Læs også
Sidste etape af Tour of Türkiye neutraliseret

 

Nu forlader man rundstrækningen for at slå en lille sløjfe, hvor man først kører mod sydøst, så nordøst og slutteligt nordvest og vest, inden man rammer et langt, enkelt og fladt stykke, der fører mod nord. I Lommel drejer man efter 42,4 km mod øst, inden man efter 49,0 km kører mod syd og efter 52,7 km mod nordøst. I etapens nordligste punkt drejer man efter 64,6 km mod sydøst, hvorefter det går ned til Bocholt, hvor man efter 65,2 km sætter kursen mod sydøst. I Grote Brogel drejer man efter 79,2 km nu mod syd, inden man slutteligt kører mod nord frem til den afsluttende rundstrækning, der rammes efter 84,8 km. Nu kører man lidt mere end en halv omgang, inden stregen krydses for første gang efter 106,6 km.

 

Etapen afsluttes nu med fire fulde omgange på den 18,2 km lange runde. Fra start kører man kortvarigt mod øst, inden det går ad en lang lige vej mod syd. Med 12,0 km drejer man mod sydvest, inden man i det sydligste punkt med 9,0 km igen sætter kursen mod nord. Her venter en meget teknisk fase med et hav af sving, hvoraf det sidste kommer med 5,2 km igen. Nu leder en lige vej frem til et sving med 2,2 km igen, hvorefter der er et sidste højresving med 800 m igen, idet den sidste kilometer stiger let med 0,3% i snit. Den sidste Checkpoint-spurt kommer på første omgang efter 109,6 km, mens Den Grønne Kilometer kommer på sidste omgang med spurter med hhv. 14,7 km, 14,2 km og 13,7 km igen.

 

Etapen byder på i alt 348 højdemeter.

 

Peer kan kun ikke tidligere i dette årtusinde været målby for et stort cykelløb.

 

 

 

 

 

SE RENEWI TOUR OG VUELTA A ESPANA UDEN AFBRYDELSER - FOR KUN 129 KR

DELTAG I VUELTA-MANAGERSPILLET

 

Læs også
Endnu en dansk junior-sejr i udlandet

 

Vejret

Efter et par dage med skyet og ustabilt vejr vender solen tilbage. Lørdagen vil kun byde på få skyer og en temperatur på 20-21 grader, og bygerisikoen er kun 10% gennem det meste af dagen og 25% i finalen. Det vil være en smule blæsende med en jævn vind, der vil aftage fra en styrke på 19 til 16 km/t. Den vil komme fra sydvest, hvilket primært giver med- og sidemedvind på stykket mellem de to rundstrækninger, idet man dog får mod- og sidemodvind på de sidste del. På rundstrækningen vil der være sidemodvind på første halvdel og derefter med- og sidemedvind på anden del. Med 5,2 km igen får man direkte medvind, og derefter vil der være sidemedvind over de sidste 2,2 km.

 

Favoritterne

Efter dagens højintense drama kan løbet meget vel være afgjort. Det har hele tiden været sandsynligt med denne historisk lette rute, og med det solide forspring, den i dag så imponerende Tim Wellens har sikret sig, synes kun uheld at kunne forhindre ham i at vinde samlet - ikke mindst når hans hold er så stærkt, at det har tre mand i den samlede top 9. Til gengæld kan der sagtens komme en kamp om de sidste podiepladser, for det virker bestemt ikke utænkeligt, at Jasper Stuyven har kig på den samlede 2. plads.

 

Han får en første chance for at gribe ud efter den lørdag, hvor de første bonussekunder er på spil. I denne forkortede og specielle udgave af løbet har det, der plejer at være en sprinterfest, bestemt ikke været nogen dans på roser for de hurtige folk, men nu kommer de til fadet. Dette er en af de helt flade etaper, dette løb er så kendt for, og som er årsagen til, at løbet altid tiltrækker en veritabel perlerække af topsprintere.

