Tak for dit besøg, det er vi rigtigt glade for!

Vi er dog knap så glade for at se, at du blokerer for annoncer, som gør det muligt for os at tilbyde vores indhold – helt GRATIS. Hvis du tillader annoncer fra Feltet.dk, kan vi blive ved med at servere dig gratis nyheder. Måske værd at overveje en ekstra gang?

På forhånd tak!
Feltet.dk

Fjern min adblock - og støt Feltet.dk
Fortsæt uden at deaktivere
Optakt: 5. etape af UAE Tour

Optakt: 5. etape af UAE Tour

24. februar 2023 11:50Foto: Sirotti

Sebastian Molano faldt nærmest ned fra himlen og reddede på overraskende maner UAEs hjemmebaneoptræden, der ellers lignede en fiasko, men det efterlod også alle feltets største sprintere skuffede tilbage. Heldigvis for dem venter der i UAE Tour næsten altid en chance for revanche, og den første af disse kommer allerede fredag, hvor en flad ørkenetape byder på så lidt vind, at det bliver svært at undgå en stor massespurt ved den arabiske kyst.

Artiklen fortsætter efter videoen.

STREAM UAE TOUR UDEN AFBRYDELSER

MODTAG ET AF FELTET.DKS POPULÆRE NYHEDSBREVE

 

Ruten

UAE Tour er og vil altid være et sprinterparadis, men det er er alligevel usædvanligt, at arrangørerne samler tre af de fire sprinteretaper på rad og række. Det er ikke desto mindre, hvad der sker i årets udgave, hvor sprinterne ventes at skulle i aktion både torsdag, fredag og lørdag. Alligevel kan de ikke vide sig helt sikre på løbets fredagsetape, for her skal rytterne ud i ørkenen inden en helt ny afslutning i Umm-Al-Quwain. Det åbner døren for et muligt sidevindsdrama, men mest taler trods alt for, at de hurtige folk får endnu en chance i den nye afslutning helt ude ved Emiraternes kyst efter endnu en pandekageflad etape.

 

Distancen er 170,0 km, der fører fra Al Marjan Island til Umm Al Quwain. Start og mål ligger ganske tæt på hinanden helt ude ved Emiraternes kyst, og etapen består af en tur ud i ørkenen, inden man kører tilbage til kysten. Fra start går det mod nordøst ad den helt flade kystvej frem til byen Al Jazirah. Her forlader man kystvejen for at køre ind gennem byen og frem til etapens nordligste punkt, hvor man drejer mod syd for nu at følge en lige og flad vej mod syd, sydvest og ind gennem ørkenen. Nu drejer man mod nord for at køre frem til en rundstrækning, hvor man skal køre en omgang og midtvejs når frem til udkanten af Al Jazirah, hvor man ved Tower Links Golf Club kører dagens første spurt efter 64,6 km.

 

Læs også
Trek trækker sig fra sponsorat

 

Efter afslutningen på rundstrækningen kører man mod syd tilbage til den oprindelige ørkenvej, og herfra går det mod vest, sydvest, nordvest og igen sydvest ad lange, lige og flade ørkenveje ned til byen Al Serra. Her drejer man efter 93,1 km mod øst for at køre ud til en U-vending, der tages efter 127,7 km, inden man på tilbagevejen kører dagens anden spurt efter 129,1 km. Derfra går det mod nordøst tilbage ad samme lige og flade ørkenvej som tidligere, indtil man efter 144,4 km drejer mod vest for at køre ud mod vandet. Det når man, når man efter 159,0 km drejer mod sydvest for at køre hen langs havet frem til målbyen, hvor man kører mod nordvest og nord op langs kysten hele vejen frem til mål. Man drejer i en rundkørsel med ca. 5 km igen, og derefter afbrydes den lange, lige og flade vej kun af tre rundkørsler med hhv. 4800 m, 1400 m og 900 m igen.

 

Den helt flade etape byder på i alt 518 højdemeter.

 

Um Al Quwain har ikke tidligere været mål for dette cykelløb, men byen var i 2015 vært for de nationale mesterskaber i enkeltstart, og tilbage i 2008 var byen endda været for et fire dage langt 2.2-etapeløb under navnet Umm Al Quwain Race - et løb, der blev vundet af Hossein Askari foran lokale Yousif Mirza Al Hammadi og Roman Bronis.

 

 

 

 

 

STREAM UAE TOUR UDEN AFBRYDELSER

MODTAG ET AF FELTET.DKS POPULÆRE NYHEDSBREVE

 

 

Læs også
Optakt: 4. etape af Tour de Romandie

 

Vejret

Det er slut med det kølige og blæsende vejr fra ugens begyndelse. Fredagen bliver skyfri, og temperaturen ved mål vil være 29 grader, hvorfor det vil være endnu varmere ude i ørkenen. Vinden vil fra start være let (8 km/t) og komme fra sydvest, men gennem dagen tiltage til en styrke på 17 km/t, samtidig med at den vil dreje over vest og nordvest til en nordlig retning i finalen. Det gør det lidt svært at sige, hvilken vindretning, vi vil have på forskellige tidspunkter, men der bør være en del direkte sidevind på det sidste stykke ind gennem ørkenen. Slutteligt vil man få side- og sidemodvind ud mod kysten, inden man får et kort stykke med sidevind, men efter svinget med ca. 5 km igen vil der være direkte modvind resten af vejen.

 

Favoritterne

UAE-manager Mauro Gianetti må have svært ved at tro sit eget held. Nu havde han satset hele butikken i hjemmebaneløbet på klatrerne og nærmest kun udtaget en sprinter af ren pligt - han havde i hvert fald ikke fået nogen støtte - men bedst som hans løb lignede en fiasko hev Sebastian Molano endnu en af sine kaniner op af hatten og tog en højst uventet sejr, akkurat som han gjorde på Madrid-etapen i Vueltaen. Dermed kan løbet ikke længere gå helt galt, og Gianetti behøver ikke ligge søvnløs ved udsigten til en katastrofe på hjemmebanen.

 

Til gengæld efterlod det også alle feltets supersprintere med en lang næse, men heldigvis er UAE Tour opbygget efter devisen, at der altid kommer en sprinteretape til. Derfor er der lagt op til et stort revancheslag fredag, hvor det er svært at tro, at vi ikke får endnu et brag af en massespurt.

 

Denne gang er der ellers ikke tale om en storbyetape, men derimod en af de ørkenetaper, der kan være så farlige. Ved vestkysten er der imidlertid mere bebygget, end der er ved østkysten, og vi har aldrig haft sidevindskørsel i dette område. Det får vi heller ikke denne gang, for som bekendt har vinden lagt sig og varmen meldt sig, og sådan vil det være resten af ugen.

 

Det betyder ikke, at etapen vil være en rolig sag. Den skal nok blive lidt nervøs. Vinden vil nemlig ændre retningen gennem dagen, og det skaber altid lidt uro, at man aldrig helt ved, hvordan den står. Derudover tager den til igennem eftermiddagen, og mod slutningen vil det også blæse så meget, at det kan mærkes.

 

Det bør dog blive ved nervøsiteten. Selvom den varierende vindretning bør give mere sidevind end noget andet, bør styrken ikke være nok til at skabe andet end nervøsitet. Den er næppe heller stærkt nok til, at nogen overhovedet vil forsøge noget, og det bør derfor blive endnu en langgaber af en etape.