 

Helt så enkelt er det dog ikke. Siden 2018, hvor et hav af udbrud holdt hjem, er sprinterne blevet snydt overraskende mange gange. Det skyldes nogle ofte meget tekniske rundstrækninger, og denne helt nye rundstrækning har også en ganske teknisk passage. Historien fortæller os, at vi derfor aldrig kan vide os helt sikre, men når nu sprinterne har haft så lidt at komme efter, vil det være en stor overraskelse, hvis ikke vi får en massespurt.

 

Med de nu lidt større forskelle vil jeg tro, at der bliver lidt kamp om at ramme udbruddet, men Soudal, Alpecin, Jumbo og Jayco skal nok sørge for, at det ikke bliver et farligt udbrud. Som på 1. etape vil jeg antage, at de kører med meget lille risiko, og udbruddet vil næppe få mere end 3 minutter. Med fire hold til at tage ansvar og med Lotto klar til at hjælpe til, hvis det bliver nødvendigt, bør det blive samlet.

 

Vinden vil ikke være helt fraværende, og specielt først på dagen er den på grænsen til at være farlig. Retningen synes dog aldrig helt rigtig, og mod slutningen vil den næppe være stærk nok til at skabe splittelse. Den vil dog være stærk nok til at gøre det enormt nervøst, og det vil heller ikke undre mig, hvis der er et hold, der prøver på at skabe splittelse på rundstrækningen, når de ramme sidemedvinden efter modvindsdelen.

 

Det spændende er Den Grønne Kilometer. Jeg kunne sagtens forestille mig, at Trek gik efter at skabe samling, så Stuyven kan få det ene sekund, der kan sende ham op på 2. pladsen. Det kan tvinge Soudal til at spurte med Tim Merlier, men den risiko tror jeg dog ikke, de løber. Lampaert - og i øvrigt også Florian Vermeersch, der sikkert drømmer om at tage en podieplads - er selv hurtig, og med et godt lead-out kan han slå Stuyven, der har spurtet skuffende de seneste år. Det kan dog koste nogle kræfter for Lotto og Soudal, hvis de skal til at blande sig i disse spurter så tæt på finalen. Wellens vil sikkert også blande sig, men han er på sikker afstand.

 

I sidste ende bør det ende i en spurt. Den er relativt enkel med en lige vej efter svinget med 2,2 km igen, men det sidste sving kommer trods alt blot 800 m fra mål. Det er altså en spurt, hvor positionering spiller en betydelig rolle, og vejen er igen relativt smal. Med medvind kan man redde en del, hvis man ikke sidder alt for langt tilbage og ikke lukkes inde, men den risiko er desværre stor.

 

Det er ret umuligt ikke at pege på Jasper Philipsen igen. Belgieren satte en fed streg under både sin fart og positioneringsevne i onsdags, og det bliver kun endnu mere imponerende af, at han kørte spurten på en siver. I forhold til denne spurt er det særligt vigtigt, at han igen dokumenterede sin eminente positionering, og selvom han denne gang ikke er til start med sit allerbedste tog, viste Jonas Rickaert igen sin høje klasse. Da holdt er ude af klassementet, kan Søren Kragh også spille en endnu større rolle, og der er næsten altid garanti for, at Philipsen sidder rigtigt. I onsdags så det ikke helt givet ud, at han vil vinde på sin fart, men når man betænker, at han altid sidder godt og spurtede på en halvflad cykel, må han være manden, der skal slås.

 

Læs også
Trek trækker sig fra sponsorat

 

Jeg prøver at pege på Olav Kooij som nr. 2. Onsdagens spurt sendte blandede signaler. På den ene side var det i forhold til fart en af de bedste spurter, jeg har set ham køre, men til gengæld er det nu anden gang på kort tid, at hans normalt så eminente positionering kiksede. Det handlede dog meget om, at han blev fanget bag styrtet med ca. 2 km igen, og derfor genfandt han aldrig fronten. Hans tog med Jos van Emden, Tosh van der Sande og Mick van Dijke har potentiale til mere, og selvom han synes at være blevet mere svingende i sin positionering, er der en god chance for, at han sidder rigtigt. Det er vigtigt med det halvsene sving, og kan han spurte med samme imponerende fart som i onsdags, virker det ikke på månen at tro, at han også kan slå Philipsen.