 

Der er derfor ikke meget at berette om. Formentlig vil udbruddet køre fra km 0, og formentlig vil Bardiani igen være massivt repræsenteret. Derefter vil Soudal tage kontrol, og selvom et nederlag til en sprinter ofte betyder, at hans hold ikke vil jagte næste dag, er der så mange sejrsløse supersprintere, at der nok skal blive taget initiativ. Vi så i dag, at Soudal ikke gik efter at skabe samling, og det gør de næppe heller i morgen, men Lotto, Jumbo og Jayco gør i hvert fald, og det vil også undre mig, hvis ikke Movistar og Bora er på den igen. Så må vi se, om UAE synes, at de nu også skal hjælpe, efter at de jo fik en uventet sejr. Det tvivler jeg på.

 

Som bekendt snød et udbrud feltet sidste år, men det er også den eneste udbrudssejr igennem hele historien for Dubai, Abu Dhabi og UAE Tour, og det vil være en sensation, hvis det gentager sig i morgen. Til gengæld bør udbruddet fjerne bonussekunderne i de indlagte spurter, der næppe kommer i spil for feltet. Herefter vil der blive skabt samling, og vi kan se frem til endnu en massespurt efter en let dag, hvor alle vil være friske til sidst.

 

Igen i dag blev vi mindet om, hvor rodede disse UAE-spurter. De gigantiske veje betyder, at det bliver ét stort kaos, og det er meget svært for et hold at tage kontrol. Det kræver som regel lidt held at sidde rigtigt, og det vil det også gøre i morgen. Her venter en rigtig boulevardspurt helt uden sving. Man skal ikke sidde for langt tilbage i de to rundkørsler med hhv. 1400 og 900 m igen, men omvendt skal man også passe på med at sidde for langt fremme. Der vil være direkte modvind de sidste 5 km, og som vi så i dag, kan man pokkers let åbne for tidligt. Det betyder også, at alle togene vil vente og vente for ikke at åbne for tidligt, og det bliver et langt ventespil frem til allersidst, som vi også så det i dag - og i morgen vil det uden et sving være endnu vigtigere. Med en bred vej og et langt opløb er der plads til at lade farten tale og komme bagfra, hvis man kan finde den samme læ, som Molano gjorde i dag.

 

Læs også
Optakt: 7. etape af Presidential Tour of Türkiye

 

Jeg prøver at gå med Caleb Ewan igen. Australieren blev sammen med Jacopo Guarnieri fanget for langt tilbage, men faktisk var Lotto det eneste tog, der imponerede. Havde Guarnieri holdt hjulet på Rüdiger Selig, var Ewan formentlig blevet sat op fra spids, og så kunne han meget vel have vundet. Lotto-toget var i hvert det stærkeste i dag, og de bekræftede de forventninger, jeg havde til dem inden løbet. Vi ved også, at Ewan altid har en stor fordel i modvindsspurter, hvor han kan gøre brug af sin ekstreme aerodynamik, og som jeg også skrev i går, virkede han skræmmende hurtig i de spurter, han kørte i Australien, ligesom han virkede uhyre formstærk på sidevindsetapen og på sin hjemmebane i januar. Jeg kan godt være lidt bekymret for, at det kan være for meget en fordel at komme bagfra i denne modvindsspurt, men efter at have set Lotto-toget i dag og set Ewan spurte i Australien, tror jeg på, at han endelig får sin sejr.

 

Efter i dag tror jeg endnu mere på Sam Welsford. Vi så i Argentina, hvor skræmmende hurtig han kan være, og det bekræftede han i dag. Når man ser på, hvor meget de andre døde i modvinden var det ganske imponerende, at han ikke tabte mere fart, end han gjorde. Desværre blev hans spurt akkurat for lang, men mere og mere tyder på, at hans topfart er tårnhøj. Efter tabet af Tobias Lund og Frederik Rodenberg er jeg stadig ret bekymret for et tog, der kun tæller Alex Edmondson og Niklas Märkl, men det lykkedes jo at sidde godt i dag - akkurat som det gjorde mod slutningen i Argentina. På denne brede vej kan det som sagt også være en fordel ikke at sidde allerforrest og komme lidt bagfra i modvinden, men det er også klart, at vi fra 2022 ved, at han havde det svært i positionskampen. Derfor er han stadig et usikkert kort, men lige i kraft af den fart, han har vist i år, kan han vinde, hvis han har det held, der skal til.

 

En anden rytter, der så meget hurtig ud i dag, er Dylan Groenewegen, men det kan ikke undre. Hollænderen har i mange år været verdens hurtigste rene sprinter, men det kniber altid med positioneringen. Det gjorde det også i dag, hvor han sad alt for langt tilbage, og derfor vedbliver han med at være en lottokupon. Toget med Michael Hepburn, Elmar Reinders, Blake Quick og Luka Mezgec mangler noget rutine, men på papiret er det stærkt, og det fungerede godt i Saudi Tour. Som sagt kan det i denne spurt godt være en fordel at komme lidt bagfra, og Groenewegen vil ikke blive sat op fra spids. Han skal bare undgå at sidde så langt tilbage, som han gjorde i dag, men det burde også være mere sandsynligt i en finale uden et sent sving.

 

Det var opløftende at se Olav Kooij køre så fin en spurt, som han gjorde i dag. Han syntes i hvert fald ikke mærket af sit styrt, men omvendt var det vel også Welsford, der så stærkest ud, når australieren lå så længe i vinden. Den unge hollænder imponerede heller ikke i sine spurter på 1. etape og i Valencia, og han virker ikke helt så skarp som sidste år. Her viste han til gengæld, at han på sine dage kan slå alle i dette felt, og i dag bekræftede han, at han er ret god i positionskampen. Hans tog med Tosh van der Sande og Timo Roosen er ikke det stærkeste, men de er stærke nok til at anbringe Kooij langt fremme. Med sin gode positioneringsevne taler meget for, at han vil sidde godt, men jeg kan godt være en smule i tvivl om, hvorvidt han kan gøre det færdigt på baggrund af det, vi har set indtil nu i år. Omvendt var han jo ganske tæt på i dag, og det viser, at han må regnes som en sandsynlig vinder.

 

Jeg er meget i tvivl om, hvad jeg skal mene om Sam Bennett. I dag var en af de meget sjældne tilfælde, hvor Danny van Poppel kiksede i sit lead-out, og chancen for, at han rammer rigtigt, er også mindre i disse kaotiske finaler. Omvendt misser han sjældent ud, og skal man pege på én rytter, der har størst sandsynlighed for at blive sat op fra spids, er det Bennett. Spørgsmålet er bare, om det er en fordel i denne kraftige modvindsspurt. Den kan blive svær at vinde fra spids, og det kræver i hvert fald, at Van Poppel starter sent. Ellers blive spurten med statsgaranti for lang for Bennett, der heller ikke så alt for overbevisende ud i dag, hvor han slap Van Poppels hjul i spurten - dog måske fordi sejren var væk. Han har ikke helt den fart, han havde tidligere, men vi så i Argentina, at den fortsat er høj nok til at vinde. Jeg er bare usikker på, om han denne gang får nok ud af sit vigtigste våben, nemlig Van Poppel. Som vi så i dag, kan hollænderen selv ende godt, hvis Bennett mister hans hjul, men det skal flaske sig, hvis han skal vinde.

 

Hvad skal man mene om Tim Merlier i dag? Han sad godt placeret, men havde en lille kollision med Welsford, der kostede et par tråd og dermed noget fart. Han fik trådt den i gang igen, men stod nærmest stille i forhold til resten af feltet. Kollisionen med Welsford er jo nok hovedforklaringen på den pauvre præstation, men jeg kan ikke helt løsrive mig fra tanken om de skuffende spurter, han kørte gennem det meste af 2022, ikke mindst i efteråret, hvor han slet ikke havde fordums fart. Han vandt ganske vist i Oman, men i et svagt felt. Til gengæld slog han Ewan på ren fart forleden, og det vidner om, at han skam stadig er lynhurtig. Spørgsmålet er bare, om han stadig er hurtig nok til at vinde disse helt rene sprinteretaper i så stærkt et felt. Det kan jeg godt være en anelse i tvivl om, men det skal komme an på en prøve. Han er voldsomt svækket af, at Remco Evenepoel ikke kører lead-out i dette løb, og dermed har han kun Bert Van Lerberghe til at hjælpe sig. Det er en god støtte, og det gik godt i dag, men når man kender Merliers egne positioneringsproblemer, gør det ham også til et meget usikkert kort.