 

Endnu hurtigere var dog Tim Merlier, der bekræftede, at han fortsat stadig har en lille fartmæssig overhånd i forhold til Kooij. Om han har det i forhold til Philipsen på en cykel uden defekt ved vi ikke, for de har aldrig rigtigt spurtet mod hinanden, men det er bestemt ikke umuligt. Et sent sving er aldrig godt for Merlier, men i dette løb burde han jo stå uhyre stærkt med et tog, der i kraft af Kasper Asgreen, Yves Lampaert, Florian Senechal og Bert Van Lerberghe burde være i særklasse. De har bare haft for vane at skuffe, og det gjode de igen i onsdags, hvor de var helt fraværende. Selv hvis det spiller, ved vi, at Merlier har for vane at tabe sit hold, og derudover risikerer holdet at skulle bruge en masse kræfter på Den Grønne Kilometer. Det ændrer dog ikke på, at Merlier har farten, og at toget på papiret er eminent. Finalen er ikke alt for kompliceret, men den relativt smalle vej er ikke ideel, hvis han igen sidder for langt tilbage. Er der en åbning, bliver han dog svær at holde tilbage.

 

Onsdagens spurt var ikke god for Dylan Groenewegen. Han klarede positioneringen ganske godt, men det var endnu et bevis på, at han altså ikke har den fart, han havde, da han var bedst. Nogen ringe spurt kørte han dog ikke, og hvis positionskampen flasker sig, kan han bestemt vinde - særligt fordi han stadig synes meget svingende i forhold til fart. Usikkerheden kommer naturligvis altid som følge af positioneringen, og her er hans tog med Zdenek Stybar, Blake Quick, Elmar Reinders og Campbell Stewart måske nok hæderligt, men også uden megen rutine i at køre sammen. Heldigvis er han virkelig blevet meget bedre på det punkt, og chancen for, at han sidder godt, er bedre, end den plejer at være. Så skal han bare genfinde de procent på farten, han synes at have mistet.

 

Onsdagens spurt var lidt af en øjenåbner for mig. Jeg troede, at Arnaud De Lie var mere konkurrencedygtig på fart, men han var slet ikke tæt på at vinde, selvom han for en sjælden gangs skyld sad helt perfekt. Sidstnævnte var meget opløftende, og det var særligt vigtigt at se Jasper De Buyst køre så fornemt et lead-out. Det øger sandsynligheden for, at den positioneringssvage belgier vil sidde godt, selvom også de risikerer at bruge en masse kræfter på Den Grønne Kilometer, hvor togets tredjemand, Florian Vermeersch, skal være aktiv. Sidder han rigtigt i en finale med et sent sving og en smal vej, kan han utvivlsomt stadig vinde, selvom onsdagens spurt viste, at han er lidt afhængig af, at det flasker sig i positionskampen.,

 

Jeg kunne pokkers godt tænke mig, at Jonathan Milan sad rigtigt. Den fart, han viste i Giroen, så ud til at kunne føre ham meget langt i dette stærke felt, men vi har stadig til gode at få det testet. Han er bekymrende i positionskampen, men hans tog med Dusan Rajovic, Fred Wright og ikke mindst Andrea Pasqualon er altså stærkt - særligt nu hvor Matej Mohoric har skuffet og derfor bør indgå med et større bidrag. Italieneren er ganske vist ikke formmæssigt på toppen, men denne lette etape kan hans sagtens klare. Lad os håbe, at Bahrain-toget gør det muligt for os endelig at se, hvor langt farten rækker.