 

Den rytter, der fik modvinden hårdest at føle i dag, var Fernando Gaviria, der fik åbnet alt for tidligt. Med sit svage tog vil han altid være en joker, men ikke kan regne med, for han skal have et pokkers held i positionskampen, der ikke er hans styrke. Lægger man de to løb, han har kørt, sammen, er det gået galt næsten hver eneste gang, og chancen for, at det vil lykkes, er derfor ikke god. Til gengæld viste han i Argentina en fart, vi ikke har set i lang tid, og uden støtte er han trods alt ikke. Som sagt kan det i så hård en modvindsspurt være en fordel at komme bagfra, hvad han selv lærte på den hårde måde i dag, og lykkes det ham derfor at sidde bare nogenlunde langt fremme, er det ikke nødvendigvis den allerstørste ulempe at have et svagt hold.

 

En rytter, der fik ødelagt sin spurt i dag, var Phil Bauhaus . Han sad egentlig fint på hjul af Tosh van der Sande, men belgieren fortsatte ikke, da han havde tabt Kooij. Det betød, at tyskeren måtte træde den i gang i vinden, og dermed var alle chancer borte. Heldigvis så Bahrain-toget stærke ud, og de er da også på papiret overbevisende med Matevz Govekar og Nikias Arndt til sidst. Bauhaus positionerer sig også selv godt, og han burde derfor sidde i en fornuftig position. Selvom han nærmer sig eliten, kan jeg dog godt have min tvivl om, hvorvidt han kan vinde i dette meget skrappe felt. På den anden side regnede jeg heller ikke med, at Molano kunne.

 

Vi er jo også nødt til at tage Sebastian Molano seriøst som en vinderkandidat nu, men han er godt nok en spøjs fætter. Langt de fleste spurter synes uden den fornødne fart, men nu har han to gange hevet en vild spurt op af hatten, ganske ud af det blå. Først skete det i Vueltaen og nu altså i UAE Tour. Til gengæld ændrer det ikke på, at han er uden støtte, og at han ikke altid har positioneret sig overbevisende. Det kræver derfor en del held, hvis han skal gentage sejren, men som sagt er det også i morgen en fordel at komme bagfra. Det kræver bare, at han spurter, som han gjorde i Madrid og i dag, og ikke som han har gjort i hovedparten af 2022 og begyndelsen af 2023.

 

Læs også
Ayuso er stadig mærket af kuldechok

 

Det gik helt galt for Mark Cavendish og Astana, men det kan ikke helt undre. Toget er nyt, lead-out man Cees Bol positionerer sig dårligt, og Cavendish har selv haft det svært med sin positionering på det sidste. Det gør mig ikke synderligt optimistisk, men formstærke Bol har poweren til at køre et godt lead-out, hvis de sidder rigtigt. Finalen her er også mere enkel, og Cavendish er altid god i en modvindsspurt. Som sagt er det også en fordel at komme bagfra, og betingelserne for en Cavendish-sejr er til stede, men efter to kiksede spurter ud af to mulige og et 2022, hvor han sjældent kom frem, er han et meget usikkert kort, der også skal bevise, at han i sin høje alder kan vinde i et felt af denne klasse igen. Taber Cavendish hjulet, kan formstærke Bol komme et stykke i dette felt, men næppe vinde.

 

Vi ved til gengæld, at Gerben Thijssen burde have farten. Det så vi sidste år, hvor han slog blandt andre Jasper Philipsen, Kooij og Arnaud Demare i spurter, hvor han så meget hurtig ud. Dagens spurt beviste dog igen, at han kommer til kort i positionskampen, og hans tog med Julius Johansen, Tom Paquot og Boy van Poppel er overmatchet i dette felt. Som sagt kan det være en fordel at komme bagfra, som han gjorde, da han vandt i Polen, men han skal trods alt sidde længere fremme, end han gjorde i dag og har gjort i alt for mange af sine spurter.

 

Det gik galt for FDJ i dag, og det undrer mig ikke voldsomt. Deres gode tog er knust, og nu stiller Arnaud Demare til start med en urutineret formation med Ignatas Konovalovas, Laurence Pithie og Bram Welten. I forvejen ved vi, at Demare har det svært i positionskampen, og vi ved, at han har været syg i optakten. Det er også relativt nyt, at han kan vinde disse rene sprinterløb, og når han gør det, sker det som regel i kraft af sit tog. Med sin egen positionering og sit nuværende tog skal han nok være temmelig heldig for at sidde rigtigt, og spørgsmålet er også, om farten, særligt i lyset af sygdommen, rækker.

 

Det har været opløftende at se Arvid De Kleijn i dette løb. Han spurtede mod Bennett forleden, hvor han så ganske hurtig ud, og i dag blev han en flot nr. 4. Det var dog også klart, at han havde rigeligt at gøre med at holde hjulet på Kooij, og det står vel derfor ret klart, at hans fart ikke rækker til at vinde i dette klassefelt. Til gengæld har vi nu to gange set, at Tudor-toget med Mike Heming, Maikel Zijlaard og Sebastian Changizi kombineret med De Kleijns egen positionering gør ham til et ret godt kort til en top 10, men næppe til en sejr.

 

Det var ikke en god dag for Trek, der så ud til at køre spurten for Jon Aberasturi, der dog havde tabt hjulet på Emils Liepins. Hvem de kører for i morgen, kan derfor være ret svært at vide, men der er vel en god chance for, at de roterer og giver Liepins chancen. Toget burde jo med Marc Brustenga og dem begge egentlig være ganske hæderligt, men de er nok en anelse overmatchede i dette felt. Liepins har til gengæld positioneret sig godt og været i storform fra sæsonstart, og han er derfor nok det bedste bud på en top 10. Til gengæld er han næppe hurtig nok til at vinde. Det er Aberasturi næppe heller, men han kan måske overraske, for han så lynhurtig ud på 2. etape i Argentina. Hans andre spurter har dog været moderate, og det har i den grad knebet med positioneringen.

 

Jeg skal vel også nævne Jensen Plowright igen. Vi aner ikke, hvor langt hans fart rækker i dette felt, men han var i hvert fald en af de mest spændende U23-sprintere. Han sad for langt tilbage i dage, men hans tog med Edward Planckaert og ikke mindst erfarne Ramon Sinkeldam burde have i hvert fald en chance for at gøre det bedre. Det er klart, at han er et meget usikkert kort, særligt fordi hans potentiale er så ukendt, men derfor kan han også overraske, hvis Sinkeldam får ham frem.

 

Det er efterhånden svært at tro på Elia Viviani. Italieneren synes helt uden både positionering og fart, og igen i dag gik det galt. Det gjorde det også i Argentina, og selvom han skam har et tog med Joshua Tarling, Ben Swift og Kim Heiduk, er det langt fra det stærkeste tog i dette felt. Han hev sidste år stadig af og til et guldkorn op af hatten, men det er efterhånden så længe siden, at optimismen må være begrænset.

 

Endelig er der Itamar Einhorn. Jeg tror egentlig fortsat, at israeleren på sin fart kan komme ret langt, men det kniber med positioneringen. Toget med Mads Würtz og Taj Jones er overmatchet i dette felt, og derfor er det usandsynligt, at han sidder langt nok fremme til at gøre sig gældende. Han har dog vundet et professionelt løb i Slovakiet mod flere habile sprintere og set hurtig ud i Vueltaen, og derfor burde potentialet være til mere, hvis han sidder rigtigt.