 

Vi ved også, at Sam Welsford er meget konkurrencedygtig på fart, men det sene sving er en katastrofe for australieren, der kun synes at sidde rigtigt i mindre løb, hvor positionskampen er mindre intens. I onsdags var han uheldig at styrte, og derfor fik vi ikke at se, hvad toget kan. Det er på papiret ret stærkt, fordi truppen består næsten kun af sprintere, men kernen med John Degenkolb, Nils Eekhoff og Alex Edmondson fik det slet ikke til at fungere i Touren. Skulle det lykkes i denne finale, der trods alt ikke er alt for kompliceret, ved vi, at Welsford er en af de få, der også kan true de allerhurtigste, men han skal bruge en god dosis held. Der er ikke meldinger om, at han har slået sig, men skulle han ikke være klar, vil holdet køre for Casper van Uden, de dog har skuffet på sin fart i år.

 

Jordi Meeus har jo én gang i år overrasket stort ved at slå de bedste på ren fart, og man kan naturligvis ikke udelukke, at det kan ske igen. Det er der dog ikke meget i hans tidligere spurter, der indikerer, og i dette løb er han hæmmet af et svagt tog, der kun tæller Ryan Mullen og Shane Archbold. Derfor overrasker det ikke stort, at det gik galt for ham på 1. etape, men heldigvis plejer han at positionere sig godt, også på egen hånd. Han skal bruge lidt held, men har han det, får han chancen for at bevise, at han kan gentage superspurten fra Paris.

 

Heldigvis skulle Arnaud Demare ikke have slået sig i onsdagens spurt, men de seneste dage har til gengæld bekræftet, at formen bestemt kunne være bedre. I forvejen har han spurtet skuffende i år, og han har ikke længere den fart, han havde i Giroen sidste år. Et sent sving plejer også at være en ærgerlig ting for den positioneringssvage franskmand, men her er hans tog med Jenthe Biermans, Matis Louvel, Clement Russo og ikke mindst Dan McLay, der har kørt gode lead-outs, et af de klart stærkeste. Lykkes det at dominere, hvilket ikke virker helt utænkeligt, kan man håbe, at Demare kan vise lidt af sin gamle fart.

 

Jeg er virkelig spændt på, hvad Trek gør. Forleden kørte de for Emils Liepins, da Thibau Nys virkede totalt demotiveret. Det gjorde de også i starten af Belgium Tour, men på sidstedagen byttede de rundt. I dag viste Nys en helt anderledes kørelyst, og derfor vil jeg forvente, at de kører for den unge belgier. En tredje mulighed er dog, at de kører for Jasper Stuyven, der jo med en top 3 kan tage den samlede 2. plads, hvis ikke han allerede har gjort det på Den Grønne Kilometer. Uanset hvem de kører for, er deres tog med Daan Hoole, Marc Brustenga, Liepins, Stuyven og Nys så godt, at de kan dominere i finalen, men Stuyven har ikke farten til at vinde. Bedst chance har de med Nys, der kan komme langt - men ikke vinde - hvis Stuyven bekræfter sine evner som en suveræn lead-out man, mens Liepins har også en fart, der fører langt.

 

Læs også
Efter dansk sejrsstime: Vi tog store skridt og kan være stolte

 

Jeg har altså også en ide om, at Itamar Einhorn kan komme ret langt i et let sprinterløb som dette. Han har flere gange set stærk ud på dette niveau, senest i Scheldeprijs, og han kommer til løbet med form efter de mange sejre de seneste uger. Holdet har også Giacomo Nizzolo, der er det sandsynlige førstevalg, men som ikke længere synes at have farten eller positioneringen. Det kan sagtens ende med, at de kører hver deres spurt, men stiller de sig bag Einhorn, er et tog med Tom Van Asbroek og Nizzolo lovende. Så må vi se, hvo langt australierens fart rækker.

 

Matteo Trentin kan ikke vinde denne slags spurter, men han kan sagtens placere sig. Det gjorde han i onsdags, og med det sene sving på en relativt smal vej sker det med nogen sandsynlighed igen. Han er nemlig meget stærk i positionskampen, og denne gang kan han måske endda også få støtte af Alessandro Covi, der var i udbrud i onsdags og sammen med Ryan Gibbons ikke udgør det ringeste tog. Det kræver dog, at der ikke er alt for meget fokus på Wellens, men selv på egen hånd klarer Trentin sig altid strålende.

 

Jeg har været meget overrasket over de gode spurter, Laurence Pithie har kørt i Hamburg og i onsdags. Han har vist en helt uventet fart, og jeg glæder mig til at se, om han kan bekræfte den. Holdet har ganske vist også deres normale sprinter Jake Stewart, og det kan ikke udelukkes, at de deler sprinteretaperne mellem sig, men vi ved, at Stewart ikke har fart eller positioneringsevne til denne form for spurt. Pithie derimod er en ubekendt, og med et tog, der tæller både Miles Scotson og Stewart, samt den positioneringsevne, han har vist i de seneste to spurter, er han et spændende bekendtskab.

 

Intermarché fik et fint resultat med Arne Marit forleden. Han har aldrig været god i positionskampen, men det er blevet meget bedre, og han synes også at have en relativt god fart. Her er han hjulpet af, at toget med Dion Smith og ikke mindst Mike Teunissen er ganske fornuftigt. Teunissen har dog i år ikke været i nærheden af at køre de lead-outs, han plejede at gøre, og det gør Marit til et mere usikkert kort, end han burde være.

 

Bingoal fik det ikke til at fungere med Matteo Malucelli i onsdags, men potentialet er til mere. Han positionerede sig godt i 2022, og jeg var meget imponeret over, hvordan han klarede de enormt kaotiske finaler i ZLM Tour, hvor han aldrig missede ud. Det er klart, at støtten kunne være bedre, men han har trods alt Kenneth Van Rooy ved sin side. Farten har også ved flere lejligheder set god ud, og det giver grundlag for en vis optimisme.

 

Det er ikke meget Gleb Syritsa har spurtet i år, men nu får han efter Cees Bols exit chancen. Han skuffede mig meget på fart i de eneste spurter, han har kørt, men det var helt tilbage i januar i Argentina. Han viste trods alt et vist potentiale med sine spurter i 2022, ikke mindst skalpen i Langkawi, og det potentiale skal et par dårlige januarspurter ikke ødelægge. Han har også vist visse evner i positionskampen, men han mangler rutine på dette niveau, og hans hold er meget svagt.

 

Elia Viviani har i den sidste uges tid oplevet en helt uventet renæssance med to gode spurter både søndag og onsdag. Det skaber lidt håb forud for denne spurt, men desværre lider han under, at Ineos ikke er skabt til at køre lead-outs. De mangler lidt fart, men de har trods alt noget power med Josh Tarling, Ben Turner og erfarne Michal Kwiatkowski. Efter dagens nedtur i klassementet kan de give fuld fokus til Viviani, og skulle de lykkes i positionskampen, synes han pludselig igen at kunne gøre det hæderligt.

 

Piet Allegaert burde også kunne gøre det bedre end i onsdags. Han plejer at være en ørn i positionskampen, og hans tog med Axel Zingle, Christophe Noppe og ikke mindst Alexis Renard, der har kørt gode lead-outs i år, synes altså at have et vist potentiale. Det er klart, at hans fart langt fra rækker hele vejen, men i en finale med et sent sving bør han kunne gøre det ganske pænt.

 

Endelig er der Max Kanter. Tyskeren var virkelig stærk i 2022, hvor han positionerede sig sublimt, men i de får spurter, han har kørt i år, har det ikke været godt. Han missede da også ud i onsdags, men der er lidt håb i den top 10, han lavede i Hamburg. Han lider under et svagt hold, men han har trods alt en relativt erfaren sidste mand i Albert Torres. Kan han genfinde lidt af takterne fra 2022, burde han have en chance for et resultat.