 

I dag gik det sjældent godt for Marijn van den Berg i positionskampen, der ellers plejer at være hans svaghed, men spurten viste også tydeligt, at han ikke vinder i dette felt. Bardiani vil formentlig spurte med både Enrico Zanoncello og Luca Colnaghi, men de går næppe i top 10 i dette felt. Endelig er der intet, der tyder på, at Paul Lapeira skal spurte for Ag2r.

 

Feltet.dks vinderbud: Caleb Ewan

Øvrige vinderkandidater: Sam Welsford, Dylan Groenewegen

Outsidere: Olav Kooij, Sam Bennett, Tim Merlier, Fernando Gaviria, Phil Bauhaus

Jokers: Sebastian Molano, Mark Cavendish, Gerben Thijssen, Arnaud Demare, Danny van Poppel, Arvid De Kleijn, Jon Aberasturi, Emils Liepins, Jensen Plowright, Elia Viviani, Itamar Einhorn

 

STREAM UAE TOUR UDEN AFBRYDELSER

MODTAG ET AF FELTET.DKS POPULÆRE NYHEDSBREVE

Caleb Ewan
Sam Welsford, Dylan Groenewegen
Olav Kooij, Sam Bennett, Tim Merlier, Fernando Gaviria, Phil Bauhaus
Sebastian Molano, Mark Cavendish, Gerben Thijssen, Arnaud Demare, Danny van Poppel, Arvid De Kleijn, Jon Aberasturi, Emils Liepins, Jensen Plowright, Elia Viviani, Itamar Einhorn
Cees Bol, Marijn van den Berg, Enrico Zanoncello, Luca Colnaghi, Luka Mezgec, Bram Welten, Jacopo Guarnieri, Bert Van Lerberghe, Nikias Arndt, Ramon Sinkeldam, Kim Heiduk, Taj Jones, Niklas Märkl, Timo Roosen, Sebastian Changizi
DEL
INFO
Optakter
Nyheder
DELTAG I DEBATTEN

Annonce

KOM FORREST I FELTET - FÅ NYHEDERNE FØRST:

Annonce

Annonce

/var/www/vhosts/feltet.dk/httpdocs/octo_data/Feltet/layouts/default_front/data/boxes/box_417.data.json

La Vuelta Femenina(2.WWT) 29/04-05/05

Lotto Famenne Ardenne Cla...(1.1) 28/04

Lotto Famenne Ardenne Cla...(1.1) 28/04

La Vuelta Femenina(2.WWT) 29/04-05/05

Eschborn-Frankfurt(1.UWT) 01/05

Tour du Gévaudan Occitanie(2.NCUPJW) 04/05-05/05

Giro d'Italia(2.UWT) 04/05-26/05

Elfstedenronde Brugge(1.1) 05/05

Annonce

Annonce

Alpecin-Deceuninck

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Arkéa - B&B Hotels

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Astana Qazaqstan

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bahrain Victorious

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Bora-Hansgrohe

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Cofidis

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Decathlon AG2R La Mondiale

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

EF Education - EasyPost

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Groupama-FDJ

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

INEOS Grenadiers

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Intermarché - Wanty

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Lidl - Trek

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Movistar Team

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Soudal - Quick Step

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team DSM-Firmenich PostNL

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Jayco AlUla

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Team Visma | Lease a Bike

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

UAE Team Emirates

Profil »

Nyheder »

Ryttere og stab »

Resultater »

Statistik »

Annonce

Log ind

Husk mig. Glemt kodeord?

Har du ikke en bruger?

Opret bruger

VIL DU HJÆLPE OS MED AT LAVE DANMARKS BEDSTE CYKELMAGASIN?