 

Læs også
Tour de Romandie-analyse: Overraskelsernes schweiziske holdeplads

 

Ag2r vil køre for Pierre Gautherat og Flanders for Vito Braet og Milan Fretin, men de går næppe i top 10. EF blande sig næppe, men man kan ikke helt udelukke, at Owain Doull giver den et skud.

 

BEMÆRK: Torres og Archbold udgik i dag, hvilket svækker Kanters og Meeus' chancer.

 

Feltet.dks vinderbud: Jasper Philipsen

Øvrige vinderkandidater: Olav Kooij, Tim Merlier

Outsidere: Dylan Groenewegen, Arnaud De Lie, Jonathan Milan, Sam Welsford, Jordi Meeus

Jokers: Arnaud Demare, Thibau Nys, Emils Liepins, Itamar Einhorn, Matteo Trentin, Laurence Pithie, Arne Marit, Jasper Stuyven, Matteo Malucelli, Gleb Syritsa, Elia Viviani, Piet Allegaert, Giacomo Nizzolo, Max Kanter

 

SE RENEWI TOUR OG VUELTA A ESPANA UDEN AFBRYDELSER - FOR KUN 129 KR

DELTAG I VUELTA-MANAGERSPILLET

Jasper Philipsen
Olav Kooij, Tim Merlier
Dylan Groenewegen, Arnaud De Lie, Jonathan Milan, Sam Welsford, Jordi Meeus
Arnaud Demare, Thibau Nys, Emils Liepins, Itamar Einhorn, Matteo Trentin, Laurence Pithie, Arne Marit, Jasper Stuyven, Matteo Malucelli, Gleb Syritsa, Elia Viviani, Piet Allegaert, Giacomo Nizzolo, Max Kanter
Jake Stewart, Vito Braet, Pierre Gautherat, Milan Fretin, Owain Doull, Dan McLay, Casper van Uden, Florian Senechal, Bert Van Lerberghe, Mike Teunissen, Alexis Renard, Jasper De Buyst, , Jonas Rickaert, Andrea Pasqualon, Mick van Dijke, Kenneth Van Rooy, Ryan Gibbons, Alesandro Covi, Lawrence Naesen, Tom Van Asbroeck, Alex Edmondson, Campbell Stewart
DEL
INFO
Optakter
Nyheder
DELTAG I DEBATTEN

Annonce

KOM FORREST I FELTET - FÅ NYHEDERNE FØRST:

Annonce

Annonce

/var/www/vhosts/feltet.dk/httpdocs/octo_data/Feltet/layouts/default_front/data/boxes/box_417.data.json

Eschborn-Frankfurt(1.UWT) 01/05

Eschborn-Frankfurt(1.UWT) 01/05

Tour du Gévaudan Occitanie(2.NCUPJW) 04/05-05/05

Giro d'Italia(2.UWT) 04/05-26/05

Elfstedenronde Brugge(1.1) 05/05

Circuit de Wallonie(1.1) 09/05

Annonce

Annonce

Alpecin-Deceuninck

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Arkéa - B&B Hotels

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Astana Qazaqstan

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bahrain Victorious

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bora-Hansgrohe

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Cofidis

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Decathlon AG2R La Mondiale

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

EF Education - EasyPost

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Groupama-FDJ

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

INEOS Grenadiers

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Intermarché - Wanty

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Lidl - Trek

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Movistar Team

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Soudal - Quick Step

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team DSM-Firmenich PostNL

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Jayco AlUla

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Visma | Lease a Bike

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

UAE Team Emirates

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Annonce

Log ind

Husk mig. Glemt kodeord?

Har du ikke en bruger?

Opret bruger

VIL DU HJÆLPE OS MED AT LAVE DANMARKS BEDSTE CYKELMAGASIN?